PDA

Se hel versjon : Bortreist på bursdagen?

Unregistered
17-03-2004, 07:50
Jeg har vært kjempeheldig å fått et jobboppdrag i utlandet. Blir bare borte en uke. Jeg har jobbet lenge med tanken på at jeg må være borte fra barnet mitt. Har ikke vært borte fra ham så lenge før, men vet han får det bra hjemme sammen med pappa.

Men nå som jeg har vendt meg til tanken dukker det opp noe verre; Sønnen min fyller tre år mens jeg er borte..... Nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde fått dette tilbudet i det hele tatt. Jeg gråter nesten når jeg tenker på å være så langt borte fra ham på bursdagen......

Klarer ikke å tenke på annet. Dette oppdraget har mye å si for min fremtidige arbeidssituasjon men sønnen er jo viktigere.

Uff....Tror jeg trenger andres meninger rundt dette her....

Eufemia
17-03-2004, 08:48
Har dette mye å si for din fremtidige arb.situasjon, så er det vel til det beste for din sønn også? Skjønner at det er tungt for deg, men jeg synes likevel det høres riktig ut å dra på oppdraget. Bursdagen hans vil vel bli behørig feiret, og med kake og masse gaver så vil nok ikke gutten henge med hode uansett.

God tur.

Tidl. bruker
17-03-2004, 09:18
Opprinnelig melding fra Eufemia
Har dette mye å si for din fremtidige arb.situasjon, så er det vel til det beste for din sønn også? Skjønner at det er tungt for deg, men jeg synes likevel det høres riktig ut å dra på oppdraget. Bursdagen hans vil vel bli behørig feiret, og med kake og masse gaver så vil nok ikke gutten henge med hode uansett.

God tur.
Enig ! Kos deg og ikke ha dårlig samvittighet!!!

Stin@
17-03-2004, 09:25
Jeg var en gang i Syden på jentetur mens sønnen min hadde bursdag.
Det var litt trist å ikke være tilstede på dagen,men slettes ingen krise for noen av oss.
Det ble kake og pakker hjemme på dagen,og jammen ble det ikke geletog i barnehagen også!
Jeg ringte og gratulerte,og da hadde han det travelt med selskap hjemme og hadde liten tid til å snakke med mamma.
Jeg hadde nok ikke betenkt meg en eventuelt annen gang dette hadde vært aktuelt.
Og du skal jo bort i jobbsituasjon,og slettes ikke på lysttur..:)

July
17-03-2004, 12:21
Enig med dem andre her... og 3-åringen din setter sikkert pris på en ekstra liten feiring av bursdagen når du kommer hjem igjen :)

Dragen
17-03-2004, 13:30
Syns du skal reise, jeg! Det går jo an å feire litt når du kommer hjem igjen også.

Vi var borte på Podens fødselsdag i fjor, da var vi på føden. Ikke fikk jeg vært med på selskapet hans heller, for da lå jeg på barsel. Så i år blir det dobbel feiring...

Belle
17-03-2004, 14:56
Reis da vel.
Dere kan vel bare ta selskapet på forskudd/etterskudd