Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-03-2009, 20:35   #1
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,830
MP Rating: 0% (0)
Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Gaia & Ko brown swirl

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

HVOR får jeg kjøpt denne? Det er mange som selger disse veskene, men det er ikke like mange steder jeg finner brown swirl..

Finnes det noen billige svenske sider kanskje?
Og er det steder de ikke koster alt av foreldrepenger?

PS! Sett på markedsplassen, men fant ingen der. Hvis det likevel er en her ute som selger den brukt - rop ut

Bloggen

Sist endret av Modesty; 09-03-2009 kl 11:58. Begrunnelse: Jeg MÅÅ ha denne!!
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2009, 20:48   #2
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gaia & Ko brown swirl

aha, carry all er større?

Bloggen
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2009, 22:39   #3
Medlem

Spentmamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 305
Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.Spentmamma er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Modesty Vis post
aha, carry all er større?
Jepp! Jeg har carry all, og er superfornøyd!!! Kjøpte den på nettet, men mener de har dem på Bebito i Trondheim også
Gammel 02-03-2009, 10:50   #4
Juniormedlem

Meldinger: 13
valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.

Hei..jeg kjøpte akkurat swirl pink i svensk nettbutikk Sveali.

De selger ut veskene for 639,- og med kursen nå er det ca. 511,-. De trekker fra svensk moms, men det er det samme du må betale i norsk moms.

Uansett, de selger den for 799,- på babyshop så det er mye billigere å handle på nett.
valerie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2009, 12:08   #5
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Åh, takk for tips! Må sjekkes!

Men jeg ble plutselig sånn i tvil om jeg skal ha den carry all eller den ikke carry all.. Den ikke carry all ser flottere ut, men med MME baby er det kanskje kjekt med carry all veska..? Den er mye større eller?

Matcher fargen Brun voksi urban? Noen som vet?

Bloggen
Gammel 02-03-2009, 12:14   #6
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Åh.. de har ikke brown swirl.. Bare brown fløyel Vil ikke ha fløeyel.

Bloggen
Gammel 02-03-2009, 12:15   #7
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Åh, men se hva de har da!! Gaia & Ko regntrekk! LEKKERT"!!

Bloggen
Gammel 03-03-2009, 09:44   #8
Juniormedlem

valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.valerie er som en lysfontene.

Jeg kjøpte rosa gaia. Var på babyshop og tittet på veskene. Såå praktiske og fine. De hadde ikke carry all der, men jeg synes de var store nok den mindre størrelsen. Jeg har ganske smal vogn og syns nesten den kan være for stor for den og. Men jeg prøver ut for veska er jo så delikat.

Jeg så regntrekket ja, og klør etter å kjøpe det i rosa, men vet ikke om det blir for "selvlysende"? Særlig når veska er rosa og alt. Men så lekkert ja!! Hadde de det i brunt eller?
valerie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2009, 09:46   #9
Veteranmedlem

Elis@beth sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Hokksund.
Meldinger: 3,613
MP Rating: 100% (2)
Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Modesty Vis post
Matcher fargen Brun voksi urban? Noen som vet?
Den gjør det!

Elis@beth er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2009, 09:47   #10
Juniormedlem

Angående MME, så har mine også brukt det. Du bør få plass til det i den veska altså. Du tar jo ikke med hele pakka når du skal ut? Jeg helte det over i en fin plastboks og det tar jo ikke store plassen sammen med ett par flasker. Skal man være borte lenger trenger man jo en større bag uansett.

Det som bekymrer meg mer er de magnetene i veska som avmagnetiserer bankkort. Det er litt å tenke på. Mange har slitt med det.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:13.