Se hel versjon : Hvetegrøt Frukt
Tidligere bruker
25-11-2001, 23:25
Heisan :mervink:
Vi bruker Hvetegrøt Frukt til Kristian nå. Det som irriterer meg litt er at den klumper seg så lett. Vannet må jo nesten bli kaldt for at det ikke skal klumpe seg og da blir jo grøten helt kaldt omtrent når Kristian skal spise den :(
Hvordan gjør dere som bruker denne grøten det?, spiser de kaldt grøt?.
:klem:
Vi spiser klumpete grøt vi!!:( :(
Vel .... sååå klumpete er den nå ikke. Vi bare rører skrekkelig godt!;)
LilleHopp
26-11-2001, 03:43
Vi er heller ikke så nøye på om det er litt klumper. Når det gjelder tempen på grøten, så synes jeg den stort sett blir kald før vi er halvveis i tallerkenen uansett. Men det går da ned for det..!:)
Jepp,klumpene går ned her i gården også :D
Vi pleier å røre grøten ut med gaffel,det er veldig effektivt.
Og som de andre sier,grøten er nesten kald når vi er halvveis,men det ser ikke ut til å plage Sondre nevneverdig.
Lykke til videre med grøten da!:)
Grøt med klumper er kjempegodt det... mmmmm:nam: :nam: :nam: Og om den blir kald så gjør det ingenting... Det er så godt atte:nam: :nam: :nam:
Klemmer fra en diger grøtmons:baby:
Hvetegrøt med frukt er fortsatt podens favoritt, selv om han er 17 mnd, og ikke 5 :p
Går endel grøt iforbindelse med tannframbrudd, og som avveksling til den til tider gusjammerlige brødskiva.
Klumper får jeg problemer med kun når jeg har litt for mye grøt i forhold til vann. Ved "rett" kombinasjon så er den så lett og luftig atte, og uten klumper. Rett og slett så snadder at når poden ikke vil ha mer, så spiser jeg opp restene :D Pisker også sammen herligheta med gaffel... men ikke for mye røring/pisking - for da kan den bli seeeeig *yuk*:uff:
Pink-Cat
15-12-2001, 03:30
Har ikke merket spesielt forskjell på hvetegrøt frukt og de andre grøtene, synes alle klumper litt. :???: Vi pleier å prøve å klemme klumpene. Det virker forresten ikke som klumpene stopper Sunniva fra å spise grøt :nam:
Det går jo sikkert an å ha grøten litt i mikroen hvis den blir for kald? :???: Jeg har ikke prøvd det, vel og merke, for vi har dessverre ikke mikro :trist!:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.