Se hel versjon : Hva synes DU er pinlig?
Unregistered
11-02-2004, 20:35
Det er mange diskusjoner rundt om kring her anngående dette pinlige forumet. Jeg synes det er helt forferdelig at moderatorene skal bestemme hva VI synes er pinlig. Samtidig som jeg skjønner at de ikke vil ha drittsnakk og sånt der inne.
Man har ale forskjellig ting man synes er pinlig. Det ligger ting inne på pinlig, som jeg ikke synes hører under der, mens mine innlegg er flyttet en helt annen plass.
Så hva synes du er pinlig?
Jeg kan godt svare på det jeg også. Jeg synes både økonomi, utvikling, religion, "vennespørsmål" er ting jeg ikke vil diskutere med nicket mitt. Samtidig så kan det mange ganger være greit å ikke bli gjennkjent. Det er mange som vet hvem jeg er her inne privat, og det er kanskje en del ting jeg ikke vil at de skal vite. Da bruker jeg pinlig til å spørre om det.
Cecilie85
11-02-2004, 22:01
en del private ting synes jeg er pinlig.
gjerne ting som har skjedd i hverdagslivet kan også være pinlig for meg.
og ting som det virker som "alle" vet, og jeg ike vet det, da er det utrolig pinlig....
Jeg synes både økonomi, utvikling, religion, "vennespørsmål" er ting jeg ikke vil diskutere med nicket mitt.
Skriver under på den, jeg syns religion+økonomi+vennespørsmål er sånt som jeg ikke vil snakke om med nicket mitt.
Kathinka
11-02-2004, 23:04
Enig med dere her!
Det meste kan være pinlig, avhengig av situasjonen.
Feks. finnes det ting som angår bare meg og mannen min, og ting som vi tenker på i fremtida, som vi ikke vil at alle og enhver skal vite, før vi har bestemt det. Likevel er det jo ting vi tenker på i hverdagen som vi synes det er godt å få tilbakemeldinger og råd om.
Skjønner at det må bli dradd en grense, men jeg synes det var greit slik det var før. Kanskje er det mer jobb for moderatorene og "holde folk i tøylene", men litt jobb må de da gjøre :p
Pinlig?
Det meste kan vel være pinlig for å si det slik.
Jeg synes likevel dagens pinlige dekker opp om mitt behov for å skrive anonymt herinne.
Det er mye jeg også syns er pinlig.Men ting jeg absolutt ikke vil la gud og enhver mann vite om må være våres sex-liv,kjønn-ting og kropp ellers:uff: :o
Jeg har ingen emner jeg synes er spesielt pinlige, så det går vel mer på saker og ting jeg ikke har behov for at alle her inne ( og alle andre nettbrukere..:p ) skal vite om meg.
Problemer i samlivet med mannen er vel nesten det eneste jeg vil være anonym for å diskutere. Står for alt, men tilfelle mannen eller venner skulle lese her inne, så vil jeg være anonym hvis jeg skriver noe negativt om forholdet vårt.
(Kan ikke huske at det har skjedd egentlig at jeg har skrevet om sånt her, men jeg liker å ha muligheten. ;) )
Itherska
13-02-2004, 10:49
Opprinnelig melding fra Tifa
Problemer i samlivet med mannen er vel nesten det eneste jeg vil være anonym for å diskutere. Står for alt, men tilfelle mannen eller venner skulle lese her inne, så vil jeg være anonym hvis jeg skriver noe negativt om forholdet vårt
Skriver under her jeg
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.