PDA

Se hel versjon : Trenger venner

Unregistered
04-02-2004, 19:29
Hvordan er det med dere, har dere alle sammen lett for å få venner og flinke til å holde kontakt med de vennene dere har?

Jeg har aldri hatt lett for å få venner, og de jeg har hatt forsvinner etter en viss tid.

Vet ikke akkurat hva det er jeg gjør feil, men jeg tror ikke at jeg er verdens letteste person å ha med å gjøre. Jeg er ganske lat, har problemer med å virke interessert i et emne over lengre perioder, og har en tendens til å la tanke vandre.
Men jeg ikke bare håpløs (tror jeg). Jeg liker å oppleve nye ting, er flink til å lytte, kommer til stadighet med "velmenende" råd, og prøver så godt jeg kan og gjøre folk glade (kanskje litt for mye i blandt?)

Nå er saken den at jeg står nærmest venneløs og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få nye.

Dagen er ganske hektisk med full arbeidsdag, reisevei, ca 2 år gammelt barn, hus, hage og samboer.

Vi har flyttet til nytt sted og de eneste jeg kjenner her er nåværende og forrige dagmamma (prøver å få litt kontakt med de andre dagbarnas mødre, men det går tregt).

Vi sliter innimellom en del med forholdet og det hadde vært veldig godt og hatt noen andre å prate med enn den man til stadighet havner i krangel med.

Kunne også godt tenkt meg noen å reise sammen med, småturer med barn, hvor man kan avlaste hverandre litt og samtidig nyte det å ha små barn. Samboeren min har ikke helt kommet til det punktet hvor han 100% er glad for å være pappa, men heldigvis så har han blitt mye bedre.

Så hvis det er noen som har forslag om hva jeg kan gjøre, eller kanskje selv kunne tenkt seg noen nye venner så gi meg et hint. Legger ut mailadr senere, hvis det er av interesse.

Vi holder til i Akershus, og blir forhåpligens mer mobil i løpet av året da jeg er veldig innstilt på og endelig få meg lappen.

Dett ble jammen meg langt :-)

Venter spent.

Åshild
04-02-2004, 20:23
Hehe, jeg måtte le når jeg leste beskrivelsen av deg selv, for den var akkurat slik jeg ville beskrevet meg selv....pussig å høre om mennesker som er så lik en selv :-)
Jeg bor i Østfold....er kanskje litt langt unna d? Jeg trenger iallfall flere venninner/venner,selv om jeg har noen.....
Send meg gjerne en PM:D

Bellemor
04-02-2004, 20:38
Hvis du vil kan vi godt være venner her. Snakke sammen på MSN f.eks? Du bor for langt unna dessverre. Send meg en pm hvis du vil så kan jeg sende deg min MSN mailadr:)
:mervink:

Snurreline
04-02-2004, 20:43
Heihei:mervink:

Du er ikke alene nei:uff: Har nå blitt godt kjent med et par fra NM og en nabo med små barn så det bedrer seg:) .Men det tar tid å få nye bekjentskap og jeg er heller ikke den som bare begynner å prate med vilt fremmede folk på gata.

Desværre så bor jeg nok for langt unna for som Åshild over her så bor jeg også i Sarpsborg.
Bare sende PM om du vil treffes Åshild:vink: :vink:

Heidy
04-02-2004, 22:04
Hmmm, er noe kjent der. Har jo blant annet møtt Snurreline her en gang. Det syntes jeg var kjempe kos, og gjør det gjerne igjen:p
Er ikke så lett å få til det sosiale alt opp i alt annet. Venner, familie, samboer,barn og alle disse skal man ha tid til. Men tror vi generelt må være flinkere til å la husarbeid ligge litt(er veldig "ryddig" av meg, litt irriterende noen ganger)
Er vel ikke uvanlig å ha det rotete med små barn i huset????

Rina
04-02-2004, 22:33
Hei på deg.
Jeg bor i Akershus.
Nærmere bestemt i Nordkisa.
Det ligger ikke så langt fra Gardermoen og Jessheim.
Jeg trenger alltid venner.
Har mange men vil gjærne ha fler.
Send meg en PM da vel.

lillan
04-02-2004, 22:34
Jeg trenger og venner som har barn. Savner det noe veldig, å ikke ha noen som skjønner dette med å være mor og alle gleder og problemer dette fører med seg. Bor i Akershus (norr), så hvis du har lyst er det bare å pm'm meg, eller maila på adressen som ligger i profilen.

(ps. Jeg er ganske snill faktisk... ;) )

:vink:

Delfinus
05-02-2004, 10:56
Er ikke alltid like lett å holde god kontakt med vennene sine etter at man er etablert med barn, hus og familie. Jeg har ikke mange venner, men de jeg har vet jeg hvor jeg har! Vennskapene endrer seg etter at vi blir eldre. Det blir mindre tid til å være sosiale i en hektisk hverdag!
Kan gjerne bli kjent med deg på f.eks MSN jeg, send meg en PM om du er interessert!

Christinemor
05-02-2004, 11:03
Kjenner meg igjen i mye av det du skriver:) jeg bor ca 40min unna oslo for øyeblikket. Bare send meg en pm så kan vi snakkes.

Tidligere bruker
05-02-2004, 14:18
Du kan sende meg PM, kanskje vi ikke bor så langt unna hverandre heller?
Vil gjerne ha nye venner!

junimamma
05-02-2004, 14:45
Hei!

Jeg bor sør i Akershus... Helt på grensa til Østfold! Så bare å kontakte meg hvis du vil bli kjent! Har alltid plass til nye venner:) Send meg en PM hvis du vil:)

Katrinemor
05-02-2004, 14:49
Hei hei!!!

Jeg vil gjerne være en venn med deg, men kanskje litt vanskelig siden jeg bor i Tr.heim. Jeg har både e-post, msn messenger og mobil. Så har du lyst til å få en venn så ta kontakt med meg pr personlig melding eller e-post så skal jeg svare deg så fort jeg får til

Unregistered
05-02-2004, 17:44
Takker kjempemasse for flotte tilbakemeldinger.

Hadde aldri regnet med at så mange andre også ønsker flere venner.

Jeg skal svare dere alle sammen, men jeg vet ikke hvor raskt jeg rekker det.

Det har skjedd en del her bare siden i går, så nå blir det kanskje som singel jeg søker venner.

Samboeren min og jeg ble enige om at vi skal prøve oss litt hver for oss, kanskje han finner ut at jeg er den rette kanskje ikke.

Vet at jeg høres litt kald ut nå, men jeg har mer eller mindre gråt konstant siden i går kveld. Hadde en særdeles artig dag på jobben.

Håper av hver celle i min kropp at dette skal ordne seg, men må innse at ting kan gå den andre veien også.

Skal prøve og svare i morgen hvis jeg drar på jobb. Det eneste mulighet jeg har på en stund, hvis jeg flytter ut.

Hei så lenge

Line
05-02-2004, 18:33
Opprinnelig melding fra Unregistered
Takker kjempemasse for flotte tilbakemeldinger.

Hadde aldri regnet med at så mange andre også ønsker flere venner.

Jeg skal svare dere alle sammen, men jeg vet ikke hvor raskt jeg rekker det.

Det har skjedd en del her bare siden i går, så nå blir det kanskje som singel jeg søker venner.

Samboeren min og jeg ble enige om at vi skal prøve oss litt hver for oss, kanskje han finner ut at jeg er den rette kanskje ikke.

Vet at jeg høres litt kald ut nå, men jeg har mer eller mindre gråt konstant siden i går kveld. Hadde en særdeles artig dag på jobben.

Håper av hver celle i min kropp at dette skal ordne seg, men må innse at ting kan gå den andre veien også.

Skal prøve og svare i morgen hvis jeg drar på jobb. Det eneste mulighet jeg har på en stund, hvis jeg flytter ut.

Hei så lenge

Uff så leit da :stakar:

Håper dere klarer å ordne opp i forholdet deres.

Send meg gjerne en PM, kan trenge flere venner med barn jeg også.
Jeg bor i Lørenskog.

Klem Line

Christinemor
05-02-2004, 21:38
Leit å høre om dagen din:klem:. bare ta den tiden du trenger. Husk å ta vare på deg selv. Kanskje det vil gå opp et lys for han eller kanskje ikke. Uansett hva som skjer så vil nok ting ordne seg etter hvert. Håper du har det bedre nå.

Jordbærjenta
05-02-2004, 22:46
Så trist å lese at du ikke har hatt det så lett i det siste! :(

Jeg har også tid og masse plass til nye venner, så send meg gjerne en pm. :mervink:

Jeg er for tiden hjemmeværende, regner med å begynne i jobb igjen til sommeren. Har en datter på 2 år, som nettopp har startet i parken :) Så nå har jeg ennå mer tid til meg selv og venner!:D

Minte
05-02-2004, 23:58
Jeg skulle gjerne hatt flere venner. Har bare bodd her i et år, så jeg kjenner ikke så mange :)

K@roline
06-02-2004, 01:36
Uff, så fælt. Håper alt ordner seg. Jeg bor i Nittedal i Akershus, bare å sende meg PM eller sende meg en mail hvis du vil det.

:vink: :vink: :vink: :vink: :vink: :vink: :vink:

Martine
07-02-2004, 10:48
jeg bor i oslo, men er ofte på jessheim. vetikke hvor du bor da, men avstandene er ikke så lange uansett. Trenger også venner med barn. Føler meg litt viggo noen fredager og lørdager:)

Delfinus
07-02-2004, 11:54
Det var trist å høre!

PS Har lagt deg til på MSN-lista mi nå;)

Hegemor i skogen
07-02-2004, 21:16
Kjedelige greier da. Slikt er aldri noe gøy. Jeg kan gjerne bli venn med deg jeg og... Alltids godt med nye gode venner...

Baby
09-02-2004, 11:29
Jeg holder til helt nord i akershus, og hadde syntes det hadde vært koselig å hatt flere å prate med om alt mulig.. Send meg gjerne en pm eller mail!

Baby
09-02-2004, 11:29
Jeg holder til helt nord i akershus, og hadde syntes det hadde vært koselig å hatt flere å prate med om alt mulig.. Send meg gjerne en pm eller mail!

Luuna
09-02-2004, 22:06
Jeg kan også godt få meg en ny venn, men dessverre som noen av de andre her, så bor jeg litt for langt borte. Har jo MSN som vi kan prate på, send meg en PM om du er interessert.

VIANA
12-02-2004, 20:18
Hei hei.
Jeg kan også gjerne bli din msn-venn om du vil.Send meg en pm

:)

fluffy
13-02-2004, 11:01
Huff så trist å lese! Jeg skulle gjerne vært venn med deg, men jeg bor i østfold, og det kan bli litt langt kanskje! Lykke til videre :klem:

Minte: Jeg ser du bor i Fredrikstad, send meg gjerne en PM! Hadde vært kjempe koselig!