PDA

Se hel versjon : Ang cb tester

Unregistered
08-03-2004, 07:39
Ja, testet igår kveld, og mannen leste av. Negativt (puh). Når jeg skulle legge meg var det en svak strek der(hadde da gått flere timer). Tok deretter en test til, som var negativ(puh atter en gang).

Men, nå er jeg usikker, skal jo lese av testen innen ti min, og det hadde gått et par timer før jeg leste av test nr en... Er usikker nå, og kommer til å ta en test i løpet av et par dager, men hva tror dere???

caja
08-03-2004, 08:00
Akkurat sånn hadde jeg det med de nye cb testene. Først negativt svar, så ett klart kryss etter noen timer. Jeg var IKKE gravid!

Petterine
08-03-2004, 08:30
Samme her;)

Unregistered
08-03-2004, 12:52
Jeg skjønner ikke slike spørsmål, jeg... Det står jo veldig tydelig i bruksanvisningen at man SKAL lese av testen før det har gått ti minutter og at resultat avlest etter dette ikke er gyldige!!

Les bruksanvisninga og stol på det som står der! Jeg regner med at produsentene vet hva de snakker om!

Meri
08-03-2004, 12:58
ja de sier det at etter 10 min er resultatet ikke riktig....men hvis det gjør deg tryggere å ta en test til, så gjør det!!!!! :D Det er jo ikke noe farlig å ta mange......bare ta de til du er helt trygg!!! LYKKE TIL I VÆRTFALL:klapp:

Unregistered
09-03-2004, 09:43
Grunnen til at jeg ble usikker var at det var mannen som leste av. Så gikk det et par timer før jeg så testen, og viste deretter ikke om det hadde vært en svak strek der som han ikke så, eller om det faktisk ikke var en strek der.

Takk for svar likevel.