Se hel versjon : hjelp meg.......
Unregistered
21-02-2004, 10:02
je bruker p-ring, og har noen sørsmål ang. hvor sikker den kan være... Den siste tiden har jeg fått ømme pupper,og jeg har følt meg trøtt. I går fikk jeg plutselig en liten blødning (noe som aldri før har skjedd når je har gått med ringen)
noen som vet hva som skjer? kan je være gravid??
SVAR MEG RASKT:::::: lurer så je blir sprø..
PS:: 2 uker til mens enda, og den siste var nye mindre enn vanlig + at den var uten smerter......
P-ring er vel sånn ca like sikker som p-piller, så det er vel 1-2 % sjanse for at du kan bli gravid med den. Det kan vel også være at du har fått satt den i litt feil eller noe. Så det er jo en mulighet for at du kan være gravid.
Hvis du er usikker så må du jo bare ta en test. Er du gravid så burde du jo fjerne p-ringen så fort som mulig.
Gå å kjøp en test i dag du.
Lykke til.
Hvor lenge har du brukt den? Jeg har vel brukt den et år trur jeg, og den første mnd var det litt rot med blødninger og slikt. Ellers når jeg har rota litt med å sette den inn for sent... har det oxo blitt litt blødninger. Men setter jeg den inn på riktig tidspunkt (innen de 3 timene) får jeg ingen blødninger - kun den uka jeg skal ha det.
Unregistered
21-02-2004, 19:06
Opprinnelig melding fra Sandala
Hvor lenge har du brukt den?
je har brukt den ca 6-7 mnd, og aldrig hatt noen problemer..
Je har klokkealarm som sier i fra en halv time før den skal settes inn, og taes ut. Har vært presis hver gang med det ja..
har ikke hatt mye blødning, men det blir jo så man tenker litt den vegen lell da! har jo hatt litt ømme pupper oxo..
er i allefall for tidelig med test enda...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.