Se hel versjon : Tror jeg skal prøve Herbalife, men behøver litt veiledning..
Unregistered
30-01-2004, 23:21
Så meg i speilet i sta, jeg ser grusom ut. Tykkere enn noen gang. Fikk barn for 3 mnd siden, og la på meg en del. Er 1.55 høy og veier 75 kg...Har ca 15-20 kg å ta av, men målet er 10-15 kg.Har vært tykk bestandig, men nå er jeg bare feit.
Har før prøvd masse forskjellig, men..
Leser at mange har hatt god nytte av Herablife.
Tenkte å kjøpe Vektkontrollprogram Advanced system, hva trenger jeg i tillegg til det?
Noen som kan hjelpe? Og som har brukt dette og hva synes dere om Herbalife?Har det hjulpet?Hvordan har det gått etter at dere sluttet?
Tidligere bruker
31-01-2004, 07:10
Dersom du ammer så bør du ikke bruke dette. Bør være forsiktig med rask vektnedgang og amming.
At jeg ikke liker Herbalife påvirker ikke dette da jeg ville ha sagt det om alle måltidserstatninger og drastiske slankekurer.
Grete Roede er nok et bedre alternativ visst du har tenkt å beholde resultatet.....hvis du ammer må du ikke gå ned mer enn 1 kg i uka....hvis du går ned mer skiller kroppen din ut tungmetaller den har lagret i fettet ut i melken din....dette er kreftfremkallende å drikke for babyen din...
Lykke til!!!
Mvh Åshild
Unregistered
31-01-2004, 16:34
Jeg ammer ikke så det er ikke noe problem. Jeg behøver å prøve Herbalife for å komme i gang
Grete Roede liker jeg ikke med all den vei-ingen og slikt.
Maritmor
31-01-2004, 16:53
Med herbalife er du i alle fall nødt til å være veldig innstilt på det, er jo tross alt ganske dyrt å bruke så det er litt lurt å være både nøye og streng med seg selv.
Alle jeg kjenner som har brukt/bruker det har gått ned mye på det. Det skal ikke ta muskelmassen, men redusere på fett pluss at det hjelper på huden skal trekke seg sammen også. Jeg syns i alle fall det er et bra produkt:kidoki:
På GR kurs bør man veie maten til å begynne med,men det er da bare til du har en viss peil på hva slags mengder mat man kan ta...GR er basert på god sunn mat, så det bør jo være bedre enn Herbalife og andre pulverdietter som du slettes ikke kan leve på resten av livet.....det lønner seg å tenke langsiktig hvis du skal holde vekttapet.....dette er jo selvfølgelig opp til deg,men jeg snakker av egen erfaring og har feilet og lært....lykke til!!! Mulig du også må gå samme vei....man lærer så lenge man lever;)
K@roline
01-02-2004, 17:27
Opprinnelig melding fra Maritmor
Med herbalife er du i alle fall nødt til å være veldig innstilt på det, er jo tross alt ganske dyrt å bruke så det er litt lurt å være både nøye og streng med seg selv.
Alle jeg kjenner som har brukt/bruker det har gått ned mye på det. Det skal ikke ta muskelmassen, men redusere på fett pluss at det hjelper på huden skal trekke seg sammen også. Jeg syns i alle fall det er et bra produkt:kidoki:
Signer den jeg!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.