PDA

Se hel versjon : Utflod, noen som har opplevd?

Hovedinlegger
21-02-2004, 22:30
Jeg ble syk, kraftig influensa, fikk menstruasjonen 5 dager for sent (fordi jeg var så syk tenker jeg)
Så ble jeg ferdig med menstruasjonen, og ble plutselig kjempesår nedentil, hovnet kraftig opp i kjønnsleppene og det var så sårt at jeg ikke klarte å sitte, så fikk jeg en klump inne ved siden av klitoris som forøvrig også var hoven og så sår at jeg nesten hylte hver gang trusen skrubbet over. Dette roet jeg ned med aloevera(fikk skorpe på) og nå er det begynt å renne utflod ut vagina. Den lukter ikke noe videre, men er gul av farge. Fyller et truseinlegg på en time, renner litt som en svak menstruasjon på slutten. Men det er ikke sårt.

Hva kan dette være? Noen som har opplevd lignende?

(kan legge til at kjønnsykdom er helt utelukket)

Abritta
21-02-2004, 22:31
Sopp kanskje?

Hovedinlegger
21-02-2004, 22:54
Tror ikke det kan være sopp. Den type sopp jeg har sett (jobbet på sjukeheim) har ikke sett sånn ut i allefall... (har vært sterk lukt og hvitt osteaktig belegg)
Kan legge til at jeg på toppen av det hele har fått kjøyneutslett ved siden av vagia og anus utover rumpeballene.
Kan en reagere alergisk på bind? (vet en kan få noe av tamponger..? )

Lykke
22-02-2004, 09:51
Har ikke erfaring med dette, men jeg hadde tatt en tur til legen hvis jeg var deg.. God bedring !

Nellemor
22-02-2004, 13:24
Dette høres jo både vondt og ubehagelig ut, jeg tror det kan være en infeksjon eller allergisk reaksjon på et eller annet.

Kom deg til legen, du - det er alltid greit å få tatt en sjekk når man ikke vet hva som feiler en. :)

Nellemor
22-02-2004, 13:25
Glemte å si at jeg heller ikke tror det er sopp. Det ser helt annerledes ut og har ikke så mye utflod som du beskriver. :)

ayesha
22-02-2004, 13:43
Kjønnsvorter da?

tussi1979
22-02-2004, 20:16
Herpes:???: Sjekk ut siden til Haukeland. helse-bergen.no/avd/hud/diagnose/

Bare meg
22-02-2004, 21:55
Hei
Jeg vet at når man har mye utflod så er det ofte noe som må renses opp i. Kan være en vaginal eller infeksjon eller noe. Det er mulig det er sopp, særlig hvis du gikk på pencilin da du var syk.
Jeg har vært plaget med allergi mot bind og det føltes også litt som du beskriver(ingen utflod).
I hvert fall burde du gå til lege hvis du er videre plaget.
Hilsen Pandora

Athiqa
23-02-2004, 07:52
Kom deg til legen du!
Lykke til