Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-12-2008, 21:38   #1
Medlem

Tine81 sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 193
MP Rating: 0% (0)
Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.Tine81 er fantastisk mot andre.
Trenger tips til hva jeg bør få kjøpt fra usa..

Mamma reiser til usa i jula og jeg trenger tips til saker jeg bør få henne til å kjøpe til meg, mannen min, gutten vår på snart 2 og tvillingene som ventes..

Noen av dere som har smarte tips til ting, klær, sko e.l som det lønner seg å kjøpe over there?

februar 07

og februar 09

Min hjemmeside!
Tine81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2008, 21:52   #2
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,254
MP Rating: 0% (0)
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger tips til hva jeg bør få kjøpt fra usa..

Tja, om hun er innom TJ MAx eller lignende butikker kan hun faa veldig stilige merkeklaer billig.
Tvillingtrille til tvillingene trenger det. Jeg hadde en kjempefin trille jeg brukte naar jeg var dagmamma der borte og den var billig.

Alenemamma til Troy Des. 06

If evolution really works, how come mothers only have two hands? ~Milton Berle
Amaya er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:30.