PDA

Se hel versjon : Tilbudt å betale med sex!!

Litt redd
18-02-2004, 23:17
Jeg var en liten tur ute i helgen med noen venner. Jeg fikk desverre i meg litt mye øl:flau: Så det ble både sent og kaldt før jeg kom meg hjem.

Saken er at jeg bestilte en taxi når utestedet var stengt, men det tok år og dag før den kom. Kald og sliten som jeg var ble jeg til slutt så irritert at jeg valgte å gå hjem! Når jeg hadde kommet noen meter borte i gaten ruller en taxi opp på siden av meg og lurte på om det var meg som hadde bestilt taxi. Jeg var fortsatt irritert over hvor lang tid det hadde tatt og svarte litt lite hyggelig ja og sa hva jeg mente samt at jeg hadde bestemt meg for å gå hjem. Taxien kjører lenge ved siden av meg mens jeg tramper bortover gaten. Han lurer på hvor jeg skal og jeg sier sånn ca. hvor, men ikke adressen. Ikke spørr hvorfor jeg ikke hoppet inn i taxien med engang, men som sagt jeg hadde stått i nesten to timer og ventet og jeg var iskald, sliten og ja SUR!:p Det er jo veldig langt å gå sier han da..

Så spør han om jeg ikke har penger å betale for, jeg sier det har ikke han noe med, jeg skal GÅ hjem. Klart og tydelig og går videre(han forsetter å kjøre ved siden av meg med vinduet rullet ned som han prater til meg gjennom) Så spør han igjen, har du ikke penger. Jeg stopper og ser på han og da sier han med et sleskt smil: Du vet det går jo ann å betale på "andre" måter da:iiik: Jeg ble helt satt ut og snur på hælene og forsvinner bortover gaten og inn en gågate hvor han ikke kan kjøre etter.. Fysj:grøss: Er det bare jeg som var litt full og misforstod helt? Blir helt skremt jeg at det går ann. Trodde man skulle kunne føle seg trygg når man valgte taxi hjem istenfor pirattaxi? Jeg gikk hele veien hjem men gjemte meg hver gang det kom en taxi kjørende..

Hva hadde dere gjort, hvordan reagert? Blir litt engstelig for å ta txi igjen jeg da:uff

Eowyn
18-02-2004, 23:24
Tror ikke du misforstod han nei! Fy faen at det går an. :redd:

Allimac
18-02-2004, 23:29
Ta å ring til taxisentralen og fortell dem om"tilbudet". Fytti pokker for en sleip gris! Burde ikke få fortsette som sjåfør, tenk om det hadde vært en annen naiv blakk tenåring.... usja meg!:eek: :sint:

Cecilie85
19-02-2004, 00:09
herregud så ekkelt å oppleve da...
ville nok ringt og fortalt dem om dette

K@roline
19-02-2004, 02:27
Jeg hadde ringt taxi sentralen og fortalt episoden, helt klart!
Det går jo f...n meg ikke ann og oppføre seg sånn ovenfor sine kunder!!!:grrr: :grrr: :grrr:

Tidligere bruker
19-02-2004, 06:30
Hadde notert taxinummeret og bilens registreringsnummer og anmeldt ham og ringt sentralen og varslet også.

Meg igjen
19-02-2004, 10:23
Hei og takk for svar:)

Joda i ettertid så syns jeg å at jeg burde registrert meg nummeret på bilen og taxinummeret, men jeg ble så perplex at jeg bare gikk min vei. Pluss at jeg hadde jo drukket litt og tenkte ikke så langt da.

Har også tenkt tanken om å ringe taxisentralen og fortelle det. Men jeg har ikke lyst å oppgi navnet mitt:( Vil ikke det skal bli noe sak ut av det. Er litt redd da vet dere:uff:

Unregistered
19-02-2004, 12:42
hei.

jeg ville ha ringt taxisentralen, og siden du faktisk hadde bestillt drosje, så vet de vel sannsynligvis hvilken bil de sendte?

du kan jo fortelle hva du opplevde fra begynnelse til slutt, og at du ble så forskrekket at du ikke fikk notert nr. men kansje de kan hjelpe deg.
Du kan sikkert be om at ditt navn og tlfnr. blir holdt anonymt ovefor sjåføren?

Du burde annmelde , iallefall melde fra til taxisentralen. De liker garantert ikke at sjåførene deres driver på slik overfor kunder. Det er viktig at den sjåføren det gjelder ikke får komme unna med det, han skal ikke tro at han kan gjøre slikt uten at det får følger.

Lykke til og håper ikke blir alt for vanskelig for deg.

Hilsen 3.barnsmor

Kristin
19-02-2004, 18:24
Anmeld det, eller i det minste kontakt taxisentralen! Ikke bare for din egen del, men også for alle andre som tar drosje.

Tidligere bruker
20-02-2004, 01:21
Opprinnelig melding fra Kristin
Anmeld det, eller i det minste kontakt taxisentralen! Ikke bare for din egen del, men også for alle andre som tar drosje.

Helt enig!!!

Att det går an!!! For en GRIS!! :grrr: :grrr:

Månelys
20-02-2004, 07:08
Fytti, noe så ekkelt! :eek: Jeg håper du rapporterer det til taxisentralen uansett.

galejanne
01-03-2004, 10:41
Hadde dette skjedd meg tror jeg at jeg hadde tatt tak i sjåføren, men dersom man opplever slikt igjen er det ganske enkelt. Noter ned Taxinummeret på bilen, ring sentralen, og få navnet på sjåføren og anmeld han. Om politiet ikke har ressurser til og gjøre noe med det er det kansje nok til at sjåføren får en støkk.

Hilsen lille meg som er HELT ny på forumet :)

Lykke
01-03-2004, 17:03
Opprinnelig melding fra K@roline
Jeg hadde ringt taxi sentralen og fortalt episoden, helt klart!
Det går jo f...n meg ikke ann og oppføre seg sånn ovenfor sine kunder!!!:grrr: :grrr: :grrr:

Enig !