PDA

Se hel versjon : Sebastian er 6 mnd og spiser så lite

Happii
13-04-2002, 16:47
Er det noen av dere andre mammaer som har begynnt å merke eller merket at bebisen har begynnt/begynnte å spise mindre v 6 mnd alder? Sebastian spiser veldig lite for tiden (iallefall til å være han) Fra i dag tidlig når vi sto opp(06.15) til nå (16.47) så har han kun spist under 100 ml med melk og et par grøtskjeer, det er lite synes jeg. har hørt at det vissnok er vanlig at barna forandrer litt på hvor mye de spiser v 6 mnd alder og at flere begyner å spise mindre?

Oki, han har fått tann,men den spisenektinga der har vi vert igjennom allerede, og da varte det ikke mere enn noen få dager, men nå har det faktisk vert slik en stund.....Men han eter vel om han holder på å sulte ihjel?

Noen med erfaring?

Pluto
14-04-2002, 10:55
Hmmm - Knøttet er faktisk helt omvendt, hun. Spiser mer enn noengang :nam: Kanskje han er blitt lei grøten?? Kan det hjelpe å skifte grøttype eller middagsglass???

Lykke til ihvertfall :vink:

Happii
14-04-2002, 16:56
Pluto:

Vi har byttet på grøttypene og elsker grøt, det går ned på høykant om kvelden iallefall;) Og middagsglasset har jeg netopp begynnt å få i han(les innlegg om hjelp meg med middag) Så nå spiser han gulerotpurre, eneste han vil ha til nå. Jeg har planer om å lage litt mere hjemmelaget midagsmat etterhvert, men må bare få meg litt sånn moseutstyr og sånn:) Men håper det bedrer seg etter hvert. :)

Hils lille jenta di da:baby:

Klem :klem:

Heffalomp
16-04-2002, 11:29
Kasper er også 6 mnd og spiser mindre enn før. Og han har ikke fått fast føde enda. Ikke vil han ha mer heller, han nekter plent å spise...
Tenkte jeg skulle begynne å gi han litt grøt eller potet denne uka, og regner med at han iallefall vil ha litt av det da.