Se hel versjon : kan dere anbefale en god hudkrem?
uvitende
16-02-2004, 12:38
(for de som lurer: ja, dette er litt pinlig syns jeg)
Jeg kan ingenting om hudpleie, så hvilken ansikts krem skal jeg kjøpe? Huden min er nokså normal, men kan bli både tørr og fet av og til. Jeg syns den begynner å bli litt sliten og dratt, og vil gjerne at noen tipser meg om en oppstrammende og glattende krem. Den kan ikke koste skjorta heller.
Nå vet ikke jeg hvor gammel du er da, så jeg kan ikke anbefale noe spesielt (mot fine linjer, voksen hud etc.), kun fortelle hvilken jeg bruker og om den.
Jeg er 22, og har brukt Lòreal sin "Hydrafresh", type grønn i 3 år nå. Den grønne er for normal/fet hud. Synes den er veldig god å føre på (gelékrem) og gir masse fuktighet. Koster heller ikke skjorta, ca. 60 kr. Det finnes også rensegelé i samme serie (av den grønne typen den også), og den lukter friskt og gir kjempedeilig hud etterpå.
Hannemor
16-02-2004, 13:32
Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hauschaka pleieprodukter. De fås på Life helsekost butikker (mulig flere steder. Den inneholder ingen syntetisek stoffer, kun naturlige. Det tror jeg er veldig bra for huden.
http://www.drhauschka.com/
http://www.dr.hauschka.de/
(Har også hørt nyss om at mannens små svømmere skal gjøre underverker, og der er det ikke noe syntetisk heller).
Opprinnelig melding fra Hannemor
(Har også hørt nyss om at mannens små svømmere skal gjøre underverker, og der er det ikke noe syntetisk heller).
Eneste minuset er at man blir så stiv i maska etterpå! :lol:
Forglemmegei
16-02-2004, 16:05
Synes du skal ta deg en tur innom en hudpleier jeg.. Da får du god hjelp av noen som ser huden din og kan Hud!!!:) Dumt å kjøpe en dyr krem som ikke passer deg..
Unregistered
16-02-2004, 17:49
Jo men er ikke det med hudpleier veldig dyrt da?
Emin: Jeg nærmer meg de tretti. Huden har blitt dratt i det siste, det kommer nok av at jeg er sliten pga ungene.
Nå bruker jeg forskjellige hudkremer men ofte blir huden litt fettete av det.
Maximillia
16-02-2004, 17:51
Jeg synes Lancôme har veldig gode kremer. Fins for alle aldre og hudtyper, du kan jo spørre om å få prøver. Jeg har prøvd andre merker innimellom, men blir ikke like fornøyd. Ganske dyre, men verd pengene! :)
Jeg er veldig glad i Clinique Dramaticaly Different Moisturiser (eller noe) heter "basis"kremen deres og er en lett, men fuktighetsrik fluid. Så kan man ev. spe på med andre typer kremer etter behov. (Eks. en fet nattkrem ved tørrere hud vinterstid o.l.)
Min absolutte favoritt er ganske enkelt Vaselin Intensiv care, tror jeg den heter - rund boks (selges i esker) som de selger i alle dagligvarer. Jeg har vanlig hud, og den er kjempegod.
Har prøvd flere sånn dyrere greier, men denne er min favoritt:D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.