Se hel versjon : mye mens
Unregistered
15-03-2004, 09:51
da mensen kom tilbake er den helt anderledes enn før graviditet. det flommer nesten over. er dette normalt? vil det "stabilisere" seg etterhvert?
Jeg blødde også veldig mye de første gangene jeg fikk mensen etter fødselen. Det gikk seg til litt etterhvert.
Hvor mange ganger har du hatt mens etter fødselen nå da?
Tidligere bruker
15-03-2004, 11:16
Hvis dette er etter ditt første barn så kan du jammen glede deg til etter 3 barn.
Jeg holder på å bli gal.
Det er snart 7 mnd siden 3 min kom til verden og jeg har det så kraftig at halve hadde vært mere enn nok.
Jeg gruer meg til hver gang mensen er på vei.
Det kommer seg ikke etterhvert hos meg.For jeg var plaget fra før,etter mellomste min.
Grusomt.Orker ikke å gå ut de første dagene.
Unregistered
15-03-2004, 12:37
ja det er første barn og andre gang jeg har mensen etterpå. godt å høre at det er andre som har det likt, men ikke særlig oppløftende at det kanskje bare blir verre og verre......
skilpadda
15-03-2004, 12:37
Jeg blødde også veldig kraftig de første gangene etter fødselen. Da hadde jeg fått satt inn kobberspiral også, og trodde kanskje det kom av dette, men det kan jo ha vært en kombinasjon... Jeg pleide alltid å ha lette menstruasjoner, lite smerter, og lite blod, så det var en overgang å plutselig få kraftige blødninger i halvannen uke og måtte spise smertestillende i flere dager. :uff: Heldigvis har det roet seg, og nå er jeg nede på et mer "levelig" nivå (fortsatt noe verre enn før jeg fødte, men det kan jo være spiralen). :) Jeg fikk igjen mensen etter ca 7-8 mnd, og nå er poden 15 mnd, vil vel si det tok et halvt år før mensen stabiliserte seg.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.