Se hel versjon : Hvor ofte er dere på byen?
Unregistered
23-03-2004, 15:40
Jeg er alenemor og går på byen et par ganger i måneden.
Tidligere bruker
23-03-2004, 16:14
Jeg har ikke vært ute på byen på minst 1 år.
Det er dødskjedelig og jeg føler meg SÅ ferdig med det livet.
Bare fjortisser og fraskilte/alenemødre på byen allikevel.
Regnbuestjernen
23-03-2004, 16:32
Opprinnelig melding fra Vampiria
:latter:
Så godt som aldri, og jeg savner det ikke heller.
Tidligere bruker
23-03-2004, 16:54
Gamla er enig med den. Slik var det før Mazungen også
Jeg er ute på byen sånn omtrent....aldri. Har festet 3 ganger siden jeg fikk minstemann for 1 1/2 år siden, men skulle gjerne gjort det oftere.
Tidligere bruker
23-03-2004, 18:09
Ikke så veldig ofte, kan man si.
Det er "bare" 6 år siden sist, og jaggu tror jeg ikke det blir 6 nye år før det skjer igjen også....:D
Forige gang jeg var ute i byen var for 2 år siden.
Savnet en liten mellomting jeg. Mellom 2-3 ganger i mnd og annenhver mnd. Er ute ca en gang i mnd.
Ikke er jeg alenemor, ikke er jeg fjortis. Jeg liker å komme meg litt ut i helgene og bare være meg selv. Men men.. Enhver har jo sitt inntrykk av hva en bytur er. :snill:
På byen har vi nok vært to ganger siden vi ble foreldre. Men vi går på en pub og quizzer oss litt av og til, da er det tirsdag og vi drikker brus, evt èn øl hver.
JEg svarte aldri. Men jeg er vel ute 2-3 ganger i året. Men en bytur er så sinnsykt nedtur etter et koselig voerspiel.
Gremli Skremli
23-03-2004, 20:32
Jeg har vært ute to ganger siden gutten ble født for nesten ett år sida. Nå har jeg nettopp sluttet å amme og skulle gjerne vært ute ca 1 gang i måneden, men det krever litt planlegging...
Er nesten aldri på byen,det er kjedelig.Men på fester eller andre sammenkomster med venner og barnefri over natta er vel gjenomsnittlig 1 gang på mnd.Mindre på vinteren enn på sommeren
Har ikke vært ute på byen på over ett år og kan ikke si jeg savner det.
Ikke har jeg drukket meg skikkelig full på over to år, hater å bli sjekket opp av overfulle mannfolk og føler meg gammel (selv om jeg "bare" er 24) ute blandt single og desperate.
Det er rart med det!
Cazandra
23-03-2004, 22:08
Sist jeg var ute, var i jula!
Kjempekos!
Nå blir vel neste gang til sommeren!
2 ganger i året passer greit for meg. ;(
JEg svarte aldri. Men jeg er vel ute 2-3 ganger i året. Men en bytur er så sinnsykt nedtur etter et koselig voerspiel
Med de svaralternativene der, så er jeg aldri ute på byen...men, men....
Jeg er vel ute på byen sånn ca. 2-3 ganger i året. Syns det er mye koseligere med vorspielet. All moroa forsvinner liksom når man kommer til byen... - bedre med en skikkelig bøgdafæst ;)
Cazandra
23-03-2004, 22:34
Opprinnelig melding fra Smil76
Med de svaralternativene der, så er jeg aldri ute på byen...men, men....
Jeg er vel ute på byen sånn ca. 2-3 ganger i året. Syns det er mye koseligere med vorspielet. All moroa forsvinner liksom når man kommer til byen... - bedre med en skikkelig bøgdafæst ;)
Enig!!! ;)
Opprinnelig melding fra Smeeka
Savnet en liten mellomting jeg. Mellom 2-3 ganger i mnd og annenhver mnd. Er ute ca en gang i mnd.
Ikke er jeg alenemor, ikke er jeg fjortis. Jeg liker å komme meg litt ut i helgene og bare være meg selv. Men men.. Enhver har jo sitt inntrykk av hva en bytur er. :snill:
:nikker:
Hmmm, her var det mange alternativer... :p
Derfor stemte jeg ikke. 1-2 ganger i året stemmer best for min del. Det er ikke så enkelt for oss å få barnevakt. Dessuten, det er ikke like gøy å dra ut som før.
Polyanna
24-03-2004, 10:31
Så godt som aldri. Mange år siden det ikke var fristende lenger.
For bråkete. For lange køer. For dyrt. For mange dumme mennesker. For lite mulighet til samtale og latter. For kaldt å stå i taxikø hjem. For mye teit sjekking.
Så det er kjedelige meg. :flau:
Hadde jeg syns det var skikkelig stas så hadde jeg selvsagt gjort det selv om vi har fått barn. :)
Sånn omtrent én gang i året eller enda sjeldnere...:gal:
Nennemor
24-03-2004, 21:16
Opprinnelig melding fra Polyanna
Så godt som aldri. Mange år siden det ikke var fristende lenger.
For bråkete. For lange køer. For dyrt. For mange dumme mennesker. For lite mulighet til samtale og latter. For kaldt å stå i taxikø hjem. For mye teit sjekking.
Så det er kjedelige meg. :flau:
Hadde jeg syns det var skikkelig stas så hadde jeg selvsagt gjort det selv om vi har fått barn. :)
Signerer på denne, for akkurat sånn har jeg det også.
Delfinus
24-03-2004, 21:23
Er også alene, så jeg er ute annenhber helg
Camilla*
25-03-2004, 07:13
Det er ikke ofte jeg er ute gitt..
Men har faktisk vært på byen 2 ganger etter Sebastian ble født.
Da var det vel omtrent 2 år siden sist..!
Synes heller ikke det er kjempegøy på byen lenger, koseligere å være hjemme hos venner på god mat, vin og masse skravling!
På byen blir alle spredt for alle vinder og det synes jeg er litt kjedelig..
Jeg er 28 år, lykkelig gift og har barn men syns fortsatt det er gøy å gå ut. De siste mnd har jeg sikkert gått ut ca 1 gang pr mnd, et par ganger med mannen min. Går plasser hvor det er folk på min alder og oppover så jeg kan ikke si jeg blir plager av så mange "fjortisser".. Syns heller ikke det er noen overflod av single og desperate!
Det er forskjell på folk og enkelte her virker veldig dømmende ovenfor oss som går ut på byn. Jeg og mannen min er enkelt og greit veldig sosiale, har mange venner og liker å ta oss en fest av og til. Vi er gode foreldre som tilbringer enormt mye tid med jenta vår og ikke er vi uintelligente heller... ;)
Det er ganske forskjellig for min del. Av og til en eller to ganger imåneden, noen ganger går det et par måneder før jeg får barnevakt igjen osv. Så jeg har ikke stemt på noen jeg. Synes ikke det er det samme som før å gå ut, men liker å gå ut med venner og være litt på "demmes nivå". Bare å høre musikk å se at folk har det gøy, ikke nødvendigvis å sjekke opp eller bli sjekka opp av mannfolk som symboliserer en aften på byen for min del.
Unregistered
26-03-2004, 22:54
Vampiria da.
Er du misunnelig kanskje?
Jeg er vel ute 1 gang på 2-3 måneder. Så det blir rundt regnet ca. 4-5 ganger i året.
Det holder for meg.
En hjemmefest med god mat, god drikke og venner er mye kosligere.
Tidligere bruker
27-03-2004, 07:30
Ikke stemt jeg heller. Siden vi fikk lille poden så har det nok vært i snitt 1 gang i mnd på meg, vært på 2 konserter og 3 fester, så egentlig ikke en gang i mnd engang ;)
Men synes nå det er godt å komme seg ut jeg da :D
Etter jeg fikk Hannah har jeg ikke vært ute, men hun er jo bare elleve uker da:fnis: men før jeg ble gravid festa jeg nok kanskje ca. hver tredje helg, men det blir annerledes nå har ikke det minste lyst enda:) vi får se..
"På by'n" på den måten man gjerne legger i det uttrykket, har jeg ikke vært på over 2 år. Men har vært ute og spist pizza et par ganger, og på en konsert med noen venner i mai i fjor.
Kaprifol
27-03-2004, 22:11
Jeg må si jeg foretrekker en fest hjemme hos noen framfor å gå på byen. Så jeg får vel innse at jeg nærmer meg å bli litt gammal akkurat på dette punktet. Er også utrolig hvor mange masete, nyskilte menn man møter når man er ute for å ha det moro uten menn...
Tidl. bruker
28-03-2004, 09:58
Kan ikke sist huske sist jeg var ute på byen,det må minst vere to år siden.
Jeg er ferdig med ute livet,men syns avikevel det kan vere gøy å gå ut en sjelden gang.
Og da tenker jeg på å gå ut med en hel venninegjeng.
Jeg har veldig lyst når jeg kommer til sørlandet igjen og ta med meg barndomsvennine mine ut på byen og ta noen øl og le og ha det gøy og mimre litt om de gode tidene vi hadde i ungdommen da vi holdt sammen i tykt og tynt!!
Celinemor
28-03-2004, 10:10
Husker ikke når jeg var på byn sist,var på fest en gang i begynnelsen da jeg var gravid (drakk selvfølgelig ikke) men gikk fort hjem igjen.
Har ikke vært på fest eller byn etter minsten kom,å tror ikke jeg kommer til å gå ut på lenge ennå.
Syns det er kjekt å treffe noen venner og drikke litt men å drikke seg full syns jeg ikke er noe. Men det er nå bare meg :) Er ikke noe fest menneske,har aldri vært det heller.
Jeg er ikke så ofte, men skal ut på lørdag :)
Har ikke blitt så ofte pga svangerskap og amming. Men nå er jeg ferdig med ammingen: Har vært ute 2 ganger denne mnd, og har flere helgeplaner fremover :D
Gleder meg til å feste og rocke :danser: med venninnene mine igjen (har flere venninner uten barn).
Embriksmamma
29-03-2004, 12:41
Så godt som aldri lenger, savner det ikke heller. Er på kino en gang i blant, og det er "På by'n" nok for meg :)
Her måtte jeg krysse av på aldri, var ingen alternativ som passet mer for meg.
Vært "på byen" fem ganger siden Markus ble født (da mener jeg på diskotek,pub o.l for å drikke) og på kino ett par ganger, en gang ute og spist pizza.. (uten barn med vel og merke)
Savner det litt ja, ikke på byen, men kunne dra ut med venner og ha det koselig, spise god mat osv.
Må bli flinkere til det, skal i allefall få med meg noen venninner ut og spise før babyen kommer :D
Og gubben skal jeg ha med ut på middag i påsken, når mamma skal ha Markus en dag eller to :yiiha:
Nina
Kan vel svare aldri sånn det er nå for tiden! Jeg har ikke vært på byen på snart 2 år, siden lenge før jeg ble gravid! Og jeg lengter skikkelig etter litt tid for meg selv på byen nå ja!!!
Unregistered
29-03-2004, 20:07
Har ikke vært ute på by`n på over tre år og jeg savner det ikke.Synes det er irriterende med folk som ikke klarer å respektere at jeg ikke vil på byen,har ganske mange som maser en del om det rundt meg.Føler meg nesten sær jeg!
Stemte ALDRi, jeg, men det stemmer jo ikke heeeelt...
vi er på by'n et par ganger i året. Savner det ikke heller.
Er "ferdig" med det , mye koseligere å invitere et par eller to
hjem og lage god mat og drikke i rolige omgivelser.
1,5 år siden sist nå, så jeg svart aldri.
Et par ganger i mnd. Annenhver helg har jeg ikke snuppa, og da er jeg hos kjæresten min. Vi tar oss gjerne en tur ut:)
Dere sier at dere er ferdige med det livet osv.. jeg fikk jo ikke begynt jeg!! :p Savner det ikke da, men syns det er deilig å få være ute på byn med gjevnaldrene et par ganger i mnd!:D
Stikker_innom
31-03-2004, 13:38
I gjennomsnitt; 2 ganger i måneden. Det er lungt.
Altfor sjelden.......men vi skal ut til fredag:D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.