PDA

Se hel versjon : Jeg ER ingenting, jeg...

Unregistered
04-02-2004, 12:06
Jeg har ikke lyst ti lå bruke nick i dag.

Problemet er at jeg lenge har hatt følelsen av å ikke være noenting spesielt. Jeg har begynt på en bachelor grad, er ferdig med et mellomfag og i gang med et grunnfag. Historie og et språkfag. Jeg har et barn på snart 14 måneder, og jeg føler ikke at jeg kommer meg videre.

Selv om jeg skulle greie bachelor-graden, hva er jeg da liksom?? Jeg har ikke lyst til å studere videre, men hva jobber man med etter en slik "kvasi-utdanning"? Jeg har ikke hatt andre jobber enn ekstra-vakter i kiosk, så jeg føler ikke at jeg kan noe. Lærer er uaktuelt fordi jeg ikke har ped.

Mannen har selvsagt bra jobb, han er økonom og jeg er stolt av ham. Skulle ønske jeg hadde valgt utdannelse som endte med en tittel...

Cecilie85
04-02-2004, 12:09
du er likevel noe.
du er deg selv, et individ på jorden.
du er kone(?) for mannen din og han setter sikker like mye pris på deg uansett utdannelse og du er mor for barnet ditt...

Unregistered
04-02-2004, 13:16
Kanskje jeg ordla meg feil, jeg er selvfølgelig kone og mor, men yrkesmessig er jeg ingenting.

Tidligere bruker
04-02-2004, 13:39
Jeg er kundebehandler.
Det er verre.

Gremli Skremli
04-02-2004, 16:06
Hø hø. Det kunne vært meg :uff:
Jeg har tilsvarende en bachelorgrad: mellomfag spansk og grunnfag historie. Og jeg føler faktisk at jeg har flere muligheter! Blant annet har jeg jobbet (og jobber fremdeles) som spansklærer i voksenopplæring, selv om jeg ikke har ped. Dessuten har jeg fått tilbud om jobb som tolk og oversetter.
Jeg er dødsglad for at jeg ikke er økonom i hvert fall! :D No offence til mannen din... Med en tittel er man lissom dømt til ett yrke!