Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-04-2009, 16:46   #1
Medlem

månestråle 79 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 52
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Question Manduca eller Ergo???

Kva er best av desse?? Er det noken som har erfaringer....
Vil ha ein av dei, men klarer ikkje bestemme meg for hvilken.
Kva nettsider er best å bestille fra?

månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2009, 18:17   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,761
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Manduca eller Ergo???

De er like gode begge to. Den eneste forskjellen er at ryggen på Manducaen kan gjøres ca. 5 cm lenger ved hjelp av en glidelås. Hvis det er viktig for deg, velger du Manduca. Hvis det ikke er viktig, velger du den du synes er finest

Selv bruker vi Ergo og er strålende fornøyd. Vi begynte å bruke den da snuppa var 4-5 mnd og vi bruker den fremdeles(hun er 1 1/2).

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2009, 18:41   #3
Medlem

murmelmy sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 337
murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.murmelmy har mye å være stolt av.

Hei,

jeg foretrekker manducaen av de to. Synes forøvrig manduca er en av de bedre formsydde :jupp. Ryggen blir lengre, midjebeltet er bredt og godt polstret og "renere" i designet.

Lykke til
Gammel 25-04-2009, 20:02   #4
Kes
Supermedlem

Kes sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 747
Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.

Jeg syns Manducaen er myye bedre å ha på...
Det er veldig greit å kunne krysse stroppene for magebæring, panelet/ryggen er lengre og magebeltet er mer polstret.

Ergo ble i tillegg nesten for kort i selene for meg og mannen min hadde aldri fått den på pga av for kort magebelte... Passer ikke for kraftige/lubbne damer og menn vertfall

Venninna mi er imidlertid veldig fornøyd med sin Ergo, men hun er høy og slank ( i motsetning til meg )

( Også kjent som Ingeniøren )
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2009, 22:57   #5
Supermedlem

snuppeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 1,234
snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.

Vi har Manduca.. stråålende fornøyd, bruker den ca hver dag, på rygg da.
Har nå prøvd ergo, og trodde den skulle være like god, men ble skuffet.. var bare passformen generelt, og så syntes jeg panelet er for kort.

Lykke til!
Gammel 26-04-2009, 05:55   #6
Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 145
Kirie har slått av rykte

Er det ikke nakke støtte på manducaen?
synes at de litt større babyene på bildene satt uten..hva da når de sovner?
Kirie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2009, 08:11   #7
Supermedlem

snuppeline sin avatar

snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kirie Vis post
Er det ikke nakke støtte på manducaen?
synes at de litt større babyene på bildene satt uten..hva da når de sovner?
nakkestøtte??
Den har sovehette. Og når de er små, så kommer de ikke over kanten, man kan jo og justere panelet
Gammel 26-04-2009, 08:16   #8
Medlem

sussa85 sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: stavanger
Meldinger: 57
sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.

At manduca har forlenger betyr ikke at den blir mye lengre enn ergo. har målt og når man har åpnet opp forlengeren, så er den omtrent 2cm lengre enn ergo, det vil si at manduca uten forlengeren er kortere enn manduca.

jeg selv har ergo og synes den er helt fantastisk. en venninne har manduca og liker den kjempegodt så om du har mulighet ville jeg prøvd og sett hvilken jeg likte best.
Gammel 26-04-2009, 08:54   #9
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,292
Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.

Jeg er kjempefornøyd med min ergo. Nå bærer jeg min 6 mnd gamle baby i den, og har tidligere hatt storesøster helt til hun var 3,5 år i den. Liker den faktsik bedre enn mobywrap til minigutt.
Gammel 26-04-2009, 13:10   #10
Supermedlem

snuppeline sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av sussa85 Vis post
At manduca har forlenger betyr ikke at den blir mye lengre enn ergo. har målt og når man har åpnet opp forlengeren, så er den omtrent 2cm lengre enn ergo, det vil si at manduca uten forlengeren er kortere enn manduca.

jeg selv har ergo og synes den er helt fantastisk. en venninne har manduca og liker den kjempegodt så om du har mulighet ville jeg prøvd og sett hvilken jeg likte best.
Uansett så utgir det ganske masse når man bærer, prøvde begge etterhverandre sist uke.
Legger og til, at det stort pluss for Manduca at man kan krysse selene på ryggen når man bærer på magen!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:13.