PDA

Se hel versjon : Forskjellig str på puppene

Unregistered
09-03-2004, 16:46
Puppene mine har så utrolig forskjellig str. Den ene er ganske stor, og den andre er nesten borte. Vet jo at det er normalt at den ene er mindre enn den andre, men mine er VELDIG forskjellige. Vil si at den ene nesten bare er brystvorta igjen, og den andre er større enn den noen gang har vært. Det er så ille, at jeg bare ammer på den store puppen, for vil ikke ødelegge den lille mer enn den allerede er, hvis det er mulig... Dette har virkelig lagd en stor knekk på selvbildet mitt! Tør ikke å vise meg naken for mannen min engang. Den ene puppen må jeg fore bh'n med ammeinnlegg og div, for at det skal se litt ok ut utenpå genseren. Like før jeg løper rett bort til kirurgen og fyller opp med silikon nå. Det er virkelig for jævlig! Men skjønner jo at jeg ikke kan det heller. Ammer jo fremdeles, og vil ha flere barn. Har alltid hatt komplekser for puppene for at de har vært så små. Men nå er det sånn at jeg ikke har noe imot at de er små, bare de er symetriske i det minste.
Er det noen som har opplevd at det blir SÅ stor forskjell på de pga ammingen? Vil si at den ene er tre ganger så stor som den andre.
Er det noe å gjøre med det?

Athiqa
09-03-2004, 17:27
Det er jo som du sier vanlig med forskjell på puppene. Det eneste jeg har å komme med råd er vel igrunn å amme på begge sider. Jo mer du ammer på den største puppen, jo mer melk produserer der, og jo større forskjell får du. ( Bare så lenge du ammer da..)

Jeg lurer på om man kan få dekket noe av folketrygden ved operasjon når man har så stor forskjell, syns jeg har hørt noe om det, men tør ikke si det sikkert.

Det er trist at du ikke tør å vise deg for mannen din, og trist at du ikke trives. Håper noen andre her har noen kjempefine råd å gi!

:stakar: Klem fra meg

Elinpia
09-03-2004, 23:02
Jeg tror også du bør prøve å amme fra "den lille puppen"..

Men, du får dekket operasjon hvis du har veldig stor forskjell, og amming går (nesten helt) sikkert greit selv om du gjør et kirurgisk inngrep i brystet! (I forhold til senere barn, operasjon mens du ammer er nok ikke så lurt.)

Lykke til!!

Vekt78
10-03-2004, 07:52
mange klemmer til deg :klemmer:

forferdelig å ha det sånn..

det er store sjangser for å amme selvom du legger inn noe i puppene.. men, spørsmålet er når skal du ha barn igjen? puppene kan bli ganske så styggeved amming selvom man har silikon :( :(

lykke til

Chance80
10-03-2004, 11:58
Du er abbsolutt ikke alene. Slik er jeg og!
Den ene puppen er en C str og den andre A/B. Ikke spesielt pent nei, Har ikke melk i det lille brystet, og har seriøst prøvd å øke produksjonen i det lille uten resultater. Men jeg ser forbi det, og tenker at det viktigste er at småtten får mm. Jeg kan alltids fikse på meg selv senere, hehe. Og mannen synes bare det er morsomt, ikke styg!

Chance