Se hel versjon : Har du en god concealer å anbefale?
Ms. Husmor
16-03-2004, 17:39
Som travel og trøtt småbarnsmor føler jeg meg ikke helt vel bestandig med mørke ringer under øynene. Har tenkt å kjøpe meg en concealer men vet ikke hva som er bra siden jeg aldri bruker det eller foundation. Er concealer og foundation det samme, eller kan brukes om hverandre? Hva anbefaler du?
Bruker en fra Body Shop som jeg er fornøyd med. Der får du hjelp til å velge riktig fargenyanse til din hud. Det er ikke det samme som foundation. Brukes for å dekke over prikker, ringer og øynene og andre ujevnheter. Ta på før foundation eller pudder.
Lykke til:)
Har en consealer-penn fra Kanebo som er veldig god. Den har jeg kjøpt på Estetique. Veldig lett å legge og det ser helt naturlig ut:klapp:
Polyanna
17-03-2004, 08:39
"Gullpennen" fra YSL er FANTASTISK!
Gå på et parfymeri og spør etter "den magiske gullpennen", så vet de hva du snakker om! :D
Phoeebee
17-03-2004, 09:55
Jeg bruker også en fra Bodyshop. En liten tykk blyant. Du kan enten tegne direkte på huden, eller bruke en liten pensel, så jevner du det ut med å "dappe" fingeren over. Litt pudder på toppen, og flytende foundation under, og vips, du er våken! ;)
Bruker også den fra YSL. Kjempebra!
Bruker en fra dior som er kjempeflott, koster 180 kroner, jeg syntes det er verdt det:)
Opprinnelig melding fra Polyanna
Skriver under på denne. Den er svinedyr (tror den koster kr 325,-), men det er ingen andre som kan måle seg med den!
Bruker selv Clinique Quick Corrector, men etter all reklame her for YSL sin gullpenn tror jeg den havner i handlekurven neste gang jeg trenger ny :)....ikke påvirket av reklame jeg :D !!
Opprinnelig melding fra Imotep
Skriver under på denne. Den er svinedyr (tror den koster kr 325,-), men det er ingen andre som kan måle seg med den!
Ja, den er gull verdt! :D
Hos strawberrynet.com koster den "bare 238,- forresten, litt å spare der i hvertfall!
Unregistered
18-03-2004, 07:58
Opprinnelig melding fra puu
Ja, den er gull verdt! :D
Hos strawberrynet.com koster den "bare 238,- forresten, litt å spare der i hvertfall!
http://www.strawberrynet.com/images/products/01542881702.jpg
Er det denne?
Ja, det er den. En liten tryllestav!
Unregistered
18-03-2004, 12:29
Hvilken fargenyanse har dere som har YSL?
Unregistered
18-03-2004, 13:19
Opprinnelig melding fra Unregistered
Lurer på dette jeg og, vil kjøpe en snarest mulig . "trøtt"
YSL har bare to fargenyanser, en for mørkhudede og en for oss nordboere.
Unregistered
19-03-2004, 07:16
Hva er en concealer? :o
Teofelia
19-03-2004, 07:50
Hva er en concealer? :o Jeg tror den mest fornuftige oversettelsen må være "dekkrem". Man bruker en concealer for å dekke over flekker og ujevnheter i huden, for eksempel kviser, pigmentflekker eller blå ringer under øynene. :)
YsL's tryllepenn funker best under øynene da, til å dekke kviser o.l. er det best med en litt mer dekkende concealer, gullpennen er mest lysreflekterende, men som sagt helt uunværlig! :D
Til urenheter o.l. er Maquicomlet fra Lancome veldig god.
Polkadot
19-03-2004, 16:38
Opprinnelig melding fra zena
Bruker selv Clinique Quick Corrector, men etter all reklame her for YSL sin gullpenn tror jeg den havner i handlekurven neste gang jeg trenger ny :)....ikke påvirket av reklame jeg :D !!
Men nâ er det jo forskjell pâ reklame og god omtale, da. Du hörer jo bare pâ hva et bra "testpanel" sier. Ikke er de sponset, heller. Hva er vel bedre reklame enn det, forresten? ;)
Ms. Husmor
29-03-2004, 17:39
Opprinnelig melding fra Polyanna
Gå på et parfymeri og spør etter "den magiske gullpennen", så vet de hva du snakker om! :D
Etter at jeg la inn tråden her, og fikk så mange gode svar bestilte jeg denne på StrawberryNet. Fikk den i dag og den virker veldig bra! Prisen ble 235. Ikke så verst det. :)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.