EN ting jeg tenker på når du skriver at du bruker BG med medfølgenden innlegg:
1. mange tåler ikke suedecloth, det som er innerst i BG og blir rød av dette. min gutt inkludert.
2. det er svært vanskelig å få ut all såpen fra mikrofiberinnleggene til BG siden de er så tykke. mikrofiber generelt holder veldig godt på såpe..
så kanskje prøve en lommebleie med fleece eller bomull innerst??? og så fylle med innlegg i bambus, hamp eller bomull??? (kan fint bruke godt innvaskete vaskekluter og!!
)
ellers som nattbeleieløsning: vi måtte over til TB om natten da papir ikke holdt i det hele tatt for oss... vi bruker Pt'tit bamboo med diverse innlegg i hamp, bambus og bomull inni og en tykk nøstebarn ullbukse utenpå!!
blir rimelig svært bak, men etterhvert som bleier og innlegg er godt innvasket absroberer de utrolig godt og vi har kunnet gå ned litt på antall innlegg. det vil alltid lukte endel av nattbleien om barnet tisser i løpet av natten, da det godgjør seg en god del timer før skift, men min erfaring er at mikrofiber og hamp lukter verre enn bambus og bomull.
send spesielt mikrofiberinnleggene gjennom en vask uten vaskemiddel og se om det skummer når de skylles. da vet du at du har en maskin som er så vannsparende at den har problemer med å vaske ut såpen av dem.
får håpe du finner en løsning på problemet og at dere finner en løsning som funekr for dere!!!