PDA

Se hel versjon : at jeg ikke kan holde kjeft

storkjeften
21-03-2004, 08:06
Jeg blir så irritert på meg selv. Når jeg drikker for mye så klarer jeg å si de mest utrolige ting. Når jeg er ederu og opplever det samme, så rister jeg på hodet og synes at de er latterlig patetiske.

Det er helt utrolig. Jeg pleier å være forsiktig med alkohol, og ikke fester jeg ofte heller....men så klarer jeg det av og til. Jeg begynner å drikke cognac og da er det kjørt. Ikke drakk jeg mye cognac heller.

Sa til tanten min i går; når jeg var liten så drømte jeg om at du var mammaen min. Skulle ønske du var det. Hun var på festen jeg var på. Hun prøvde å avverge situasjonen jeg var i, ved å prøve å pensle meg inn på en annnen samtale, men jeg bare holdt på. Herregud,så patetisk.

Pluss at jeg presterer ¨å si så mye annet teit. Jeg sitter igjen i dag og føler meg skikkelig teit.

NÅ er det slutt, men det sier jeg hver gang jeg sitter med fylleangst.

puu
21-03-2004, 08:41
Hva med å ikke drikke? :snill:

tidligere bruker
21-03-2004, 09:00
Puu; Første jeg tenkte også da jeg leste overskrifta !

Kan vell ikke være noe vanskelig vell? Hvis ikke får du be noen teipe kjeften din når du skal drikke sånn at du bare har et lite hull til alkoholen på teipen.. heh!
Eller såkalt "gags" med peehole! :p *ler* Da får du ihvertfall ikke sagt så veldig mye.. :uff:
Noe som kan være best i ditt tilfelle!

Var den slem?

Athiqa
21-03-2004, 09:29
For det første... så må du bare la vær å drikke så mye... da avverger du jo de mest pinlige situasjonene... Hold deg iallefall unna spriten..

For det andre, så lurer jeg litt på hva som er så pinlig at du fortalte tanten din om at du drømte at hun var moren din da du var liten?? Er ikke bare det et flott kompliment da?

VIANA
21-03-2004, 13:35
Kansje du sku bare drikke noe du vet du tåler og ikke blir sånn av.

Ellers så blir de fleste løs-slupne med kjeftamentet etter litt alkohol-inntak da.Prate først,så tenke:gal: Normalt!

Ginger
21-03-2004, 20:22
Jeg har opplevd det samme flere ganger. :gal: Alltså å prate først og tenke dagen etter! Utrolig flaut! Det hjelper å begrense inntaket. Lære seg hvor grensen går... ;)

Unregistered
21-03-2004, 22:27
huff kjenner meg godt igjen. :flau:

Skal knapt lukte litt på alkoholen så ser jeg ingen grunn til å ikke fortelle alt jeg tenker til de rundt meg, gjerne litt overdrivi :blabla:

Og selv om jeg sier til meg selv at nå gjør jeg det igjen og burde holde kjeft :dunk: , kan jeg liksom ikke huske helt hvorfor lenger. :bonk:

Får vel håpe at man lærer til slutt, og at jeg holder kjeft etterhvert selv om jeg ikke helt kan forstå hvorfor akkurat der og da :munnkurv:

Bokormen
21-03-2004, 22:28
Glemte å logge inn, forrige mld var fra meg :cool:

Unregistered
21-03-2004, 22:34
Jeg heller trenger ikke mange glassa før munnen åpner seg på vidt gap og det mest utrolige kan ramle ut av den. Det skjer hver bidige gang det jeg lærer aldri. Men nå er vennene mine og andre kjente så vant ved jeg babler i vei når jeg har drukket litt så de tar det med en klype salt og jatter i vei med meg:p

Tidligere bruker
21-03-2004, 22:39
Heldigvis har jeg lært,for mange år siden.
Jeg kan være dritings men er kjempeforsiktig.
Sier nesten aldri noe jeg angrer på.:cool: