Se hel versjon : Drikker dere som bor ved mjøsa dette vannet?
Unregistered
13-03-2004, 17:36
Hvor mange av dere som bor ved mjøsa drikker dette vannet (Mjøsvann) Vi bor ved Mjøsa men etter at det er så mye dritt i dette vannet. Så lager jeg grøten til junior av flaskevann. Føler at jeg er litt hysterisk men har ikke lyst til å ta noen sjanser...
Jeg drikker vann fra springen.
Vannet til grøten blir jo kokt på forhånd allikevel så det kan du nok fint bruke
Polyanna
19-03-2004, 09:31
Opprinnelig melding fra VIANA
Jeg drikker vann fra springen.
Vannet til grøten blir jo kokt på forhånd allikevel så det kan du nok fint bruke
Koking fjerner vel ikke tungmetaller og andre miljøgifter, hvis det er det som er problemet med Mjøsa? *forvirret*
Tidl. bruker
19-03-2004, 10:10
..... :)
Jeg drikker vannet. Har ikke tenkt så nøye på det. Burde kanskje gjøre det men.....:o
Tidl. bruker
19-03-2004, 12:35
..... :)
Månestråle
19-03-2004, 15:22
Bor ikke ved Mjøsa, men har mye familie der og skal dit på besøk til uka. Jeg har ingen betenkeligheter med å drikke vannet (og med tiden gi det til barna mine) fordi de bromerte flammehemmerne det har vært snakk om i det siste er FETT-løselige - dvs. det er praktisk talt ingenting av dem i vann. I fettvevet til dyr (fisk) konsentreres de derimot - det er derfor en skal være forsiktig med å spise mjøsfisken.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.