Se hel versjon : vidergående på kveldstid?
Unregistered
18-03-2004, 20:05
Har tenkt og ta fagene fra vidergående på kveldstid, finnes dette tilbudet gratis? Evnt. hvem er det som tilbyr noe slikt? Bor i Trondheim.
Vet ikke om det går an å få det gratis så lenge det er på kveldstid. Har du råd til det er PrivatGymnas et veldig godt alternativ, jeg tok hele vgs som privatist, men det er dyrt. For 5-6 år siden betalte jeg 3-4000 for halvtårskurs og rundt 8000 for heltårskurs (priser pr. fag altså). De har utrolig dyktige lærere, med endel egeninnsats er det ingen problem å oppnå toppkarakterer, men du må ta eksamen i alle fag.
Dette var jo litt på siden av det du spurte om, men det er i vertfall et alternativ om du ikke finner noe gratistilbud.
Unregistered
19-03-2004, 14:44
Ingen som vet?
Regnbuestjernen
19-03-2004, 15:06
Alternativet er jo å lese på egenhånd og bare melde deg opp til eksamen som privatist..
Unregistered
19-03-2004, 15:15
Opprinnelig melding fra Angel2Be
Alternativet er jo å lese på egenhånd og bare melde deg opp til eksamen som privatist..
Det er det jeg prøver på..
Problemet er at jeg sitter fast, og hadde trengt undervisning.
Hei!
jeg tok noen videregående fag på kveldstid.
Da gikk jeg på Gerhard Schønings skole( vet ikke om det er riktig skrevet). Det ligger ivertfall nede i byen. Ikke langt fra Nidaros domen. Det var gratis.
:mervink:
Sjekk ut det her da:) da har jeg nådd 100:klapp: Utrolig!!!
Unregistered
20-03-2004, 10:13
Opprinnelig melding fra Julius
Hei!
jeg tok noen videregående fag på kveldstid.
Da gikk jeg på Gerhard Schønings skole( vet ikke om det er riktig skrevet). Det ligger ivertfall nede i byen. Ikke langt fra Nidaros domen. Det var gratis.
:mervink:
Sjekk ut det her da:) da har jeg nådd 100:klapp: Utrolig!!!
Tusen takk!!!
Fant nettsidene, og de tilbyr gratis voksenopplæring. :)
Sonans (http://www.sonans.no/?index=Avdelingene) har akkurat det du er ute etter. :)
Mannen min tok opp fag der for et par år siden (her i byen vel og merke), og de er veldig flinke!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.