Se hel versjon : Lærling
Syns dette er litt flaut,så jeg skriver innlegget her.Jeg skal begynna som lærling tror jeg,skal ihvertfall søke.Men nå er det mangen år siden jeg var ferdig med skole,har fått en del barn etter det,så nå er kansje tiden inne for å begynne som lærling.
Men jeg husker ingenting fra skolen,bør jeg ikke begynne da?Eller er ikke det så viktig?
Bellemor
11-02-2004, 19:30
Hva skal du bli lærling i??
Bellemor
11-02-2004, 22:03
Da har jeg dessverre ikke peiling.
Spørs jo litt innenfor hvilket yrke,men har du glemt alt du leste?
Tror mye kommer ann på HVA slags Lærling du skal begynne som...
Er det ett yrke som trenger mer praktisk enn teoretisk kunnskap så vil jeg tro at det stedet som gir deg lærlingeplass og vil hjelpe til med oppfriskning..
Jeg er utdannet frisør, og valgets kval for meg er om jeg skal gå på som frisør lærling igjen etter babyen som er ventet i juli er blitt noen mnd, eller skal jeg begynne på ny, og tankene som er det samme som du nevner har slått meg ja, jeg husker ikke så mye av teorien, men det som skal skje i praksis sitter ganske godt... så klart er det enkelte ting jeg ikke husker og vil trenge en bok eller ti for å frise opp i samt noen av de mer spesielle klippe metodene bør utøves på dukker i første omgang til det sitter igjen...
Men at jeg edfinitivt husker mer av å gjøre det, er jeg ikke i tvil om!
Syntes du skla kontakte stedet du tok utdannelse nog forhøre deg jeg...
Du er tøff som går på igjen!!
All ære til deg, som vil fullføre utdannelsen din fult ut!
Stå på!! :klapp: :klapp: :klapp:
Opprinnelig melding fra Lærling
Syns dette er litt flaut,så jeg skriver innlegget her.Jeg skal begynna som lærling tror jeg,skal ihvertfall søke.Men nå er det mangen år siden jeg var ferdig med skole,har fått en del barn etter det,så nå er kansje tiden inne for å begynne som lærling.
Men jeg husker ingenting fra skolen,bør jeg ikke begynne da?Eller er ikke det så viktig?
Nei, trenger vel ikke å gå skole igjen. Du kan vel heller repetere teorien mens du er lærling. Teori og praksis er vel som natt og dag. Lesere du mens du har praksis får du noen knager å henge teotien på samtilig.
Delfinus
14-02-2004, 08:32
Har ei venninne som begynte å januar på praksisperioden sin i omsorgsfag etter 5-6 år hjemme. Hun skal ikke gå på noe skole igjen, må bare lese selv frem til eksamen. Men man får jo mye gratis gjennom praksisen!
Lykke til!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.