PDA

Se hel versjon : Slem tante......

Pernillejensen
06-04-2002, 13:53
Noen flere som er irriterte på folk som putter ting i munnen på barna deres????? Jeg er SÅ sint på søstra til samboern.. Hun gav Mille ei skje med krem enda vi hadde sagt TYDELIG nei 3 ganger.. Vi eksploderte begge 2. Her prøver man å fullamme og gjøre ting riktig så bare "ødelegger" hun alt med å stappe den skjea inn i munnen.. :(

Hvorfor gjør folk sånn? Har de ingen respekt for det vi sier eller synes de det er så morsomt å være "på parti" med barnet og gi ting foreldrene ikke vil gi dem. :sint:

Annevenn
06-04-2002, 14:35
Tror du ikke at du overreagerte littegrann? Er ingen som har fått "ødelagt" fullamming pga litt krem, så vidt jeg veit.

Og ikke at det er min sak, men er det ikke på tide å la babyen begynne å smake litt på annen mat enn melk? Bare som en advarsel, det er ikke så gøy å ha barn som bare skal ha pupp når de er nærmere året (har ei venninne som fullamma til gutten var 8 mnd, han var sÅ kresen i matveien og hang i puppen til han kunne snakke!)

;)

Pernillejensen
06-04-2002, 15:01
Det som irriterer meg mest er vel egentlig det at andre folk putter ting i munnen på mitt barn. Synes faktisk at de skal akseptere et nei. Det har jo noe med å lære barna OGSÅ å ta et nei for et nei og ikke gjøre det allikevel selv om man har lyst............!
Mille spiser grøt, frukt og grønnsaker NÅ og har gjort det i over 1 mnd. Hun elsker mat og jeg tror ikke det er noen fare for at hun blir hengende aå mye lenger i puppen for hun begynner å miste intressen nå som hun får smake så mye annet godt og SUNT!!!

tia
06-04-2002, 15:12
Hei
Her (http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=10335) kan du lese om flere som ikke liker at folk putter ting inn i munnen på babyen