Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > April
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2008, 21:43   #1
Medlem

Vimsen69 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 105
MP Rating: 0% (0)
Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.
hm Brukte klær....?

I dag lurer jeg på;

Hva gjør dere med klærne småtrollene vokser fra ? Jeg har mest lyst til å spare på alt, har lissm noen minner om alle klærene. Men jeg kan jo ikke det eller....Dere vet; dette hadde hun på seg første gang hun smilte, dette hadde hun på seg første gang hun fikk flaske, dette hadde hun på seg andre gangen hun lo osv osv osv... Favoritten er kanskje en kjempe søt rosa lodden dress fra H & M som hun hadde på seg første gangen hun var med meg i stallen

Jeg har en søster som bor i USA og jobber mye i London,Paris etc. Og dette er det eneste tantebarnet så vi blir overlesset med klær,sko og stash. Søsteren min er i motebransjen å det gjenspeiler seg i det vi får....Diesel,Dior,Levis,Osh Kosh,Armani,Calvin Klein,DKNY etc etc.Masse av dette har vi ikke rukket å bruke engang

Det er jo kjempe masse fint i god kvalitet men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Og vil jo veldig gjerne at noen skal ha like mye glede av de som vi har hatt Noen som har noen forslag ?

Vimsen på SG
Vimsen69 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2008, 21:50   #2
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Sted: Harestua
Meldinger: 1,242
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brukte klær....?

Gi det til meg

Kanskje HS kan gi det videre til noen som trenger det? Eller kanskje noen mødrehjem etc hadde vært glad for litt Armani sparkebukser? Hvis du ikke vil tjene noe på det da for da er jo finn.no et godt alternativ.
Gammel 04-10-2008, 22:12   #3
Medlem

Vimsen69 sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 105
Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Gi det til meg

Kanskje HS kan gi det videre til noen som trenger det? Eller kanskje noen mødrehjem etc hadde vært glad for litt Armani sparkebukser? Hvis du ikke vil tjene noe på det da for da er jo finn.no et godt alternativ.
He he...Hvor stor/liten er Alva ?

Hmmm...ja mødrehjem har jeg ikke tenkt på. Det kunne vært lurt Kunne godt solgt det men jeg det hadde vært koselig om noen som "virkelig" trenger det kunne hatt bruk for det. Det er jo litt gøy med sånne merkeklær da, spesielt siden de er sååå små

Levis i str 2 mnd er ganske morsomt. Merkelappen bak på buksa er like stor som på "voksen Levis"

Vimsen på SG

Sist endret av Vimsen69; 04-10-2008 kl 23:54.
Vimsen69 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2008, 23:42   #4
Supermedlem

Camd sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 616
Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.Camd har mye å være stolt av.

Til nå har jeg pakket det ned i bokser og spart på det. Kommer nok til å gjøre det med det meste... Tenker at det er greit hvis vi får flere barn.
Men kommer nok til å gå mer kritisk igjennom det etter hvert, og da gir jeg nok en del til Fretex eller lignende..
Gammel 04-10-2008, 23:52   #5
Veteranmedlem

Sybil sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,094
Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.

Merkeklær som jeg får noe igjen for selger jeg. Ting fra hm osv gir jeg til fretex, men kunne gjerne gitt til noen andre også.
Noe sparer jeg også.

April 2008
Sybil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 09:14   #6
Supermedlem

snuppeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 896
snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.

vi sparer alt til en nestemann, men etter det så gir jeg det til noen som trenger det!
Gammel 05-10-2008, 10:11   #7
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Sted: Harestua
Meldinger: 1,242
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vimsen69 Vis post
He he...Hvor stor/liten er Alva ?
Jeg mener å ha lest at jenta di er ganske liten så klærne er nok for små til min lille druse på snart 8 kg

Sitat:
Opprinnelig postet av Vimsen69 Vis post
Hmmm...ja mødrehjem har jeg ikke tenkt på. Det kunne vært lurt Kunne godt solgt det men jeg det hadde vært koselig om noen som "virkelig" trenger det kunne hatt bruk for det. Det er jo litt gøy med sånne merkeklær da, spesielt siden de er sååå små

Levis i str 2 mnd er ganske morsomt. Merkelappen bak på buksa er like stor som på "voksen Levis"
Synes jeg ser det. Buksene består av en eneste stor merkelapp

Sist endret av Lykkelig77; 05-10-2008 kl 10:13.
Lykkelig77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 11:20   #8
Wix
Supermedlem

Wix sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 655
Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.

Sparer på noe, gir vekk noe. Skal etter planen ha en nestemann om kanskje 5 år, og ser for meg at jeg kanskje kommer til å kjøpe litt nytt da også.

Wix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 17:48   #9
Medlem

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 266
Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.Iris har en strålende fremtid.

Jeg er også sentimental som deg når det gjelder klær... Men jeg sparer på det som jeg virkelig er glad i, f.eks. 3 plagg i hver størrelse. Resten gir jeg bort til andre i familien eller venner. Når eventuelt neste barn kommer, så får vi så mye nytt og arv fra andre igjen, så jeg orker ikke spare på alt.
Gammel 05-10-2008, 17:51   #10
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,646
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Jeg sparer kun på det som er verdt å spare på - hans første levi's shorts, hentesett, hjemmestrikk etc.
HAr gitt masse jenteklær til to jeg kjenner, men det fineste og nøytrale sparer jeg til svogeren min og svigerinnen min. Lagrer det hos svigers så kan de gå igjennom det når de får barn - håper det blir snart!!
Lillebror april '08
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:03.