Se hel versjon : Livet er så urettferdig! Alt går galt!
Unregistered
19-03-2004, 09:04
Sitter her og har det helt jævlig.
Forholdet har gått galt- vi skal flytte fra hverandre.
Bostedet står til sagls. Vi bandt renta like før den sank, for 3 år.
Vi fikk akkurat beskjed om at vi må betale RENTER de resterende 1,5 år som er igjen av bindetiden!!!! Er det mulig!! Dette visste ikke vi! Selv om lånet løses inn, så må vi betale renter på ikke noe!! Fy faen! Vi er gjeldsoffre! Har altfor mye gjeld, og nå dette!
Hvordan skal jeg klare meg alene??? Dette går ikke!
Nei ting går ikke alltid som planlagt, der har jeg selv erfaring med. Men hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet sosial kontoret og bedt om time hos en økonomisk rådgiver de kan hjelpe deg å få ting på rett vei og de kan også få til en avtale med banken som er levlig. Lykke til :)
Unregistered
19-03-2004, 09:31
Synes ikke synd på deg jeg. Jo, jeg gjør det, men hør her da.
Eksen min skylder meg over 500 000,- som jeg aldri noen gang kommer til å få tilbake. (lang og flau historie) Dette gjør at jeg har over 500 000,- mer i lån enn jeg skulle hatt. Dette må jeg selvsagt betale renter av- og avdrag hvis jeg noen gang skal bli gjeldsfri.
Stakkars deg som må betale renter i 1 1/2 år? Ikke faen. Jeg var jævlig dum, min egen feil at han skylder meg penger, og dere var dumme som ikke sjekket alle betingelser da dere bandt renta. Sånn er livet!
Når det er sagt, så vil jeg bare gi deg en :klem: og si at DET GÅR BRA!!! Jeg var også helt fortvilt da det ble slutt, men ett år senere har jeg det veldig bra, selv om økonomien er litt stram.
Lykke til! :klem:
Tidl. bruker
19-03-2004, 09:49
..... :)
Uff så leit det er når ting ikke går veien.
Og jeg synes synd på deg som må betale renter for et lån på et hus du ikke har.
Selvfølgelig har man selv skylden i at ting blir som de blir innimellom men så er det vel ingen som planlegger at forholdet ikke skal holde osv...
Jeg synes du skal heve deg over moralprekener iallefall og det Zahra skriver synes jeg er et godt råd.
:klem:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.