PDA

Se hel versjon : vidergående på kveldstid?

Unregistered
18-03-2004, 20:05
Har tenkt og ta fagene fra vidergående på kveldstid, finnes dette tilbudet gratis? Evnt. hvem er det som tilbyr noe slikt? Bor i Trondheim.

Eufemia
18-03-2004, 20:12
Vet ikke om det går an å få det gratis så lenge det er på kveldstid. Har du råd til det er PrivatGymnas et veldig godt alternativ, jeg tok hele vgs som privatist, men det er dyrt. For 5-6 år siden betalte jeg 3-4000 for halvtårskurs og rundt 8000 for heltårskurs (priser pr. fag altså). De har utrolig dyktige lærere, med endel egeninnsats er det ingen problem å oppnå toppkarakterer, men du må ta eksamen i alle fag.

Dette var jo litt på siden av det du spurte om, men det er i vertfall et alternativ om du ikke finner noe gratistilbud.

Unregistered
19-03-2004, 14:44
Ingen som vet?

Regnbuestjernen
19-03-2004, 15:06
Alternativet er jo å lese på egenhånd og bare melde deg opp til eksamen som privatist..

Unregistered
19-03-2004, 15:15
Opprinnelig melding fra Angel2Be
Alternativet er jo å lese på egenhånd og bare melde deg opp til eksamen som privatist..

Det er det jeg prøver på..
Problemet er at jeg sitter fast, og hadde trengt undervisning.

Lea
19-03-2004, 15:48
Hei!
jeg tok noen videregående fag på kveldstid.
Da gikk jeg på Gerhard Schønings skole( vet ikke om det er riktig skrevet). Det ligger ivertfall nede i byen. Ikke langt fra Nidaros domen. Det var gratis.
:mervink:

Sjekk ut det her da:) da har jeg nådd 100:klapp: Utrolig!!!

Unregistered
20-03-2004, 10:13
Opprinnelig melding fra Julius
Hei!
jeg tok noen videregående fag på kveldstid.
Da gikk jeg på Gerhard Schønings skole( vet ikke om det er riktig skrevet). Det ligger ivertfall nede i byen. Ikke langt fra Nidaros domen. Det var gratis.
:mervink:

Sjekk ut det her da:) da har jeg nådd 100:klapp: Utrolig!!!

Tusen takk!!!
Fant nettsidene, og de tilbyr gratis voksenopplæring. :)

puu
20-03-2004, 11:25
Sonans (http://www.sonans.no/?index=Avdelingene) har akkurat det du er ute etter. :)

Mannen min tok opp fag der for et par år siden (her i byen vel og merke), og de er veldig flinke!