PDA

Se hel versjon : Klump på kjønnsleppa

Vondt
19-02-2004, 12:23
Har hatt vondt et par dager,sjekke tilfeldigvis i går kveld,hadde en klum på innsiden av den ene kjønnsleppa på str med halv ert. Ser kropppsfarget ut. Men kan det være en harmløs kvise eller noe annet? Er jo ikke så lett å se noe der ende. Men alt gjør vond,når jeg tørker meg etter dobesøk og kommer nær,string som gnager,buksa som gnikker +++

tiddeli
19-02-2004, 12:27
Kvise, garantert.

Topsy
19-02-2004, 16:03
Ikke enig i at det nødvendigvis er en kvise. Det kan være en liten cyste også. Hvis den ikke forsvinner, ta en tur til legen. Fjernet selv en liten cyste akkurat der for noen år siden, poliklinisk, enkelt og greit.

Og den ble sendt til lab sjekket for å være sikker på at den var uskyldig. Hvilket den og de fleste andre sånne er. Bare innmari plagsom.

Stin@
19-02-2004, 16:08
Jeg får fra tid til annen en "byll" der nede.
Jeg pleier å klemme hull på den og da kommer masse gørr ut.
Så lenge byllen ikke er tømt er den vond og plagsom.
Det gjør vondt å klemme ut også,men etterpå blir det oftest bra med en gang.
Har aldr vært hos lege med problemet og regner det som ufarlig..

sykepleiestudenten
19-02-2004, 16:08
Kan det være Bartholinitt?
http://www.lommelegen.no/kap093_06.html

VIANA
03-03-2004, 12:21
Jeg har også hatt det.Gikk til doktoren og fikk konstantret att det bare var en fett-kul.La en doktor se på den,for å utelukke noe skummelt og være på den sikre siden

Unregistered
04-03-2004, 12:40
Tror også det er kvise, betent hårsekk eller betent kjertel (vetta f om man har kjertler der...). har det fra tid til annen.... Nytter ikke å klemme, for de sitter for langt inn. Dersom den er vond og betent er det neppe noe farlig.

Athiqa
04-03-2004, 21:46
Sikkert bare en kjertel/kvise/betent hårsekk. Men for å være på den sikre siden hadde jeg, om jeg var deg tatt meg en tur til legen om den ikke forsvinner om et par uker.