PDA

Se hel versjon : Har så vondt

Unregistered
15-02-2004, 17:54
Jeg fikk foretatt en utskrapning av ett dødt foster i slutten av uka, i den forbindelse fikk jeg også satt inren en spiral.
Men nå har jeg fått ganske vondt i den venstre eggstokken og litt nedover. Plutselig klarer jeg ikke sette ned beinet klarer heller ikke holde inn magen, da gjør det kjempe vondt. Smertene begynte i dag 3 dager etter inngrepet.
Er dette normalt??
Er så redd for at det har skjedd noe "dritt" nå også, synes liksom det holder for en stund nå.
Håper noen kan hjelpe:)

loop
15-02-2004, 19:05
Først vil jeg gi deg min sympati for at du har mistet. Har selv vært igjennom det flere ganger og vet hva det kan innebære. Skjønner at du er redd det blir mere nå, og beklager å si det, men jeg synes det høres ut som du har fått en infeksjon. Hvis det ikke gir seg snart, bør du ta kontakt med legevakta eller ringe rett på gyn der du var innlagt. Hvis noe er galt, blir det ikke bedre av å vente. Det kan også være en blodannsamling som trykker på nerver, det går oftest tilbake av seg selv.
Hvis du måtte forløse fosteret vaginalt som ved fødsel, kan det hende du har etterrier. De kan være kjempevonde, krampaktige.
Håper du finner ut av det, og snart kan gå videre med et normalt liv.