Se hel versjon : Hva skal jeg gjøre??
Forelsket i eksen
05-02-2004, 18:53
Slo opp for ca 2,5 år siden (jeg ble stromende forelsket i en annen) Vi har fått barn i mellomtiden,men nå savner jeg eksen mer og mer. Tenker på ham hver dag, drømmer om ham om natten. Vi hadde våre hverdagsproblemer,men det har jeg så absolutt nå og. Virker som om eksen vil ha meg og (selv om vi hadde et "stygt" brudd og jeg nå har barn)
Trenger innspill. Kanskje noen av dere har opplevd noe lignende?
Dorothea
05-02-2004, 21:12
Gresset er som regel ikke grønnere på den andre siden.
Det går opp og ned med alle forhold, og det er normalt å avstandsforelske seg i andre fra tid til annen og lieke litt med tanken. Så lenge du skjønner det og holder deg til bare det, er det det som er viktig.
Man har det som regel med det at man ofte kan lengte etter sine tidligere kjærester. Man glemmer ofte hvordan man egentlig hadde det og har det med å kun huske det positive.
La det i alle fall gå noen måneder og se hvordan du føler det da. Før du eventuelt tenker på å satse på noen andre, bør du prøve å rydde opp i ditt eget forhold først. Det er ikke bare å hoppe fra den ene til den andre som man føler for ettersom problemene melder sin ankomst. Spesielt ikke når man har forpliktelsene som et barn innebærer.
Som sagt, gresset er sjelden grønnere på den andre siden. Og hva får deg til å tro at du etter fire-fem år vil få det bedre med eksen din enn du har nå? Forelskelsen vil jo gå over der også etter hvert.
Lykke til!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.