Se hel versjon : sjekketips?
er alene med barnet mitt og har vært det i nesten 1 år. Føler meg klar for å ha en kjærest igjen og jeg vet at det er mange som møtes på butikken, ute på rusletur med hunden sin og så videre. Nå er det sånn at jeg har sett en mann jeg svært gjerne kunne tenkt meg å bli kjent med. han jobber i nabohuset der hvor jeg bor. Vi stirrer fælt på hverandre når vi møtes, men så langt er det bare hei og hadet.
Hvordan kommer jeg i kontakt med han? Vet ikke om han bor der jeg bor, om han har dame/familie eller noen ting. Men den som intet våger, intet vinner.
Gode tips for å komme i kontakt med denne mannen? Og synes dere dette virker sprøtt og desperat?
han jobber i nabohuset der hvor jeg bor
Gå bort med kaffi og kake/nybakte boller ;)
Tidligere bruker
24-03-2004, 15:10
.....
Det er meg her igjen. Han jobber med mange andre så da må de andre få kaffe og kake og ;)
Har ikke noe å tape på å ta kontakt men det er ganske flaut om han har dame og til og med barn da, men men
skal stoppe og snakke med han neste gang det passer seg, men han går nesten alltid med de andre han jobber med.
Takk for gode tips og flere mottas med takk
må komme med en oppdatering til dere da.
problemet mitt løste seg helt av seg selv igår da han kom bort til meg faktisk pga de skal skifte en kjøkkendør i kjøkkenet mitt som en garantifeil fra leverandør. Og av alle snekkere i området her så var det han som skulle gjøre dette. vi snakket om alt og ingenting i 1-2 t og kollegene hans gikk forbi og smilte lurt..
han ville være med inn å se etter hvilken kjøkkendør det var, enda det visste han godt. Han ville liksom ikke gå igjen og fant påå alt mulig rart. Han spurte om jeg bor alene, og om jeg ville ha tlf nummeret hans. Jeg sa jeg skulle komme bort å få det fordi jeg hadde ikke noe å skrive med/på der og da, og mobilen min var borte. gikk ikke bort for å få nr igår, men skal gjøre det idag.
han har iallefall ingen barn, og ingen ring på fingeren. Han er dessuten 2 år eldre enn meg og meget kjekk en kar med sans for humor.
Delfinus
30-03-2004, 12:01
Så spennende! Lykke til med :hjerter: ;)
Skriv gjerne mer senere om hvordan dette går!!!!
Tidligere bruker
30-03-2004, 14:02
Lykke til da *rødme*!
;)
Oj, lykke til da, det hørtes jo spennende ut. ;)
Tidligere bruker
31-03-2004, 12:51
Hvordan går det *rødme*?
Har du hørt noe mer fra han?
Tidligere bruker
31-03-2004, 12:59
Opprinnelig melding fra *rødme*
må komme med en oppdatering til dere da.
problemet mitt løste seg helt av seg selv igår da han kom bort til meg faktisk pga de skal skifte en kjøkkendør i kjøkkenet mitt som en garantifeil fra leverandør. Og av alle snekkere i området her så var det han som skulle gjøre dette. vi snakket om alt og ingenting i 1-2 t og kollegene hans gikk forbi og smilte lurt..
han ville være med inn å se etter hvilken kjøkkendør det var, enda det visste han godt. Han ville liksom ikke gå igjen og fant påå alt mulig rart. Han spurte om jeg bor alene, og om jeg ville ha tlf nummeret hans. Jeg sa jeg skulle komme bort å få det fordi jeg hadde ikke noe å skrive med/på der og da, og mobilen min var borte. gikk ikke bort for å få nr igår, men skal gjøre det idag.
han har iallefall ingen barn, og ingen ring på fingeren. Han er dessuten 2 år eldre enn meg og meget kjekk en kar med sans for humor.
nei så koselig da :)
Vi snakka sammen ca 1 t utenfor her igår og. Passer fint å være ute nå i det fine været ;) Vi har samme type humor virker det som, og ingen pinlige pauser mellom oss.
Fikk telefinnummeret hans igår, og vi sendte SMS til hvernadre igår. han skrev at han trives med å prate med meg og være med min side :)
Han er så grom og gullig så..
Tidligere bruker
31-03-2004, 13:15
Vi snakka sammen ca 1 t utenfor her igår og. Passer fint å være ute nå i det fine været ;) Vi har samme type humor virker det som, og ingen pinlige pauser mellom oss.
Fikk telefinnummeret hans igår, og vi sendte SMS til hvernadre igår. han skrev at han trives med å prate med meg og være med min side :)
Så utrolig gøy å lese!! :D Den typen spenning er virkelig befriende i hverdagen :) Lenge siden jeg var i en sånn situasjon, men det føles så godt.
Tidligere bruker
31-03-2004, 13:17
Så bra da! Ønsker deg lykke til fremover, og oppdater oss da!
Så spennende!! Få høre mer da!! :D
Han var på besøk hos meg igår :D Har hatt hyppig kontakt i de siste dagene med at vi snakker sammen når det passer seg sånn og sms.
Idag tidlig fikk jeg sms med spørsmål om jeg har sovet godt, og at han ikke fikk sove pga han tenkte påå meg *sveve*
Men nå resier han hjem for helga og kommer ikke igjen før mandag, kjedelig
Ny oppdatering, han har dame..
Jeg ringte han for å ønske han god tur hjem siden han reiser før jeg er hjemme. Plutselig fikk jeg en vond følelse i magen, og siden han har spurt meg om jeg bor alene så tenkte jeg at jeg kunne spørre han og. Han innrømmet at han har dame/kjæreste. Blir så forbannet. enten leker han med meg og vil ha i pose og sekk, ellers så har han blitt betatt av meg. Men hva gjør jeg nå?
Jeg vil ikke på noen måte være den andre.
Har sendt en SMS for 1 times tid siden med spørsmål om hva han holder på med? Hva han vil meg. Men jeg har ikke fått svar.
Nå får han tenke i helga, så får jeg se hva han gjør på mandag.
Unregistered
01-04-2004, 11:53
Jeg ble så glad da jeg leste de første meldingene dine,men ikke da jeg så de siste.
Du får lene deg litt tilbake og se an/sondere terrenget.
Kanskje han bryter ut?
Om han vil ha i pose og sekk så får han bare være.
Tidligere bruker
01-04-2004, 15:06
Ny oppdatering, han har dame..
Jeg ringte han for å ønske han god tur hjem siden han reiser før jeg er hjemme. Plutselig fikk jeg en vond følelse i magen, og siden han har spurt meg om jeg bor alene så tenkte jeg at jeg kunne spørre han og. Han innrømmet at han har dame/kjæreste. Blir så forbannet. enten leker han med meg og vil ha i pose og sekk, ellers så har han blitt betatt av meg. Men hva gjør jeg nå?
Jeg vil ikke på noen måte være den andre.
Har sendt en SMS for 1 times tid siden med spørsmål om hva han holder på med? Hva han vil meg. Men jeg har ikke fått svar.
Nå får han tenke i helga, så får jeg se hva han gjør på mandag.
Dette tok da en veldig kjedelig vending :uff: Enten er han misfornøyd med forholdet, eller så er han ute etter litt spenning i hverdagen. Jeg håper for hans skyld at det er det første. Det går ikke an å synke dypere enn utroskap i et forhold.
Fikk da svar på smsen etter noe tid, det sto "Beklager men jeg skulle ha sagt det, men var redd du ikke ville treffe meg da. Hadet. Klem XXXXX"
Nei jeg lener meg godt tilbake nå og overlater til han å ta kontakt i eller over helga, gjør han ikke det så sier det mer enn nok for meg. Han må ta et valg før jeg går lenger inn i dette her. Ble så utrolig trist, hvorfor er noen sånn?
Jeg vet at enkelte starter forhold på denne måten, men jeg synes det er en dårlig måte å starte på. Mye av tilliten er ødelagt da fra dag 1. Vil jo (om det blir sånn) alltid lure på om han har gjort dette før, og han eventuelt kan gjøre det mot meg etc.
hjelp meg jenter :(
Tidligere bruker
01-04-2004, 21:15
Fikk da svar på smsen etter noe tid, det sto "Beklager men jeg skulle ha sagt det, men var redd du ikke ville treffe meg da. Hadet. Klem XXXXX"
Nei jeg lener meg godt tilbake nå og overlater til han å ta kontakt i eller over helga, gjør han ikke det så sier det mer enn nok for meg. Han må ta et valg før jeg går lenger inn i dette her. Ble så utrolig trist, hvorfor er noen sånn?
Jeg vet at enkelte starter forhold på denne måten, men jeg synes det er en dårlig måte å starte på. Mye av tilliten er ødelagt da fra dag 1. Vil jo (om det blir sånn) alltid lure på om han har gjort dette før, og han eventuelt kan gjøre det mot meg etc.
hjelp meg jenter :(
Skulle det være slik at han vil videre med deg, vil det si at han ikke elsker henne mer og du bør da ikke la han få komme inn på din vei før hans nåværende forhold er over. Det vil bevise nok om han ikke aksepterer det slik. Lykke til! :)
Jeg er helt enig med deg lavida, og har tenkt å gjøre det på den måten. Jeg er ikke en person han leker med og vil aldri bli med på et sånt type opplegg. Da får han søke spenningen et annet sted.
er veldig spent på hvordan han oppfører seg når han kommer igjen på mandag. Jeg kommer ikke til å sende flere SMS eller oppsøke han. Kommer ikke han til meg så sier det også det meste, så jeg må bare vente helga gjennom. Om han kommer må jeg snakke medhan om dette, og spørre hva han egentlig driver med
Polkadot
02-04-2004, 17:01
Sâ trist dette endte, da. Forteller du oss hva som skjer videre, eller?
Tidligere bruker
02-04-2004, 22:16
Det er flere fisk i havet! :klem:
Nå er han her igjen på jobb, og jeg fikk sms nå med spørsmål om hvordan helgen har vært og om jeg har det bra? Sendte et kort svar på disse spørsmålene. Litt usikker på hva jeg skal gjøre, men jeg gidder ikke oppsøke han iallefall.
Jeg har fri fra jobb idag og onsdag, så jeg kan ikke unngå å "løpe på han" noen ganger her ute.
Tidligere bruker
05-04-2004, 09:44
Nå er han her igjen på jobb, og jeg fikk sms nå med spørsmål om hvordan helgen har vært og om jeg har det bra? Sendte et kort svar på disse spørsmålene. Litt usikker på hva jeg skal gjøre, men jeg gidder ikke oppsøke han iallefall.
Jeg har fri fra jobb idag og onsdag, så jeg kan ikke unngå å "løpe på han" noen ganger her ute.
La han oppsøke deg. Gjør han ikke det var du nok bare en flørt :uff: Er han virkelig intressert tar han nok kontakt.
Lillemilla
05-04-2004, 16:57
Åh, så spennende!
Tenk å få følge et mulig forhold på så "nært hold".
Det er ikke sikkert at han er lykkelig i det forholdet han har nå, men kan hende det ikke har gått helt opp for han før han møtte deg.
Har en kamerat som hadde det på akkurat samme måte, og han mente ikke å være kjip mot noen. Det tok et par uker å gjøre seg ferdig med det eksisterende forholdet, deretter insisterte han på å få litt tid til å psykisk kvitte seg med eksen, for å være helt klar for et nytt forhold før han startet på nytt med den nye kjæresten og det respekterte denne kvinnen han ville ha. Etter rundt 4 måneder ble de sammen og nå er de lykkelig sammen på 6 året med et nydelig lite barn! :D
Det kan jo selvfølgelig hende at denne mannen du traff kun er ute etter spenningen, og da ville jeg holdt meg langt unna han.
Tar han kontakt med deg, så prat seriøst med han om hans tanker rundt dette. Da merker du fort hva han er ute etter.
Jeg ville uansett ikke gått inn i noe forhold med en som ikke har 100% ferdig med tidligere forhold.
Lykke til!!!
Håper du oppdaterer om den videre utviklingen uansett hvordan det går! :)
:klem: fra
Han har sendt meg 4-5 sms idag (jeg var ganske kjølig og svarte kun på 1 av de...). Og når jeg kom hjem fra butikken stoppet han meg for å snakke. jeg spurte hvorfor han vil bli kjent med meg når han har dame? Syns ikke jeg fikk noe godt svar, han sa han hadde lyst til å bli kjent med meg og at det må da være koselig? Jeg spurte hvor lenge han har vært sammen med dama, og han sa 5 1/2 år (tror de er forlovet og, men han sa de ikke er gift)
Han skulle komme med litt trelim til meg, og jeg sa han kunne komme innom med det når han fant det. Da spurte han om han ikke fikk komme på besøk ellers? Jeg gikk inn.
Han kom med limet og da ba jeg han på en kaffekopp, han satt en gooood stund (nærmere 1 t). Vi sto ute og tok en røyk da alle kollegene gikk forbi for å ta pause. De smilte og så på klokka...
Før han gikk spurte han om han kunne stikke innom senere idag!?!?!? Skjønner ikke noe av dette jeg, og er litt laid-back til det hele. Men jeg skal innrømme at det irriterer meg veldig at han har dame. Tenker mye på han, og vil ikke involvere meg for mye før han tar et standpunkt. Da ender det med at jeg sittter med skjegget i postkassen
Fikk sms igår kveld om at han ikke fikk sove pga tankene hans var i xxxxx-veien nr xx, og at det kilte i magen hans når ahn så meg tidligere idag. Jeg skrev tilbake at han får bruke litt tid til å tenke over hva han vil, fordi jeg ikke er interessert i å være hans eventyr her.
Enten får han satse og bli kjent med meg ellers får han være i det forholdet han er.
Fikk sms idag tidlig med spørsmål om jeg har sovet godt? Og ha en bra dag så håper jeg vi ses senere idag.
Tidligere bruker
06-04-2004, 10:14
Har han hatt dame i 5 1/2 år, og han virker så kjølig i forhold til hele det "jeg har dame" opplegget.
Jeg er vanligvis den som sier go for it, men her sier jeg stopp! Blås hele fyren en lang marsj er mitt råd.
Som jeg sier, det fins mange fisk i havet ;)
Polyanna
06-04-2004, 13:36
Vil du virkelig ha en sånn fyr??
Hvis du blir sammen med ham nå (etter at han har slått opp med dama, selvsagt), hvordan tror du han kommer til å behandle deg om 5,5 år?
Hvis han ikke skjønner at det er nok med et forhold om gangen nå, hvordan skal han skjønne det senere? Ville du vært sammen med en som sendte sånne hyggelige meldinger til en annen dame?
Tidligere bruker
06-04-2004, 14:06
Opprinnelig melding fra Dragen
Hvis du blir sammen med ham nå (etter at han har slått opp med dama, selvsagt), hvordan tror du han kommer til å behandle deg om 5,5 år?
Hvis han ikke skjønner at det er nok med et forhold om gangen nå, hvordan skal han skjønne det senere? Ville du vært sammen med en som sendte sånne hyggelige meldinger til en annen dame?
Man kan da ikke tenke sånn om mennesker. Man kan da forelske seg selv om man er i et forhold. Det er ikke sånn at alle mennesker har en pause mellom hvert forhold, og slett ikke slik at man gjør det samme gang på gang. Derimot KAN det virke som om denne mannen er av den utro typen, og det er der man må være på vakt.
NettaMamma
06-04-2004, 17:25
Huff og Huff. Høres ut som om dette kan få en trist slutt.
Jeg var sammen med en kar når jeg traff mannen min, gjorde det slutt med han for så å bli sammen med mannen min (skjedde på en ukes tid), og i dag er vi gift og har ei nydelig datter. Så det KAN seff gå bra, men ikke ta sjangsjen på det før det er HELT SIKKERT!!!! ikke bli såret *rødme*....
Håper på nye oppdateringer da....
Og for all del, husk på barnet ditt. Kjipt å innlede ett forhold, for så å bli ett kjapt brudd, når det er barn inne i bildet.:hm: :vetikke: :undrer:
Jeg har tenkt alle tankene dere deler med meg og det er ingen av oss som vet hvordan dette ender selv om jeg ikke har så store forhåpninger.
har bevisst trekt meg litt unna nå for at han skal få tenke over saker og ting.
Jeg håper ting kanskje er som lavidah og nettamamma sier, men tør ikke involvere meg for mye selv om jeg må innrømme at jeg tenker mye på han. Er ikke alt man styrer selv, derfor velger jeg å styre unna.. Jeg vil aldri finne på å involvere noen i mitt og barnets liv før jeg er sikker på at det er noe å satse på.
holder dere oppdatert jeg
Lavidah: Ja, man kan forelske seg selv om man er i et forhold - og nei, jeg ville ikke blitt sammen med en som ikke hadde forandret seg før vi ble sammen.
Hvis han ikke hadde vært voksen nok til å slå opp med den forrige før han begynte å legge an på meg, hadde jeg ikke giddet. Det er min mening.
Uff, det her høres jo ikke helt bra ut.
Det at han viser dama si gjennom 5 år så liten respekt, syns jeg er et stort faretegn!
Han var her på besøk igår kveld og de koselige smsene fortsetter å strømme inn. Han kommer hit på frokost nå da.. Han skal antakligvis ikke være akkurat her lenger enn ut morgendagen, og det er kanskje like så greit? Da får jeg han litt på avstand iallefall, så får tiden vise
Ønsker deg bare lykke til jeg!!
Hei, har lest og fulgt spent med. Utrolig dumt att han har dame, men har han gitt deg noen forklaring, hvordan det er mellom han og dama, om han har tenkt til og gå fra henne osv. Jeg tror ikke jeg hadde løftet en finger før jeg hadde fått noen oppklarende svar.
Kjempe spennende og følge deg, håpe alt ordner seg til slutt:klem:
Vel nå har han reist hjem for påsken, men kommer igjen søndag selv om han egentlig ikke skulle være tilbake før mandag/tirsdag. Han sender meg konstant meldinger med at han tenker på meg, han ville ikke reise istad, og tenkte på meg før han hadde forlatt området her engang.
Jeg tok og ringte til han da og spurte hva han mener om ting? Jeg spurte hvordan han har det med dama? Han sa at det går opp og ned, men at de har hatt det tøft. Hansa at ahn kom til å tenke konstant på meg i helga, akkurat som han gjorde forrige helg han var hjemme.
Jeg spurte hva han tenkte om oss, og da sa han at han begynner å få følelser for meg, og at tiden vil vise. Som han sa: Det er helt umulig å vite hva som skjer fremover. Så jeg ble egentlig ikke noe klokere.
Heldigvis skal han jobbe 4 uker i Oslo nå, et stykke fra meg, men ikke så langt at det er uoverkommelig;) De jobber egentlig fra 07 om morgenen til ca 20 om kvelden, men han skulle minst en tur i uka hit sa han...
Må vel bare innrømme at jeg har falt for ahn selv om det ikke var meningen, og jeg har prøvd å hlde tilbake, men det er ikke alt man kan styre selv
HELP!
Virket ikke kjempe oppklarende nei:( Og jeg hvet hvordan det er, fornuften sier en ting og hjertet noe annet. Ikke lett, men husk att det skal mye til før han går fra dama, er ytterst skjeldent de gjør det, men det skjer, så du må nesten bare ta tiden til hjelp, og være klar over hele tiden att kjangsen for att du blir såret er kjempe stor! Lykke til!:klem:
"Har han hatt dame i 5 1/2 år, og han virker så kjølig i forhold til hele det "jeg har dame" opplegget.
Jeg er vanligvis den som sier go for it, men her sier jeg stopp! Blås hele fyren en lang marsj er mitt råd.
Som jeg sier, det fins mange fisk i havet .."
Signerer denne, jeg... beklager.
Men jeg tror dessverre at du kommer til å bli sittende skuffet tilbake etter en tid..
Tenkte det var tid for en oppdatering igjen. Han har sendt meg 3-4 mld i helga, og ringte mge igår. Da var han på vei til en annen jobb/et annet hus han holder på med. han sa at ting var litt ugreit hjemme og at han hadde fått beskjed om at han likså godt kunne reise igår. Men noe mer sa han ikke og jeg vil ikke spørre. Kanskje han har fortalt om "oss"?
Han skrev i mld at han savner- og tenker på meg/oss, at han gleder seg til se meg igjen og kose og klemme meg. Sånn har han ikke skrevet tidligere.
Får bare vente og se hva som skjer. Må innrømme at jeg tenker mye på han iallefall
NettaMamma
11-04-2004, 17:22
Guri meg... dette tar jo helt av. Skikkelig gøy hvis det blir noe av, og vi har fulgt med på hele prosessen da... tihi :rødme:
Ny oppdatering. Han hadde sendt meg en veldig koselig melding idag, jeg ringte han opp igjen. Har fortsatt ikke fått noe svar på hva som skjer, men han var veldig koselig iallefall og vil møte meg så fort som mulig. Så vi får se om vi får til et møte snart, han jobber i den andre huset et stykke unna nå. Skal prate skikkelig med han da, spørre om mye. Jeg orker ikke bruke mer tid og energi på dette om det bare er moro for han. da må jeg heller bare bruke litt tid på å ikke tenke på han og det skulle gå greit dersom vi ikke har noe kontakt
NettaMamma
13-04-2004, 16:07
Jeg bare lurer på en ting.. hvor gamle er dere, og hvor gammel er barnet ditt???
Greit å vite for oss som følger situasjonen... dette er skikkelig spennende!!!!! :nikker: :hyper:
Tidligere bruker
13-04-2004, 20:06
Gled deg over situasjonen slik sden er nå, men ikke forvent mer enn det. Jeg begynner å tro at det faktisk er tilfelle at han er av den typen som ikke tør å gjøre noe drastisk før han er sikker, derfor gir deg deg usikkerhet. Hvis han er den typen vil jeg anse det som positivt slik ting står nå :) Dette ser ut til å gå veldig bra nå *rødme*! ;)
Dette er så spennede! :hjerter:
Skjedd noe nytt da :hyper: ??
Er såå spendt...har vært på ferie en uke i England..og har logget meg inn der borte bare for å se hvordan dette går :flau:
hehehe artog t dere følger med. Jeg har ikke hørt noe mer fra han nå, men regner med å høre noe i løpet av dagen. Får ikke møtt han nå uansett, men.. uff jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, er egentlig ganske fustrert om dagen. prøver å slappe av og ikke ha forventininger, men det er ikke alltid man kan styre det selv.
Jeg er 28 og barnet mitt er 3 år for de som lurer på det.
Lavidah: hva mener du med at det ser ut som det går bra nå?
Tidligere bruker
14-04-2004, 18:56
hehehe artog t dere følger med. Jeg har ikke hørt noe mer fra han nå, men regner med å høre noe i løpet av dagen. Får ikke møtt han nå uansett, men.. uff jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, er egentlig ganske fustrert om dagen. prøver å slappe av og ikke ha forventininger, men det er ikke alltid man kan styre det selv.
Jeg er 28 og barnet mitt er 3 år for de som lurer på det.
Lavidah: hva mener du med at det ser ut som det går bra nå?
Ser noen fellestrekk ved hans måte å takle situasjonen på med meg selv, og har derfor tro på at han faktisk ikke spiller et spill. Selvfølgelig ser jeg muligheten bare 50/50, men det gjelder å være åpen for det meste. Altså tenke positivt og samtidig ikke la nedturene gå så til hodet. Jeg har som sagt trua på at han kan snakke sant, selv om måten å takle det på er litt dum. Men vi er forskjellige alle mann :blunke:
Fikk en kjempe koselig melding igår kveld. At han savner OSS, tenker mye på OSS og at han skulle legge seg, men at det ble ensomt og at han skulle hatt meg der. Han håpet at det ikke gikk lang tid før vi møttes igjen.
Tidligere bruker
15-04-2004, 10:02
.....
Tidligere bruker
15-04-2004, 10:19
Hm, ikke godt å si hvor du har denne karen. Du får sette han på en liten prøve tror jeg. :blunke:
Setter han mer enn gjerne på en test jeg, gode forslag?
Tidligere bruker
15-04-2004, 12:09
Om han virkelig vil være med deg, og vil gjøre det slutt med dama så be han gjøre det. Etterpå så kan du be om å få telefon nr hennes. Blir han hissig da og påstar at du bare vil sjekke han og er nysgjerrig, bestemmende eller ja hva som helst som tyder på at han går i forsvar så vet du at det er noe som ikke stemmer, da skjuler han noe. Mest sansynlig skjuler han da at han ikke har gjort det slutt i det hele tatt.
Denne tanken har jeg vært inne på og, men poenget er at jeg ikke vet hva han vil. Men skal stille han til veggs ved neste anledning jeg, og be han slutte kontakte meg til han faktisk har bestemt seg. Det gjør bare vondt verre for meg å ha kontakt dersom han bare leker
NettaMamma
15-04-2004, 12:41
Håper ikke dette tar en ugly vending... det er jo skikkelig romantisk da... savner det litt vil jeg si, men er glad jeg slipper sjekking etc. Alt blir liksom så uvisst
Tidligere bruker
15-04-2004, 12:43
Denne tanken har jeg vært inne på og, men poenget er at jeg ikke vet hva han vil. Men skal stille han til veggs ved neste anledning jeg, og be han slutte kontakte meg til han faktisk har bestemt seg. Det gjør bare vondt verre for meg å ha kontakt dersom han bare leker
Tror det kan være lurt. Vil han virkelig så får han ofre litt, hvis ikke så kan han dra en viss plass.
*venter* *venter* *venter*
Blir det :kyss: eller :stikker:!!!??????
lykke til uansett!
Dette er jo rene on-line-romanen dere! :blunke:
DRITTEN har slått av mobilen. blir så forbanna. Gidder ikke kontakte han mer, nå setter jeg meg på gjerdet. Føler snart at jeg skriver "THE END" nå, men det er ikke så lett
Er det ingen som tenker på dama som han har hatt i mange år? Jeg synest oppriktig synd i henne som ikke har anelse om hva mannen/kjæresten holder på med. Å bli ført bak lyset på denne måten synest jeg er fryktelig trist.
Om du er ei tøff dame burde du kontaktet henne å fortalt og vist meldingene som du har fått på mobilen din i fra han.
At vi sitter her på nettet å koser oss og venter spent på fortsetelsen er ganske dårlig gjort mot henne synest jeg !!
Tenk litt på henne også.
Tidligere bruker
16-04-2004, 20:25
Å kontakte dama er jo virkelig stygt gjort!! Mi venninne fikk en slik telefon, gud veit kor vondt det har gjort henne! IKKJE GJER DET!!
Men det var ikkje det eg skulle seie... Det eg skulle spørre om var om det kunne vere ei naturleg årsak til å skru av mobilen, det kan jo vere at han faktisk snakka med dama si og ville gjere det i ro!
Lykke til rødme ;)
Tidligere bruker
16-04-2004, 22:38
Å kontakte dama er jo virkelig stygt gjort!! Mi venninne fikk en slik telefon, gud veit kor vondt det har gjort henne! IKKJE GJER DET!!
Men det var ikkje det eg skulle seie... Det eg skulle spørre om var om det kunne vere ei naturleg årsak til å skru av mobilen, det kan jo vere at han faktisk snakka med dama si og ville gjere det i ro!
Lykke til rødme ;)
Hva er så stygt med det? Hvis han vil være med *rødme* og gjør det slutt med sin dame så er det jo ingen fare. Hvis han bare lyver, ja da fortjener jo dama å få vite hva slags rasshøl han er!
Princess
16-04-2004, 23:14
Han gjør det vel ikke slutt med sin dame gjennom 5 år før han vet hvor han har "rødme" hen!!!!
Skal han gjøre det slutt bare for å prøve seg på en annen som han ikke har blitt ordentlig kjent med enda? De må vel først bli kjent og han må finne ut av hva han vil...
Men det han driver med passer ikke å gjøre når han har følge med en annen, det er utrolig dårlig gjort av han, håper hun andre får øynene opp selv, kanskje ved å lese tekstmeldingene han sender en annen...
Han fortjener å bli forlatt av dama si..
NettaMamma
16-04-2004, 23:56
Guri meg *rødme*, nå har du virkelig fått igang en diskusjon. Huff, håper alt ordner seg. med deg, flørten og ikke minst dama hans. Håper alt blir til det beste for dere alle!!!! :klemme:
Tidligere bruker
17-04-2004, 11:38
En ting er om mannen din er en drittsekk, men å få vite det av nokon andre blir så uendelig verre. Då er det bedre å sei til han at han MÅ prate med dama si; gi mannen ansvaret for dette sjøl!
Tidligere bruker
20-04-2004, 14:26
En ting er om mannen din er en drittsekk, men å få vite det av nokon andre blir så uendelig verre. Då er det bedre å sei til han at han MÅ prate med dama si; gi mannen ansvaret for dette sjøl!
Jeg snakker ikke om å at hun skal ringe å si hva han driver med.
Det jeg prøvde å si var at han får gjøre det slutt, og siden han ikke virker helt til å stole på kan det være en ide å sjekke at det virkelig er slutt! Er det ikke slutt, så klart da får dama hans seg en overraskelse, men det må da være bedre en gå rundt i uvitenhet.
På tide med oppdatering skjønner jeg.
Har hatt mye kontakt med han, og til og med vært der han jobber nå i forbindelse noe kurs jeg var på med jobb og jeg kjørte rett forbi. Jeg tok en alvorsprat med han igår og forklarte hvor skapet skal stå. Jeg sa at jeg synes dette er respektløst mot både meg og dama hans, og at jeg synes han må ta et valg om han vil fortsette å bli kjent med meg eller å være med dama si. Er ikke riktig å sitte med både pose og sekk. Enten vil han bli kjent med meg og da får han ta den risikoen det er med at det i verste fall ikke blir noe mellom oss, fordi det må jo være noe rimelig feil når han holder på sånn.
Jeg sa at jeg har vært inne på tanken på å kutte han ut, og da ble han rar og sa at det synes han ikke at jeg skulle gjøre.
Det som er så vasnkelig er at han ikke sier så mye, han sier at det er letterer å skrive sms. Jeg ba han bare være ærlig og åpen med meg, fordi om dette er et eventyr for han så kan han bare kutte ut nå, også går jeg videre i livet mitt. Det jeg fikk til svar da var at han har vært åpen og ærlig mot meg, og at han har ment vært eneste ord han har skrevet i sms.
Jeg sa at jeg synes dette blir så vanskelig når han reiser hjem og vi ikke har noe kontakt. Jeg sa at jeg ønsker å tilbringe tid med han i helger. Jeg forklarte også hvorfor jeg tar opp dette med han og sa at jeg tenker mye på han. Han sa at det gjelder andre veien og, dette svirrer konstant rundt i hodet hans.
Han lurte på (for første gang) om han kunne sove over her inatt, og jeg sa at det er uaktuelt så lenge han ikke har tatt en standpunkt.
jeg kommer fra den nye arbeidsplasen hans nå, og han spurte så pent om vi kunne ringes ikveld. Jeg sa "det kan vi sikkert". Da ble han usikker og rar. Jeg tror det er riktig at han ikke føler seg skråsikker på hvor han har meg, da kanskje han tvinges til å ta et valg kjappere. Men samtidig så vet han godt hvor han har meg nå i og med at jeg har sagt at jeg tenker mye på han og ønsker å tilbringe mer tid med han. Jeg lovde jeg skulle ringe ikveld, men kanskje jeg skulle drøye det?
Jeg trebger desperat råd nå om hva jeg skal gjøre fremover snå som jeg har satt hardt mot hardt. Jeg vil ikke mase, samtidig som jeg vil ikke at han skal "gå"!
tidligere bruker
20-04-2004, 20:38
Det virker jo som han egentlig vil noe mere da,men om det er bare sex han er ute etter er jo vanskelig å si. Han går jo bak ryggen på dama si da,med å si slike tinger som han gjør til deg. Og det synes jeg er innmari dårlig gjort mot henne.
Har egentlig ikke noen gode råd å gi deg,men jeg synes du skal være på vakt.
Tenk om du hadde vært dama hans da,og han hadde gjort dette mot deg? Innmari kjipt situasjon dette egentlig.
Tidligere bruker
20-04-2004, 20:42
Bra du tok en alvorsprat med han! Jeg syns og at han bør ta den sjansen om han virkelig liker deg, og det høres det jo ut som om han gjør :)
Syns og det var helt rett av deg å si at han ikke fikk sove hos deg, iallefall ikke så lenge han fortsatt har dame!
Personlig syns jeg kanskje det er litt umodent og ikke kunne snakke med deg face to face og heller ta ting over sms. Nå vet ikke jeg hvor gammel han er, men akkurat den biten minner meg litt om en umoden gutt.
Han skulle jo egentlig ikke ha noen grunn til å bli usikker på hvor han har deg, for det har du jo sagt ganske klart nå!
Jeg ville ringt han, og jeg ville spurt han rett ut om han har tenkt noe mer på det du sa angående hans standpunkt og holdning til hele "greia".
Kan han ikke gi deg et skikkelig svar, så si at da trenger du ikke høre fra han før han har tenkt seg om!
Vil han ikke ta ta en skikkelig avgjørelse, så kutt han ut da. Så lenge han har fått tid på seg til å tenke, og ikke kan ta en avgjørelse så vil han neppe noen gang klare det desverre.
Det blir mitt råd til deg, og jeg håper det ordner seg! Bedre å sette ned foten nå en å få et knust hjerte senere!
Newt: han har ikke prøvd seg seksuelt i det hele tatt hele perioden vi har kjent hverandre, så jeg tror faktisk ikke det er kun det (såpass innbilsk er jeg). Jeg er absolutt på vakt, og tenker ofte på at dette er rimelig kjipt for dama hans. Det nevnte jeg for han igår og, og da sa han at det har jo ikke skjedd noe da? Da spurte jeg om han hadde likt at hans kjæreste/ev. meg, om det blir sånn, hadde sendt den type sms til andre gutter, det måtte han bare innrømme at han ikke hadde likt.
Fighter: han er 27 år. Og ønsket at jeg skulle komme en tur imorgen, men da har jeg barn igjen. Han sa da at han tenkte at jeg kunne komme på besøk til han der han jobber, med barn.
Det som er så sprøtt er at alle han jobber med vet om dette, inkl hans fetter som også jobber der. Alle disse menneskene er fra det samme stedet som han bor, og risikoen for at dette vil "lekke" ut må da være stor? men det virker ikke som det bryr han..
River faen meg av meg håret snart her jeg sitter. Kommer nok til å følge ditt råd fighter, så får det briste eller bære.
Men flere råd og tanker mottas med takk
Tidligere bruker
20-04-2004, 20:56
Jeg tror heller ikke det er kun sex han er ute etter. Ingen mannfolk gidder gå igjennom så mye bare for å få seg ett nummer.
Jeg har ingen flere råd en at du ringer jeg, og tar deg en prat som jeg nevnte over.
Så løp og ring, og lykke til :klemme:
hmhmhm
Syns iallefall du har inntatt et sunt standpunkt her, enn så lenge. :nikker:
Mitt råd måtte være å la han ha utspillet nå. Tyne han litt, sånn at han tvinges til å ta et standpunkt! :mumle:
Dersom han mener alvor, så er han nok i stand til å finne ut av dette!
Fortsatt lykke til!
Uregistrert
21-04-2004, 09:32
Tror dette er en fantasi historie. I begynnelsen av tråden er mannen 2 år eldre. Nå er han plutselig blitt 1 år yngre.
Tidligere bruker
21-04-2004, 10:53
Ja, skulle tro at han da var 30... sant det! Men det kan jo vere at *rødme* tok feil i første omgang da!! at ho trudde han var 2 år eldre enn henne, altså 30, ikkje 27 som han er no :undrer:
Uregistrert
21-04-2004, 11:13
Ja, skulle tro at han da var 30... sant det! Men det kan jo vere at *rødme* tok feil i første omgang da!! at ho trudde han var 2 år eldre enn henne, altså 30, ikkje 27 som han er no :undrer:
Det står i begynnelsen av tråden at hun hadde funnet ut at han ER to år eldre. Så hun tror ikke da.
Tidligere bruker
21-04-2004, 12:41
Og? Derfor er det ikke sant?
Kan jo henne *rødme* lyver litt på sin egen alder eller noe for at ikke folk så lett skal spekulere i hvem hun er, at det er mindre sjans for å bli avslørt.
Jeg vet jo om folk som både endrer alder, antall barn, kjønn på barn osv her på pinlig!
Og? Derfor er det ikke sant?
Kan jo henne *rødme* lyver litt på sin egen alder eller noe for at ikke folk så lett skal spekulere i hvem hun er, at det er mindre sjans for å bli avslørt.
Jeg vet jo om folk som både endrer alder, antall barn, kjønn på barn osv her på pinlig!
Er ingen fantasihistorie dette. Det stemmer nok det Fighter sier, klarte bare ikke å gjøre det gjennomført nok *rødmer på ordentlig*
Nå er skjebnetlf tatt for de som er interessert i å vite det. Jeg ringte han nå for å si ifra at han må ta et standpunkt nå før han kontakter meg igjen. jeg sa til han at dette går ikke og at dette er dårlig gjort i forhold til hans dame. han skjønner det. Jeg sa at dette er ikke lett for meg, men for å spare meg selv for mer smerte senere så synes jeg det er bedre å gjøre det på denne måten. Han sa at for han så er det dobbelt så vanskelig. Jeg ga uttrykk for å forstå det, men holdt hardt på at enten får han ta seg sammen og få forholdet til dama si på beina igjen, ellers får han gjøre det slutt og bli bedre kjent med meg. Jeg sa til han at noe må være veldig feil i ditt forhold siden du har denne interessen av meg!?!? Han sa seg enig i det.
Jeg sa til han at han får bruke den tid han trenger på å tenke seg om, og at jeg skal ikke presse han til noe, men at jeg setter pris på en tilbakemelding uansett hva han bestemmer seg for. Han sa at det skulle jeg selvsagt få. Han sa at han skulle bruke helgen til å tenke seg enda hardere om. Han ga uttrykk for å forstå meg, men han virket skuffet. Men sånn må det bli. Får bare pine meg gjennom helgen og se om han tar kontakt til uka.
Han ble nok overrasket over å få denne tlf, men det er deilig at det er gjort selv om hjertet hamrer villt nå. Jeg sa til han at du vet hvor jeg står nå, og hva jeg forventer for at jeg skal ville bli bedre kjent med deg. Han sa at han visste det..
Nå får det briste eller bære, nå må jeg bare stå på mitt. Dette er tungt synes jeg, verre enn jeg trodde. Men det blir bare verre jo mer kontakt vi har. En forelskelsesperiode skal ikke måtte bli overskygget av hans forhold til ei anna dame. Har ikke de helt store forhåpningen om at han gjør det slutt på et så langt forhold for meg som han har kjent så kort tid, men det vil tiden vise.
Lurer på hva jeg skal finne på i helga.
Tidligere bruker
21-04-2004, 18:52
Han ga uttrykk for å forstå meg, men han virket skuffet.
Han har da vel ingen verdens ting å være skuffet over!
Bra du ringte og gjorde det helt klart for han at du ikke er en dame han kan tulle med.
Jeg er av den mening at når han oppfører seg sånn ovenfor nåværende dame, sier selv at det må være noe galt med forholdet deres og han sjekker opp deg mens han har dame så skal man være forsiktig og ha antennene oppe angående fyren.
Jeg er bestandig så skeptisk til menn med en slik fortid, for ofte er det mye i uttrykket "once a dog, always a dog".
Oppdater oss videre da!
Kjempe flott gjort av deg! Håper virkelig dette går din veg:lykketil:
Skal holde dere oppdatert, og går dette i boks skal jeg avsløre meg for dere og ;)
Dette er den beste romanen jeg har lest på lenge :D
Lykke til *rødme*, håper det ordner seg for deg/dere!
Phui... har akkurat lest igjennom hele avhandlingen... Tok sin tid, men det var da spennende og underholdende lesning! Følger med over helgen for å se hvordan dette går videre.
Lykke til!
Kjempebra at du tok den telefonen!!!
Lykke til! :klemme:
Lurer bare på en ting. Hvordan er dine følelser for han?? Tror du det blir det store dersom han går fra dama??
Har tenkt på nettopp det MUM, og jeg tror faktisk det. Håper ikke det bare er spenningen som driver meg. Men som sagt, jeg har ikke noen store forhåpninger om at han faktisk gjør det slutt, men jeg håper selvsagt på det. Hadde så lyst til å sende ei mld igår kveld, men jeg slo av mobilen for å ikke gjøre det. Jeg vil ikke mase, nå skal han få tid til å tenke for seg selv
Følger fortsatt med jeg... ;) Bra du sa ifra til han.
NettaMamma
22-04-2004, 12:21
Detter er så vannvittig spennende *rødme*, at jeg nesten tisser på meg... :flau:
Tihi... Dette må jo bare gå riktig vei da.... :klemme:
Myrsnipa
22-04-2004, 13:20
Jøss.
innrømmer at jeg har lest alt. :rødme:
Ja nå har en dag til nesten godt. Har funnet på masse idag for å slippe å tenke hehe.
For å gjøre dere enda mer nysgjerrige, så har jeg møtt iallefall 3 av dere som har svart her i virkeligheten... ;-)
koselig hvis noen kan kommentere hva dere tror han mener etc
NettaMamma
23-04-2004, 15:49
Det er så vanskelig å si. Han sender deg liksom mixed messages.
På den ene siden så viser han deg jo absolutt interesse.....
På den andre siden så er han liksom ikke helt redo til å ta skrittet ut for å prøve en stund med deg...
Vanskelige saker, blir liksom litt mye sunsing og mening, mens den eneste som sitter inne med svarene er mannen du flirter med. Hmmm.... :undrer:
Vel nå er helgen godt og han reiser på jobb igjen ikveld eller imorgen tidlig. Blir spennende og se om jeg hører fra han nå idag eller imorgen. Om jeg ikke gjør det så skjønner ikke jeg hvordan jeg skal kunne klare å holde meg vekk fra telefonen og ikke ta kontakt med han (selv om jeg da burde ta hintet...).
Denne helga har vært verre enn jeg hadde forestilt meg den skulle bli.
Hva gjør jeg nå om jeg ikke hører fra han? Jeg burde vel kanskje sende en alminnelig sms for at han skal vite at jeg "er her" liksom!? :lol:
Kathinka
25-04-2004, 09:32
Om du ikke hører fra han, synes jeg du skal la det være med det.
Da har han tydelig bestemt seg for at han ikke vil ha mer kontakt.
Skjønner att det er vanskelig og hode seg borte fra tlf hvis du ikke hører noe :nikker: . Men du burde virkelig prøve så hart du bare kan, det krever ett lass med viljestyrke, og det blir nokk ikke lett. :lykketil:
Hvis han ikke tar kontakt, så syns jeg ikke du skal gjøre det heller. Da har han nok tatt et valg. Men fortsatt lykke til!
Du kan jo si hvem her du har møtt da.. ;) Ble nysgjerrig nå!
Tidligere bruker
25-04-2004, 10:29
Litt av en historei. Ble helt hekta jeg nå , og venter på neste episode.
Tidligere bruker
25-04-2004, 11:44
.....
NettaMamma
25-04-2004, 14:25
*rødme*, vi venter spent. Hva har skjedd/ikke skjedd!!!!!?????
Tørster etter oppdatering!!! :hyper:
Vel, jeg har ikke hørt noe, men regner med at han reiser imorgen tidlig egentlig. Han bor ikke mer enn 3-4 t unna der han jobber så han pleier å gjøre det på den måten. Han lovde å gi meg en tilbakemelding uansett så det er bare å vente. Skal IKKE ta kontakt jeg...
Har tenkt masse på dette i helga og lurer på om jeg kanskje ba han ta et valg for tidlig? At dette svekker mine sjanser? Vi kjenner ikke hverandre sååå godt enda, kanskje hadde det vært mer taktisk av meg å vente til vi blir bedre kjent? Men da hadde sjansen vært desto større for at jeg ville sittet med skjegget i postkassa, mer enn jeg gjør nå. Dessuten så synes jeg det står respekt av et sånt valg, og jeg håper han ser det og, iallefall om han skulle velge å bli bedre kjent med meg.
Men jeg har som sagt ikke de aller største forhåpeninger om at det skal skje.
Lover å skrive så fort jeg hører noe.
PS Om jeg sier hvem jeg har møtt her inne så vil de ganske fort forstå hvem jeg er, så det velger jeg åp vente med. Får dette en happy-ending så skal jeg stå frem;) Takk for all støtte
Jeg syns du gjør det på riktig måte jeg, så så lenge han er i ett forhold.
Isemor
Delfinus
26-04-2004, 09:45
Har du hørt noe? Spennende dette
Tidligere bruker
26-04-2004, 13:18
Vi kjenner ikke hverandre sååå godt enda, kanskje hadde det vært mer taktisk av meg å vente til vi blir bedre kjent? Men da hadde sjansen vært desto større for at jeg ville sittet med skjegget i postkassa, mer enn jeg gjør nå. Dessuten så synes jeg det står respekt av et sånt valg, og jeg håper han ser det og, iallefall om han skulle velge å bli bedre kjent med meg.
Du har rett i at det beste hadde vært å bli bedre kjent først for din del, men hadde dere det hadde det nesten grenset til utroskap og hele cluet med å be han ta et valg nå hadde falt bort. Dvs. større sjangs for å sitte igjen med skjegget i postkassa som du sier.
Er kjempespennende dette :)
Selv om det kanskje hadde vært en fordel å bli bedre kjent før du ba han ta et valg, mener jeg det var riktig av deg. Du vil jo ikke at han skal behande jenta si dårlig! For da er han jo ikke no å samle på uansett.
Lykke til. :)
Har ikke hørt noe enda idag og har vært såå nære ved å ringe han og sende sms. Tror ikke jeg klarer å slette nr hans selv om jeg vet at jeg burde.
Jeg forventer ikke at alt skal være ordnet nå og klappet og klart, men jeg ville bare ha likt å visst om han har kommet noe lenger i tankegangen, om han har tatt et standpunkt iallefall. (så jeg slipper bruke mer tid enn nødvendig på dette) Føler meg rimelig desperat her faktisk. Dagen idag har vært ille
Det er verre idag fordi jeg vet at han er i nærheten og tilgjengelig på tlf igjen. Helga har vært fæl, men dagen idag 10 ganger verre.
Stoler ikke helt på at jeg klarer å holde meg vekk fra tlf ikveld. Må nok bare slå den av litt tidlig tror jeg.
Er veldig enig i det du skriver -ea-, men hvor lett det er er en helt annen ting. Men jeg vet at jeg vil ikke være en masedame, jeg vil at det skal stå respekt av meg og det gjør det ved måten jeg har hansket det her på.
Jeg må bare si at jeg er imponert over hvordan du har håndtert dette hittil! Håper du greier å vente. Jeg syns det var et veldig fornuftig tidspunkt å stille ultimatumet også. Lykke til!
Tidligere bruker
27-04-2004, 08:52
.....
Vel må innrømme at jeg har sprukket idag da. Ringte han ved 10 tiden idag bare for å høre hvordan det sto til. Han spurte så hvordan jeg har det og jeg sa bra, hørtes ikke ut som han ventet det svaret. Han sa han hadde det greit, men at han er trøtt og sliten.
Han sa han synes det har vært så stille fra meg, og at han nesten hadde etterlyst meg :) (så det har hatt en viss effekt dette iallefall)
Han spurte så om jeg var hjemme neste tirsdag fordi da skal han på et møte her jeg bor. Jeg sa at det er jeg. Han ville da komme en tur. Så får vi prate litt sammen da sa han-han sa så at vi fikk prate litt sammen om han turte. Så sa jeg at det er vi nødt til pga situasjonen. Ha sa seg enig i det. Jeg sa at nå har han en hel uke å manne seg opp på...
Jeg synes jeg var flink og ikke mase noe på han vedrørende valget han må ta. Jeg sa før jeg la på at jeg har tenkt endel på han i helgen. Han spurte da om jeg hadde tenkt MYE på han? Jeg måtte bare bekrefte det nølende. Han spurte pga nølingen min om jeg synes det var bra eller dårlig, og jeg svarte at det er vel egentlig bra det, men at det kommer an på hvordan situasjonen ender.
Han sa han ikke har penger på kontantkortet men at han skulle fylle opp igjen idag, og holde kontakten med meg og sende meg hyggelige sms så han fikk noen tilbake.
Nå skal jeg ikke ta mer kontakt før neste tirsdag da vi altså skal snakke sammen. Lurer på hva han vil si.. Regner med at jeg får sms fra han, bør vel svare på disse og ikke være likegyldig, eller??? Kan jo alltids vente litt før jeg svarer da ;)
Hva tenker dere nå?
Jeg synest fortsatt at det er dårlig gjort å holde på sånn over for dama hans !
Det finnest jo så mange menn ute i verden at det skulle ikke være nødvendig å legge ann på en som allerede er i et forhold !
Jeg synest at det er utrolig dårlig gjort og at du/dere burte skamme deg/dere :fy: :fy: :fy:
tidligere bruker
27-04-2004, 17:30
Hva tenker dere nå?
Jeg synes fortsatt dette er en veldig kjip/lei situasjon for alle parter jeg.
Ender nok garantert med at noen blir såret,det gjenstår bare å se hvem det blir.
At han går bak ryggen på dama slik han/dere gjør er utrolig dårlig gjort mot henne. At han gir deg forventninger til at noe kanskje kan skje er dårlig gjort ovenfor deg. I tilfelle han ikke går bra dama si likevell.
Mener ikke å være negativ eller noe,men det er det jeg mener om dette.
Jeg vet ihvertfall at om min type hadde gått bak min rygg og sendt sms,ville møtt ei anna jente i skjul så ville jeg blitt veldig lei meg og såret. Og det gjelder vell de fleste regner jeg med.
Bare tenk deg selv,du har ingen garanti for at han ikke skal gjøre dette mot deg evt senere om han dumper henne.
Tror dere ikke at jeg tenker på dette? Men det er ikke alltid man kan styre føelsene sine selv, og gjort er gjort og spist er spist. Jeg vet dette er dårlig gjort av meg, men føler at det er han som burde rydde opp i livet sitt. Jeg har ikke noe å tape. Dessuten er det ikke aktuelt at det skjer noe mer før han rydder opp. Jeg vet selvsagt at det er ille nok som det er nå, og jeg hadde ikke funnet meg i den type oppførsel fra min partner. Jeg hadde blitt både såret og lei meg. Den sjansen med han må jeg bare ta, men noen garanti for at partneren sin ikke gjør dette har man aldri. Jeg velger å stole på magefølelsen min vedrørende han. Det går faktisk an at man møter en ny en, mens en er i et forhold, som man kan mene det alvorlig med...
tidligere bruker
27-04-2004, 18:04
Tror dere ikke at jeg tenker på dette? Men det er ikke alltid man kan styre føelsene sine selv, og gjort er gjort og spist er spist. Jeg vet dette er dårlig gjort av meg, men føler at det er han som burde rydde opp i livet sitt. Jeg har ikke noe å tape. Dessuten er det ikke aktuelt at det skjer noe mer før han rydder opp. Jeg vet selvsagt at det er ille nok som det er nå, og jeg hadde ikke funnet meg i den type oppførsel fra min partner. Jeg hadde blitt både såret og lei meg. Den sjansen med han må jeg bare ta, men noen garanti for at partneren sin ikke gjør dette har man aldri. Jeg velger å stole på magefølelsen min vedrørende han. Det går faktisk an at man møter en ny en, mens en er i et forhold, som man kan mene det alvorlig med...
Jeg er selvsagt enig i mye av det du skriver. Og legger ikke all skyld på deg. Det er først og fremst HAN som bør rydde opp/finne ut hva han vil/skal gjøre og ikke du.
Følelser kan man ikke styre selv,men noen blir nok uansett såret uansett hvordan denne situasjonen ender.
Anbefaler deg bare å være forsiktig og ikke virk for ivrig. ;)
Tidligere bruker
27-04-2004, 18:31
Syns du var kjempeflink jeg, som klarte holde deg så lenge.
Frem til tirsdag syns jeg du skal bare være helt normal med han på eventuelle sms. Spør han om du har det bra, så svar bare "ja jeg har det bra". Ikke spør noe om han eller noe mer.
Og til dere som syns det er dårlig gjort av de å holde på slik, så syns jeg ikke *rødme* gjør noe galt.
Hun har jo tross alt bedt fyren bestemme seg, og noe mer kan hun jo ikke gjøre. Så er det opp til han om han vil gjøre det slutt med den dama han har før det eventuelt skjer noe mer mellom han og *rødme*.
Jeg er enig i hva Figther skriver her! Syntes du har gjort det rette med å be han bestemme seg! Håper bare ikke du blir såret om det ikke går som du ønsker!
Jeg skjønner deg så utrolig godt, har vært der selv for og si det slik! Og følelser er ikke lette og styre, værken for deg eller han. Du har vært utrolig flink, og jeg synes det står respekt av den måten du hondterer situasjonen. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd og funnet ut mer om hans forhold til samboeren, om de er lyklig gift med to barn stasjonsvogn og han kysser dama kjærlig godnatt, eller om det er ett kaldt forhold som er på vei ned stupet. Du må jo bare tro hans ord når han forklarer situasjonen, finnes ingen annen måte og gjøre det på, hvis dere ikke har noen felles kjente, men da har du iallefall gjort så godt du kan. Og hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hatt sex med ham før han er singel, da må han ta ett valg, for menn vill ha sex hvis de er tent på ei dame. Bare så synd att det vill gjerne vi damer og.
Uansett hvordan det blir, lykke til!!!! :klemme:
Men vil du ha han, når han flørter med deg mens han er i et forhold? Det hadde hvertfall jeg tenkt nøye gjennom.
Men vil du ha han, når han flørter med deg mens han er i et forhold? Det hadde hvertfall jeg tenkt nøye gjennom.
Er han utro mot damen sin nå - er det ganske sannsynnlig at han vil være utro mot deg senere ......
Tidligere bruker
28-04-2004, 12:23
Er han utro mot damen sin nå - er det ganske sannsynnlig at han vil være utro mot deg senere ......
Etter å ha lest ALT og fulgt med her hele tida så kan jeg ikke si at fyren er utro. Ikke som vi vet om iallefall. *Rødme* har jo helt klart satt en grense, men det betyr jo så klart ikke at fyren ikke kan holde på andre steder.
Once a dog always a dog er jo ofte sant, men så langt har jo ikke fyren gjort annet en å flørte.
tidligere bruker
30-04-2004, 15:11
Skjedd noe nytt? Lenge siden sist oppdatering nå..
Nei, det der er jeg ikke enig i. Å være utro og å være utro er to forskjellige ting. At man er utro på slutten av et dårlig forhold og med den som blir den nye kjæresten betyr slett ikke at man er utro senere eller har vært utro før.
Been there, done that....
Vel... jeg har vært på den andre siden :-)
og vet at det også kan være sant :-)
( engang utro , alltid utro )
Han trenger ikke engang å ha ett dårlig forhold til dama si
( selv om han sier det til *rødme* , så trenger ikke det være sant )
Dama kan sitte hjemme og tro at forholdet er helt iorden , for det sier han til henne .......
Men ellers så følger jeg liker mye med i denne historien , som dere andre :-)
og venter like spent på en oppdatering :-)
Ringte han som sagt på tirsdag, men hørte ikke noe etter det. Derfor ringte jeg han torsdags morgen når jeg skulle på jobb 0830 for å ønske han god tur hjem, men mobilen var slått av. Prøvde litt utover dagen, men fortsatt slått av. Så nå har kriblingen i magen egentlig godt over til å bli sinne. Dette ligner ikke han faktisk, kall meg gjerne naiv den som vil, men han har alltid sagt ifra om ting. Tviler på om han hadde noe penger på kontantkortet sitt, men han kunne vel lånt en tlf og sendt en mld eller ringt før han dro..
Men nå blir det iallefall ikke noe problem å ikke ringe han over helga og han kan faktisk bare drite i at jeg skal ta meg 2-3 t fri fra jobb for å snakke med han på tirsdag.
Jeg tar dette som et hint, men som ei venninne av meg sier så kan noe ha dukket opp, men da får han bare bruke tid og ha en jævlig god unnskyldning dersom dette er tilfelle.
Så sånn er situasjonen pr dags dato. Så nå får helgen bare gå og tiden vise hva som skjer. Jeg ringer ikke til han mer iallefall.
hmmmm, kanskje han har bestemt seg da???
Men er for feig til å si fra?
:undrer:
Det er godt mulig, ikke vet jeg. Men jeg tar uansett ikke noe kontakt nå det får være opp til han synes jeg.
Har ikke hørt noe idag heller..
Åååå så synd. Godt det hente så tidlig da, så du slapp og bli alt for mye såret. Jeg synes du har gjort det riktige hele veien jeg, så får du bare vente og se. Eller gi beng i hele fyren.
Idag har jeg snakket med han etter at jeg fikk en sms fra et ukjent nr og det var han som hadde lånt seg en tlf. Det første han spør meg om er om jeg driter i han? Jeg sier at det gjør jeg ikke, men at jeg prøver å distansere meg og at jeg har tolket det som om han hadde bestemt seg for dama si siden jeg ikke har hørt noe fra han.
Han fortalte at møtet igår ble avlyst og flyttet til imorgen. Han sa han synes det er så stille fra meg, og jeg gjentok at det har jeg fortalt han hvorfor, og at jeg ikke vil mase, men gi han tid til å tenke. Han spurte hvordan jeg og barnet har det? Jeg sa at vi har det bra. Når jeg spurte hvordan han har det så sa han at han er trøtt. Jeg spurte hvorfor? Han sa han sov lite og dårlig for tiden pga han tenker så mye på meg og ting rundt han. Jeg spør om han kan fortelle litt hva han tenker ettersom vi ikke fikk møttes igår? Han sier at han tenker på meg konstant, men at ting ikke er så lett. Han sier han har vanskelig for å snakke om følelser, og at de eier et hus sammen. Jeg sier at han bare må bruke den tiden han trenger, men at det er uaktuelt at det skjer så mye mer mellom oss før han har tatt et standpunkt. Jeg sier at han får tenke seg nøye om så han ikke angrer, han sier at det har man ikke noen garanti for uansett. Jeg sier meg enig i det. Han sa så: "Når vi blir sammen... eller hvis vi blir det så har jeg ingen garanti uansett." Jeg sier at jeg vet hvor vanskelig det er..
Han sier at dette er vanskelig for han, og flere. Han sier at dette er "ikke lett for deg heller?" Jeg bekrefter at dette er rimelig frustrerende fordi jeg har lyst til å ha endel kontakt og møtes/tilbringe tid sammen for å bli kjent. Han sier at han forstår det og at dette er hans ønske og. Jeg understreker at vi må jo snakkes, møtes og tilbringe tid sammen om vi skal bli kjent?
Han spør så hva jeg har gjort i helgen? Om jeg har hatt besøk? Jeg sier at det ikke skjedde så mye i helgen egentlig. Han virker litt sjalu faktisk...
Han sier at han har spurt sine kolleger der jeg bor om de har sett meg, og de hadde sagt at det har de ikke gjort. Han lurte på hvorfor?
Han sier mange ganger iløpet av samtalen at han vil møte meg snart og tilbringe tid med meg. Han spør om han må sove i brakka om han kommer en tur? Jeg sier at jeg har nå alltids en sofa. Da ler han og sier at han foretrekker brakka fremfor det, men at han håper han kunne fått kost litt med meg. Jeg understreker igjen at dette skjer ikke før han har gjort opp ting med dama. han sier han forstår det.
Han spør hva jeg hadde gjort om han kom og ikke hadde fått ryddet opp enda? Jeg sier a tdet vet jeg ikke, og at det ikke er lysten min det står på. Men at jeg synes det blir så respektløst ovenfor både meg og dama, samt at det vil bli vondere for meg jo mer jeg involverer meg og jo mer som skjer mellom oss. Så dette er mye for å beskytte meg selv og.
På spørsmål om hvordan de har det så sier han at de har det tøft og at de sliter. Jeg sier at det kanskje kan være lurt å ta en generell prat med henne om ting, siden hun også sikkert tenker sitt om deres forhold. Jeg sier at han ikke trenger nevne meg, men at de bør snakke sammen uansett, han sier seg enig i det.
han sier at han skal fylle på kortet sitt, og han ønsker en hyggelig sms fra meg. Jeg sier at vi skrives sikkert senere ikveld om han fyller opp kortet. Jeg sier at jeg ikke kan sitte på vent i 2-3 mnd uten å ha kontakt med han. Han forstår det.
Så her står vi nå
hmmmmmmmmm :undrer:
Han har altså ikke i det hele tatt snakka med dama si om dette??
(og da mener jeg forholdet dem i mellom)
Vanskelig avveining. Skjønner jo at han syns det er vanskelig å falle ned på noen avgjørelse fordi han ikke kjenner deg særlig godt, og ikke vet "hva han går til".
Samtidig syns jeg du er veldig flink til å ikke "rote deg inn i " noe uten at ting er mer avklart i hans liv. All ære!
:klemme: iallefall.
Husk å holde oss oppdatert!! :danser:
hmmmmmmmmm :undrer:
Han har altså ikke i det hele tatt snakka med dama si om dette??
(og da mener jeg forholdet dem i mellom)
Vanskelig avveining. Skjønner jo at han syns det er vanskelig å falle ned på noen avgjørelse fordi han ikke kjenner deg særlig godt, og ikke vet "hva han går til".
Samtidig syns jeg du er veldig flink til å ikke "rote deg inn i " noe uten at ting er mer avklart i hans liv. All ære!
:klemme: iallefall.
Husk å holde oss oppdatert!! :danser:
MUM skrev akkuratt det jeg tenkte.
Ønsker deg masse lykke til, og håper virkelig ham tar en prat med dama si snart iallefall.
Tidligere bruker
06-05-2004, 23:53
Hm. Høres litt ut som om han helst vil ha i både pose og sekk. Greit nok at han ikke skal rushe med noe, at han må tenke seg godt om, MEN det er jo noe alvorlig galt i forholdet med dama da når han i det hele tatt må sette så stort spørsmålstegn ved forholdet og har følelser for deg.
Jeg vet ikke hva jeg selv hadde gjort om jeg var i dine sko, men akkurat nå sier jeg drit i han en stund. Ikke ring, ikke svar på sms, ta deg en tur ut og bare prøv å glemme han. Se hva som skjer, hvor mye du savner han osv. og så ta ting derifra etterpå!
Uregistrert
07-05-2004, 07:23
Enig med Fighter - hold igjen litt! Syns du har håndtert dette veldig bra hittil - ikke la deg lure av en mann som ikke vil sove på sofaen.
La ham svette litt - og stå på ditt om at han må slå opp med dama hvis det skal bli noe mer. Forholdet dere i mellom er lite verdt hvis det begynner mens han fortsatt har dame.
Lykke, lykke til! Det er jo reine føljetongen, dette her... Godt at noen gir NM litt spenning i hverdagen!
Ja dette var spennende lesning ;-) Dette må jo være overveldende for deg "rødme"? Jeg hadde ikke kunnet vært så tålmodig... :blunke:
Utifra hva du har skrevet, så synes jeg alt hørtes helt greit ut, helt til du sa at han virket litt sjalu og at han ikke ville godta sofaen....jeg senser litt skurring her og ville vært på vakt hadde jeg vært deg.... Du får bare stole på intuisjonen og ikke bli for blendet av forelskelsesrus :klemme:
Jeg håper inderlig at det viser seg at han er en ærlig mann og at han snart finner ut hvem han vil satse på :-) Jeg håper på en Happy ending :klemme:
Det har føltes ganske overveldende dette ja Åshild, og at jeg har klart å være så tålmodig, hvem skulle vel trodd det. :skratte: Har ikke hørt noe fra han nå siden jeg snakket med han i forrige uke, så får tiden bare gå litt og vi får se hva som skjer. Jeg orker ikke vente i evigheter uten å høre noe fra han om hva han har tenkt å gjøre, gidder ikke gå på gress for å si det sånn. Jeg skjøner jo at ting vil ta tid å ordne opp, men han bør begynne snart iallefall.
Livet mitt går videre, og det at han er litt lenger borte akkurat nå så jeg slipper se han hver dag hjelper meg i hverdagen, og at han drøyer så lenge får meg til å miste endel av respekten for han. At han ikke tar særlig mye kontakt får meg til å bli sint. Så på sett og vis hjelper han meg til å gå videre.
Jeg holder dere oppdatert på hva som skjer, om det skjer noe da ;)
:klapp:
Stolt av deg, jeg! :klemme:
Vel tid for en liten oppdatering igjen. Har ikke hørt noe i helga eller denne uken så igår ringte jeg og la igjen beskjed på svareren om at jeg tar det som et hint, men at jeg synes det er dårlig gjort av han å ikke ha baller nok til å si ifra. Jeg ba han ringe meg om jeg tar feil og om han vil snakke eller ha kontakt med meg. Jeg sa at i det siste er det jeg som har ringt fordi han har tomt kontantkort, men herregud det er bare å fylle det opp. Jeg forklarte at ved at ting blir gjort på denne måten så føler jeg meg masete og det er jeg ikke interessert i.
Så sånn er det med den saken :( Kanskje tar han kontakt om en stund når han har fått fundert litt til, men jeg går videre med livet mitt nå iallefall så får tiden bare vise om han skulle komme om en stund.
Tidligere bruker
13-05-2004, 22:18
Det går fint an å fylle opp et kontantkort ja.
Bit tenna sammen og vent!!!
Må innrømme jeg har fulgt med utviklingen i denne saken :flau: Vet hvor vanskelig det kan være å la hodet styre over følelser og jeg må si jeg er virkelig imponert over hvordan du ser ut til å ha taklet dette. :nikker:
Hold ut, så får du nok etterhvert se hva denne mannen er laget av :blunke:
Mener han alvor tar han nok kontakt, men synes du bør passe deg om han etter denne lange tystnad fortsatt ikke har sakt noe til sin nåværende samboer og likevel vil pleie forholdet til deg...Synes han bør bestemme seg for hva han vil snart.
Åh, denne har jeg ikke funnet før nå! Spennende lesing!
Lykke til og håper på mer koselig lesing med et lykkelig slutt. :nikker:
Er litt imponert selv og om jeg skal få si det selv... hehehe
Poenget er at grensen min er nådd, det er ikke lenger aktuelt å pleie noe som helst mellom oss før han tar et valg som han står for. Sånn er jeg og mine reaksjonsmønstre. Men som sagt, jeg er glad han jobber et annet sted nå så jeg slipper å se han hver dag, da hadde det nok vært verre. Men jeg tenker ikke så mye på han lenger, og de gode følelsene i magen har blitt litt borte fordi jeg er irritert og skuffet på han. Så han har jo ubevisst hjulpet meg faktisk. Men som sagt, om han kommer om ikke så altfor lenge og sier at han har bestemt seg så skal man ikke se bort ifra at jeg prøver å bli kjent med han for å finne ut om dette er liv laget ;)
Idag fikk jeg sms med svar på meldingen jeg la inn på svareren hans, det sto noe sånt som at nå har han ladet opp kortet og hørt på beskjeden jeg har lagt igjen. Han ble litt såret over meldingen, og han ønsker å tilbringe tid med meg, sove med meg og kose med den vakre kroppen min :D
Hvordan går det *rødme* ? *barelittnysgjerrig* :hyper::flau:
Ojojoj! Så spennende! Kom nettopp over denne tråden, og skjønte ikke hvordan det gikk an å ha 15 siders svar på sjekketips! :knegg:
Jeg synes du har vært kjempflink, *Rødme*! Håper at det ordner seg..
Venter i spenning for å høre mer... :flau:
Ojojoj! Så spennende! Kom nettopp over denne tråden, og skjønte ikke hvordan det gikk an å ha 15 siders svar på sjekketips! :
Velkommen i klubben! :flau:
Har hørt litt fra han nå og da (jeg tar ikke noe kontakt), men ikke all verden. Det går egentlig ganske greit, fordi jeg er så irritert, eller nå bryr jeg meg egentlig ikke så mye lenger. Har tenkt til tider at han virker rimelig balle-løs :fnis:
Han kan ikke seriøst forvente at jeg skal sitte og vente i 4 mnd uten kontakt, og om han da plutselig kommer så skal jeg bare åpne dørene for han? han skriver hyggelige meldinger men det er ikke nok. Vi må bli bedre kjent isåfall. Men jeg vet ikke om jeg vil ha en så balle-løs mann egentlig heller. Men jeg skal holde dere oppdatert fordi jeg tror ikke siste kapitell er skrevet her ;)
Hyggelig at dere er interessert da
For guds skyld..hold oss videre oppdatert....Har aldri bladd igjennom 15 sider før :)
Lykke til *rødme*
Uregistrert
28-05-2004, 17:00
*dytte*
Embriksmamma
28-05-2004, 20:09
Spennende tråd! Håper den får en lykkelig slutt :)
Ny oppdatering.
Når jeg kom hjem fra jobb idag sto han smilende her ute med noen arbeidskolleger. Han vinket og ropte på meg med engang jeg kom hjem, og fortalte glad at han skulle være her i 2-3 uker nå. Vet egentlig ikke helt hva jeg tenker og føler jeg, synes vel egentlig det var litt dumt siden jeg endelig ikke tenker så mye på han lenger.
Han spurte om jeg var hjemme idag og om han kunne komme senere ikveld..
jeg har snakka litt mer med han nå ikveld, og ahn bærer ingen ring lenger iallefall. Han sa han frivillig hadde tatt på seg dette oppdraget med å reise hit og hjelpe til. Og nå skulle han plutselig være her i 4(!!!!) uker.
Han var mye mer frittalende idag enn han har vært tidligere- og spurte hvorfor jeg ikke har tatt kontakt? det sa jeg at det vet du, jeg sa at jeg ikke ville mase, og gi han tid til å tenke. Han lurte fælt på om jeg har møtt noen andre? så det er tydeligvis ikke bare jeg som har tenkt og bekymret meg.......
Han sa han skulle ta en dusj, og lurte på om jeg ville være med? jeg sa selvsagt nei. han satt og smilte lurt etter dette og jeg spurte hva han tenker på? han ville ikke si det så jeg måtte gjette meg til det, og det var seksuelle tanker. Han har overhodet ikke vært på denne måten før + det med at han ikke lenger bærer ring tar jeg som et godt tegn.
Han kommer vel hit om ikke så lenge, da regner jeg med at det blir mer snakk om forskjellige ting. Wish me good luck :)
Tidligere bruker
01-06-2004, 20:29
.....
Så spennende, nå begyner det og skje ting her. Håper virkelig att han har tatt ett oppgjør med dama, og tatt et valg nå. Hvet du om de har barn, og om han er gift?
Oi, dette var en interessant lesning:) Liker romaner jeg, bare de ender godt!:nikker: :klemme:
Han var hos meg igår og det var veldig koselig. Vi snakket og spiste litt lett mat. Han lurte på om han skulle vekke meg idag morres om jeg la ut nøkkelen. Vi fleipet med dette helt til han gikk.
Idag mår jeg kom ut spurte han hvorfor jeg ikke hadde lagt ut nøkkelen? Han hadde tydeligvis vært å sjekket.
Men idag hadde han ringen på igjen, kanskje han tok den av fordi han skulle jobbe. Jeg har ikke spurt noe om hva han tenker/mener, synes det skal komme av seg selv uten at jeg skal mase. men nå har vi iallefall 4 uker til å bli bedre kjent. Og siden han valgte å reise dit jeg bor igjen og spurte tvert om jeg har møtt noen ny mann så må jo han også tenke en god del.
Så jeg aner ikke hvordan dette ender, tar ting som det kommer. Men jeg vet ikke om jeg klarer å holde "løftet" om å holde meg vekk fra han så må lengre :rødme:
Men jeg vet ikke om jeg klarer å holde "løftet" om å holde meg vekk fra han så må lengre :rødme:
Hvet jeg ikke om jeg hadde klart heller :flau:
Synes nesten det er litt posetivt att han har på ringen jeg, att han ikke tar den av når dere er sammen, og serverer deg en saftig løgn. Da spiller han iallefall med noenlunde åpne kort, og du er litt mer oppdatert. Selv om han antaglig ikke spiller med så åpne kort for dama si da. :mumle: . Jeg skjønner ikke att du klarer og la være og mase om dama hans jeg, jeg hadde vært besatt på og få vite 24 timer i døgnet, og hadde masa som ei kråke. Antagelig til han ble lei og gikk :flau:
Masse lykke til :blunke:
Er mektig imponert over meg selv og fordi jeg ikke maser om dama hans. Jeg synes også det er fint at han da setter ringen på seg igjen og ikke fører meg bak lyset på den måten, derfor har jeg også større tro på at han faktisk er interessert og ikke bare ute etter en ting. Det har jo ikke skjedd annet enn noen klemmer mellom oss, og hadde han vært ute etter en ting så hadde han kunne fått det lettere/fortere andre steder. Men det nærmer seg nok med stormskritt noe nå, merker at spenningen har blitt mye mer intens mellom oss. Når jeg ga han en klem idag så vi på hverandre og hadde nok mest lyst til å KLINE med hvernadre begge to, men jeg gikk bare.
Vet at mange synes det er stygt gjort om jeg gjør noe siden han har dame, men man må jo bli kjent seksuelt og??? Det er en viktig del av et forhold det seksuelle, og fungerer ikke det så...... Tenker litt som så at det er ikke mitt ansvar, og jeg tror dette sprekker snart. Men jeg prøver det jeg kan å holde fingrene av fatet, det beste er om han hadde gjort slutt først.
Han maser også konstant på hva jeg skal i ferien, når jeg har ferie etc. Når jeg forteller hva jeg skal når jeg har barnefri etc så blir han stille, det virker ikke som han helt liker at jeg bare kan gjøre det jeg vil (dette er ment på en positiv måte, ikke at han har lyst til å kontrollere meg eller noe) og at han skulle ønske at vi kunne være med hverandre.
Disse ukene vil iallefall gi oss begge to litt mer svar på ting, fordi vi kommer helt sikkert til å være mye med hverandre og bli bedre kjent. Kanskje han da står bedre rustet til å ta et sikkert valg og!
Uregistrert
02-06-2004, 10:58
Vet at mange synes det er stygt gjort om jeg gjør noe siden han har dame, men man må jo bli kjent seksuelt og??? Det er en viktig del av et forhold det seksuelle, og fungerer ikke det så......
Nei, det må man ikke. Hvis alt annet fungerer, så kan du være rimelig sikker på at eventuelle problemer på den fronten lar seg løse.
Og ja, jeg vet hva jeg snakker om. Jeg var nemlig sammen med en annen da jeg og mannen ble kjent. Det at vi ventet er en av grunnpilarene i forholdet vårt i dag.
Jeg er imponert over at du har holdt ut så lenge, og jeg syns heller ikke det virker som om han bare er ute etter en ting. Hvis han er verdt å satse på, så hold ut litt til! Lykke til!
Ågurimalla så spennende!! :flau:
Men jeg lurer på hvordan han har det sammen med dama si..?
Har de barn sammen?
Gurimalla!
Dette er jo utrolig artig for oss "som ikke har et spennende liv lengre" hehe :blunke:
Spennende? Oh yeah! Nå har jeg lagt inn abonnement på denne diskusjonen, så er jeg sikker på at jeg får med meg utviklingen. :blunke:
Jeg aner ikke hvordan de har det annet enn at han har fortalt at de har hatt det tøft og at de har det tøft, jeg vet ikke hvorfor.
De har ingen barn nei
Så gøy!!!
Du...jeg må si at jeg er kjempe imponert over at du ikke har blitt fysisk med denne tyden ennå!!!
Herregud...hadde det vært meg :flau: sånn er spennende!!!
Fortell mer!!! :blunke:
Nå fikk jeg en melding fra han at det er slutt mellom han og dama. Men at han lurer på om jeg driter i han siden han ikke har hørt noe fra meg idag. Han skrev at nå hadde han tenkt å prøve å få meg....
Han sendte da en sms om dette, og jeg ringte max 1 minutt etterpå og da tok han ikke tlf... Har ringt 5-6 ganger nå og sendt en sms, men han svarer ikke!!!! Hva gjør jeg nå? hva skjer? Må få tak i naboen som kan passe barnet mens jeg løper bort i brakka der han sover!
Åhhhhhhhhhhhhhhh herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud
Dette her er virkelig spennende!!!! har lest hele tråde,og nå krysser jeg fingrene for at det blir skikkelig romanse her :blunke:
Fortell,fortell da når du har fått tak i han :hyper:
Så utrolig bra og spennende... :hyper:
Hihi.. Løp, løp , løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp...
Fortell hvordan det går da. ;)
Naboen kom og satt barnevakt, og jeg syklet bort. Men det er jo 7-8 brakker der og flere som sover der så jeg turte ikke banke på noen vinduer. Jeg ringte 3 ganger mens jeg sto der og la igjen melding på svareren den første gangen. Andre gangen avviste han anropet mitt :( og den tredje gangen tok han ikke tlf. Jeg sto i regnværet der i ca 15 minutter, men ingen kom :(
Men jeg skal gå bort til han imorgen før jeg reiser på jobb og høre hva dette er for noe.
Hvorfor oppfører han seg sånn? Han må da ha skjønt hva jeg mener nå på bakgrunn av de 3 sms`ene jeg har sendt ikveld. Dessuten sa jeg til han i en seriøs prat senest i forrige uke (onsdag?) hva jeg mener-han må da skjønne at jeg ikke gir faen så fort????
Ja dette var jo rar oppførsel :undrer: ville blitt sikker i min sak om at han virkelig har gjort det slutt med damen.... underlig måte å oppføre seg på med å avvise anrop..og ikke svare på mld dine....
Håper han mener noe med dette han driver med å ikke holder deg for narr,syns det er bra at du ikke har hatt sex med han ennå,og hold på godtebutikken en god stund ennå,hvis du klarer :blunke:
Han bør jo absolutt ha ett godt svar på oppførselen hans kveld da..
Lykke til klem fra Isemor
Ja han bør ha et godt svar imorgen eller senere inatt ja. Kjenner at jeg nesten blir irritert. men jeg fikk et tips av ei venninne på msn nå om at han kanskje krangler med dama i tlf etc. Så jeg skal ikke se helsvart på det. Og "godtebutikken" er nok stengt en stund til ja. :fnis: Men jeg kan ikke tro at han driver ap med meg heller, han har vært så åpen og ærlig hittil, brukt ringen blant annet. Og vært ærlig om at han har det tøft, at han tenker mye etc.
Men nå må jeg tross alt prøve å få meg litt søvn. Men jeg går som sagt bort til han imorgen, han kan ikke gjemme seg for meg
Merkelig oppførsel at han ikke svarer etter å ha sendt deg mld om at han ville prøve å få deg..? Må nok være noe som kom i veien,ja..
Oi.. fikk en litt dårlig følelse nå, men som venninna di sier, kanskje han krangla med dama i tlf... Har du hørt noe fra han siden da? (oh, dette er spennende! :flau: )
Hvem vel trenger Noveller, når man har NM? :snill:
Hva skjer a? :vente:
Hvem vel trenger Noveller, når man har NM? :snill:
:nikker: Dette er for meg - nå - som "Romantikk" var for meg da jeg var 13.. :skratte:
:highfive:
Få høre da???????? :sparke:
Vel, jeg gikk bort til han før jeg reise og leverte barnet mitt idag. Jeg spurte hvorfor han ikke hadde tatt tlf eller svart på sms igår/inatt? Men det synes jeg ikke at jeg fikk noe ordentlig svar på. Han sa bare at han følte for å prøve å sove, men at det ikke gikk siden tlf ringte og pep hele tiden :fnis: Han sa at han ikke har sovet noe særlig inatt, og jeg sa at det har heller ikke jeg gjort. Jeg spurte han om det var blitt slutt mellom han og dama i helgen og da sa han ja. Jeg spurte om han var trist og lei seg, men han sa bare tja. Jeg sa at det er ikke uvanlig det siden dere har vært sammen i mange år.
Jeg sa jeg hadde stått utenfor brakka hans igår i regnværet, da ble han overrasket og smilte (han er så grom og kjekk da...). Jeg spurte om han kom til meg en tur når jeg kom hjem, og da sa han kanskje. Jeg ga han en klem og skulle til å gå. Da spurte han meg om jeg trodde at han kom innom, jeg sa ja og da lo han. Når jeg gikk så sa jeg da ses vi snart, da sa han at det gjør vi... :hjerter:
Detta kan da bare gå en vei :)
Takk for støtten, vi får håpe det. Sommerfuglene er iallefall sluppet løs igjen i magen min. Ikke lett det å skulle balansere på denne hårfine linjen for å ikke "skremme" han vekk. Vet jo at det er fort gjort å gå tilbake til det gamle og kjente selv om dette kanskje ikke er 110%. Noen gode tips om hva jeg bør gjøre fremover for å gjøre ting på best m ulig måte? Føler meg som en 14-åring igjen jeg, lenge siden noe sånt skjedde meg ;)
:dåne:
Dette blir snart for meget for meg!! :blunke:
Her er det jo bare å la det stå til?? :flau:
Jeg vil høre ALT om besøket! (jaja. nesten alt da :flau: )
Og nå venter jeg i spenning på at du skal "oute" deg selv!!!
Skal skrive alt (iallefall nesten alt) om besøket, hehehe. Outer nok ikke meg selv riktig enda før jeg ser at dette går veien helt sikkert. Men jeg lover å gjøre det om dette går i min retning ;)
Skriver mer senere idag jeg
Fikk en sms for litt siden hvor han spurte om han kunne komme på kaffe så da kokte jeg det og han kom :D Vi satt og pratet en 1/2 times tid før han måtte gå tilbake til jobben. Jeg fikk spurt litt da, og det kom frem at de mer eller mindre har blitt enige om å gå fra hverandre.. Og det er jo egentlig bra! Han sa at han ikke vet hva som skjer fremover nå, og at det er mye å ordne når man eier så mye sammen. Han fortalte og at det var slutt for 1 års tid siden.
Jeg hadde tenkt å spørre han om han ville være her i helgen, men før jeg kom så langt sa han at han skulle reise hjem imorgen fordi han skal på undersøkelse med beinet sitt (som han skadet leddbåndet i fotballkamp for 2-3 uker siden). Så da kommer han ikke før søndag/mandag hit igjen.
Han skulle komme en tur ikveld da-gleder meg :hyper:
Dette er så spennende å følge med på.
Oi :danser: Detta er jo bare perfekt :yiiha:
Får bare så mange tanker jeg trenger å lufte og få gode tips på. Jeg hadde som sagt tenkt å spørre han om han ville være her i helga siden jeg har barnefri. Men sånn han sa det istad så kommer han ikke hit igjen før søndag/mandag, men han kunne f.eks kjørt hit igjen torsdag og vært med meg her til han skal på jobb igjen mandag? Hvorfor foreslår han ikke noe sånt?
Og istad når han var på kaffe så sa han først at han skulle komme, så sa han at han måtte prøve å sove litt i ettermiddag, og at han skulle komme om det ikke ble forsent???? Men han skulle ta kontakt uansett senere idag
det har blitt stillere på meldingsfronten og siden igår-er han fornærmet? trenger han litt tid for seg selv nå? Vil han at jeg skal ta initiativ og vise min interesse? Eller er han fortsatt usikker? Men hvorfor skriver han da den meldingen med at han nå hadde tenkt å prøve å få meg? Siden han skrev den mld så får jeg store forhåpninger, og trodde kanskje han skulle vise større interesse-er jeg rar som har disse tankene? Jeg skrev akkurat ei melding hvor jeg skrev noe sånt som "det er stillere på meldingsfronten fra deg, har du det travelt eller vil du ikke skrive til meg? Jeg håper virkelig du kommer ikveld" Jeg fikk til svar: "Jeg har mye å gjøre, kontakter deg senere idag" Hvorfor svarer han ikke på det jeg spør om? Er bare så redd for å bli såret. Merker nå hvor gira jeg har blitt etter mld igår. Har lyst til å kontakte han hele tiden, skrive mld og gå bort til han, men jeg vil for alt i verden ikke være masete. Han skal dessuten bare være her i 2 uker til fra mandag, det er så mye jeg vil gjøre og ha klarhet i før han reiser et annet sted for å jobbe igjen. Det er i å for seg greit nok, men hva skjer i helger/ferier? Tenker han dele disse med meg? Hva tenker han fremover?
Som dere skjønner sitter jeg med 10 000 spørsmål nå, men er som sagt redd for å virke masete eller skremme han vekk. På den annen side har jeg jo ikke noe å tape, han har aldri vært min uansett. Men jeg vil gjerne gjøre dette på riktig måte sånn at dette får en happy ending, noen som har gode tips? De mottas isåfall med stooooor takk, dette er en ny og meget uvant situasjon for meg. Hva ville DU gjort????
Hjelp meg vær så snill. Jeg kjenner meg selv og jeg er faktisk bare fristet til å gi opp hele opplegget til tross for følelsene mine, er rimelig desperat etter gode tips nå.
Etter å ha lest denne tråden synes jeg du bør være litt lay-back...
Når du var dette i begynnelsen var han veldig "stå-på", og nå når du er "aggresiv" har han overtatt denne lay-back- holdningen..
Så mitt råd er vær litt "likegyldig" i dag enten han kommer eller ikke...
La han stresse litt, ikke vite hvor han har deg!!
Tror gutter liker å jakte litt!!
Det er ivertfall slik jeg fikk min mann..nå har vi vært sammen i 4 år og gift i 1...
Lykke til!!!
Når du var dette i begynnelsen var han veldig "stå-på", og nå når du er "aggresiv" har han overtatt denne lay-back- holdningen..
Det er ivertfall slik jeg fikk min mann..nå har vi vært sammen i 4 år og gift i 1...
Lykke til!!!
:nikker: Slik fikk jeg og sambo "på kroken"; var rett og slett litt avvisende...funka som bare det det... :blunke:
Lykke til!!!
:nikker:
Enig,ville tatt det helt med ro,er han oppriktig interessert så skal jeg love deg at han vil oppsøke deg,la han få jakte litt på deg :blunke:
Viser du for mye interesse..så har mnn en tendens til å miste interessen
Har vært inne på denne tanken selv og, fordi nå vet han egentlig meget godt hva jeg mener og hvor han har meg. Så jeg synes det er en god idè, men er redd veien er kort tilbake til eks`en for han da, men da har han forsåvidt tatt valget sitt og. Og da vil jeg ikke ha han heller om det er så lite som "skiller" meg og henne-see?
Jeg har èn av 2 ting å gjøre nå:
1)enten ta på meg en laid-back stil igjen som dere skriver (men hva mener dere da? Skal jeg ikke ta kontakt om han ikke dukker opp ikveld heller? noe jeg synes er meget rart om han ikke gjør siden vi ikke ses imorgen fordi jeg skal på jobb og han reiser herfra ca 10-11)
2) konfrontere han med det jeg lurer på og la det briste eller bære (blir nemlig :gal: snart)
men det er så mye jeg lurer på og vil ha svar på... Vet ikke om jeg klarer å ha denne isen i magen lenger. Ble så glad da han skrev det var slutt igår og at nå skulle han prøve å få meg... Men dette er en merkelig måte å prøve å "få" noen på synes jeg! Skal prøve alt jeg kan å ha is i magen da!
Flere tips og synspunkt mottas med takk
Som tidligere nevnt her så tror også jeg att gutter liker og jakte litt. Men han virker ikke så lett og forstå seg på, blir du for "agresiv" blir han redd og trekker seg tilbake, holder du deg tilbake blir han fornærmet. Jeg tror han er fryktelig frustrert og forvirret nå, så neste gang du snakker med ham synes jeg du skal si til han som det er, att du ikke riktig vet hvordan du skal takle situasjonen, og att du vill holde deg litt i bakgrunnen og la han styre "skuta". Att det ikke er fordet du ikke tenker på han, og gjerne vill møte han, men fordi du ikke vill mase eller presse han. Ønsker han og møte deg så blir du kjempe glad for det, men det må skje på hans insiativ. Kommer han med motsigelser på det, så får han komme med ett forslag om hvordan det skal være.
Egentlig er jeg ikke så veldig for att en person skal styre alt, er jo tross alt to personer med følelser det er snakk om. Men dette er jo en meget spesiell situasjon, og helt sikkert veldig vanskelig for ham. En ukes tid før han drar, bør dere begynne og avtale litt hvordan dere skal gjøre det synes jeg....
Lykke til!!!
Han har ikke latt høre fra seg enda. Jeg tar vel det som et hint, men jeg skjønner ikke hvorfor han skrev den mld igår da, den ødelegger alt for meg så glad som jeg ble. Sender vel en sms når jeg ligger i senga tenker jeg, skriver bare en ha fin tur hjem og at det var dumt at han ikke kom hit idag!
Han har ikke latt høre fra seg enda. Jeg tar vel det som et hint, men jeg skjønner ikke hvorfor han skrev den mld igår da, den ødelegger alt for meg så glad som jeg ble. Sender vel en sms når jeg ligger i senga tenker jeg, skriver bare en ha fin tur hjem og at det var dumt at han ikke kom hit idag!
NEI!!!!!!!!!!! ikke skriv til han!!! Bare ikke ta intiativet til noe du...så ska du se at ting blir fint!! Han tror han kan sitte der kostbar på brakka si, mens du ligger og sturer og venter!!
Nei legg mobilen oppå kjøleskapet og la den ligge til i morgen!!For all del!! IKKE SKRIV TIL HAN!!La han begynne å lure på hvor du blir av...vil han at det skal bli noe, så begynner han snart å krype:blunke:
NEI!!!!!!!!!!! ikke skriv til han!!! Bare ikke ta intiativet til noe du...så ska du se at ting blir fint!! Han tror han kan sitte der kostbar på brakka si, mens du ligger og sturer og venter!!
Nei legg mobilen oppå kjøleskapet og la den ligge til i morgen!!For all del!! IKKE SKRIV TIL HAN!!La han begynne å lure på hvor du blir av...vil han at det skal bli noe, så begynner han snart å krype:blunke:
Helt enig!!
Må innrømme at jeg ikke klarte å unnlate å skrive igår kveld. Jeg skrev bare Vil bare si god natt og ønske deg en god tur hjem imorgen. Om du ønsker det kan du komme og være hos meg i helgen". Som svar på den mld fikk jeg et par timer senere: Hei XXXXX. Har du lagt deg eller smyger du rundt brakka? Jeg har sovet litt nå og så ikke sms før nå. Jeg kan ikke sove hos deg, det er ikke bra for jeg blir så kåt og da vet du nok hva vi kommer til å gjøre?" Klarte ikke å unngå å sende svar (SORRY, men dette var den siste mld fra min side). Jeg skrev: Jeg kan ikke skjønne at dette er et problem nå så lenge du er alene, men dette bestemmer du selv.
Og etter det har jeg ikke hørt noe, har så lyst til å ringe da, men jeg skal ikke.
Unnskyld meg men jeg synes han virker litt sånn "konge på haugen". På meg virker det ikke som om han har gjort det slutt med dama si overhode men det er mulig jeg tar feil. Det kan jo godt hende at han f.eks får bøttevis med gråte telefoner fra sin X og kanskje han syntes det er vanskelig å takle. Men hadde det vært meg så hadde jeg nok inntatt laid-back stilen og sett rolig på hva som kom til å skje. Neste gang han foreslår å komme over til deg så si f.eks at nei det passer ikke jeg skal få besøk. La han lure på hvem du skal få besøk av. Lurer han på hva du skal i helgen så si at nei lurer på om jeg skal ta en tur på byen. På den måten gir du inntrykk av at du faktisk har annet å drive med enn å sitte å vente på han med mobilen i hånden. Det virker som om han tror at du kan sitte der å vente på han i evigheter.
Unnskyld meg men jeg synes han virker litt sånn "konge på haugen". På meg virker det ikke som om han har gjort det slutt med dama si overhode men det er mulig jeg tar feil. Det kan jo godt hende at han f.eks får bøttevis med gråte telefoner fra sin X og kanskje han syntes det er vanskelig å takle. Men hadde det vært meg så hadde jeg nok inntatt laid-back stilen og sett rolig på hva som kom til å skje. Neste gang han foreslår å komme over til deg så si f.eks at nei det passer ikke jeg skal få besøk. La han lure på hvem du skal få besøk av. Lurer han på hva du skal i helgen så si at nei lurer på om jeg skal ta en tur på byen. På den måten gir du inntrykk av at du faktisk har annet å drive med enn å sitte å vente på han med mobilen i hånden. Det virker som om han tror at du kan sitte der å vente på han i evigheter.
Veldig enig i det Mamma til tre skriver her. Selv hadde jeg nok aldri klart å være laid-back i en slik situasjon :flau: , men det nok uten tvil er det smarteste.
Var akkurat det jeg tenkte på når jeg lest inleggene dine. Er redd du minsker dine sjangser, og skremmer han litt bort hvis du ikke lar han være og er laid-back.
Hva du gjør, ikke send flere sms! Vet det er utrolig vanskelig, men han må få jobbe litt og ikke føle at han har deg ned i halsen allerede. Lykke til! Det går nok bra til slutt skal du se!!! :kidoki:
han må få jobbe litt og ikke føle at han har deg ned i halsen allerede. Lykke til! Det går nok bra til slutt skal du se!!! :kidoki:
:nikker:
Og gi han for all del inntrykk av at du faktisk har ET LIV - utenom å melde han på mobilen.. :blunke:
Synd at du sendte den meldinga. Svaret du fikk tilbake sier at du burde latt vær. Lusker rundt brakka? Jeg synes han begynner å bli vel innbillsk og blærete. Han synes vel det er helt topp å ha deg gående på gress. Hadde det vært meg som hadde fått ei sånn melding hadde jeg reagert temmelig kjølig. Da måtte han ha måtte slite for å blidgjøre meg igjen.
Du har fått bra tips fra de andre her. ;)
jeg vil bare gi deg en mega stor :klemme: Så håper jeg at alt ordner seg til det beste for deg :blunke:
LYKKE TIL !!
Må bare tømme meg litt igjen jeg for å unngå å sende flere sms. Jeg tenker så sinnsykt mye på han, og lurer på om han kommer idag eller imorgen. Skulle bare ringe for å høre tlf.svareren hans isted og da ringte tlf vanlig....???? Og han pleier alltid å skru av tlf, eller han har kontantkort da som ikke fungerer i Sverige hvor han bor (så den er alltid avslått når han er hjemme), men nå ringte det faktisk!?!?!?!??!?!
Mest sannsynlig er han ikke hjemme eller han har "glemt" telefonen igjen på brakka hvis det er mulig å klare det da.
Han minner meg veldig om en som ei venninde av meg data en periode. Hun følte at hun var med i et spill og lekte katt og mus hele tiden. I lengden ble det nok for slitsomt og forholdet røyk rett og slett.
Jeg må ærlig si at jeg hadde ikke stolt nok på han til å ta sjansen på et liv med denne mannen. Det er så mye merkelig som skjer rundt han hele tiden.
Men så var det det med følelsene da.....man kan ikke styre allt sammen. Jeg håper for din del at det er en god forklaring på hvorfor han oppfører seg som han gjør og at dere finner ut av dette her sammen.
IKKE SEND HAN SMS ELLER RING HAN NÅ DA !!!!
jeg skal ikke det nei, men selv om jeg ringte så var det ikke meningen å ringe liksom-see? :fnis:
Er enig med deg at dette de siste dagene har vært en berg-og-dalbane, men jeg håper at dette er en fase som går over når han får ordnet opp litt i livet sitt. Han har det helt sikkert ikke greit nå han heller. Men fortsetter dette så gir jeg rett og slett b are F***, blir sliten av dette.
Tviler egentlig på at han har glemt tlf i brakka, det har aldri skjedd før. Dessuten er ikke akkurat brakka innbruddssikker. Tenk om han venter på meg når jeg kommer hjem? (in my dreams... :gal: )
det som er vanskelig er at han frembringer følelser i meg som jeg IKKE har hatt før faktisk. Det er det som gjør det vanskelig. Jeg har til dags dato aldri blitt såret skikkelig av en gutt, det er vel heller jeg som har lekt med guttene (forstå meg riktig), så dette er så uvant. Og jeg merker at jeg takler det dårlig, stakkars alle jeg har lekt med. Men jeg satser på at han ikke leker med meg, og at han bare har mye å tenke på. men jeg kjenner at jeg blir irritert på han, samtidig som det kribler i magen. Sprøtt dette. Men jeg venter ikke så mye lenger uten at han snakker med meg for å forklare hva som foregår og hva han tenker fremover. Men:
INGEN FLERE SMS/TLF FRA MEG NÅ
INGEN FLERE SMS/TLF FRA MEG NÅ
Flink jente! :hyper:
Har ikke hørt noe fra han, og ikke sto han som den hvite ridderen på trappa mi og ventet når jeg kom fra jobb heller :( men men... I helga skal jeg ha MASSE gøy iallefall og minimalt med tenking!
Blir spennende å se hva som skjer over helga, hvordan han forholder seg til meg...
Du må bare være litt iiiiisdronning nå. Finn på andre ting, dra vekk så du slipper å kikke etter han hele tida.
Du virker ganske utålmodig, f.eks når du fikk melding om at det var slutt med dama - da skulle du ha tak i han på minuttet! Du tenkte kanskje "aha! - slutt med dama - endelig min tur!" og trodde han skulle dukke opp hos deg med en gang. Mens han kanskje tenkte "uhu - gjort det slutt med dama - var det riktig? - ny dame ringer - gjort det slutt med dama - hun ble så lei seg - ny dame ringer igjen - gjort det slutt...." (Absolutt min frie fantasi som fikk utfolde seg her, men du burde gitt han mer tid der. Menn trenger tenketid, mye mere tenketid enn oss kvinner).
Som de andre sier, la han jakte litt på deg.
Du må bare være litt iiiiisdronning nå. Finn på andre ting, dra vekk så du slipper å kikke etter han hele tida.
Du virker ganske utålmodig, f.eks når du fikk melding om at det var slutt med dama - da skulle du ha tak i han på minuttet! Du tenkte kanskje "aha! - slutt med dama - endelig min tur!" og trodde han skulle dukke opp hos deg med en gang. Mens han kanskje tenkte "uhu - gjort det slutt med dama - var det riktig? - ny dame ringer - gjort det slutt med dama - hun ble så lei seg - ny dame ringer igjen - gjort det slutt...." (Absolutt min frie fantasi som fikk utfolde seg her, men du burde gitt han mer tid der. Menn trenger tenketid, mye mere tenketid enn oss kvinner).
Som de andre sier, la han jakte litt på deg.
Tror dette er et ganske sannsynelig senario du beskriver her.
Når jeg møtte mannen min hadde han dame. Han gjorde det slutt med henne, men bad om en uke eller to for å ha tenkepause. Når noen dager gått kom han og det ble endelig oss. Tror det er veldig viktig å gi han den tenkepausen. Det går sikkert mye mye rundt i hodet på han nå. Æven om han ikke lenger elsker og vil være sammen med x-en sin, er han garantert veldig glad i henne, og har det vondt når hun har det vondt. Gi han tid å få avslutte på riktig, uten å føle at han må forholde seg til deg også. Hvis han er interessert kommer han når han er redo for det. Det er aldri lett å avslutte et forhold, speciellt ikke når han har fler enn x-en og seg selv å tenke på.
Og enn en gang! Lykke til! Gi han en uke eller to, så ser du snart hvor hen det faller...
Vel jeg tenkte ikke så langt jeg, ble bare så glad og oppspilt der og da, men har landet mer på jorda igjen og så jeg skal ikke "plage" han mer, han kommer vel om han vil ha meg nå eller om 3 mnd så får tiden bare vise om jeg fortsatt er her (det er jeg nok om det ikke tar altfooooor lang tid). Men jeg tenkte ikke endelig min... Dessuten var det blitt slutt i helga da og ikke den dagen.
Nå prøver jeg å ikke tenke så mye på han jeg da siden jeg synes det er så mye her som er litt mystisk, skal iallefall ikke tenke noe særlig i helga.
Han kommer da hit igjen mandag iallefall for å jobbe, og nå er ballen garantert kastet til han. Tipper de har fått prate ut endel i helga kanskje, enten har de funnet tilbake til hverandre ellers så føles det bedre for han etter denne helga.
Men det som er vanskelig er at han virker litt nærtagende siden jeg ikke hadde mulighet til å snakke med han søndag eller mandag og han FAKTISK (ifølge han) kom hit pga meg. Derfor synes jeg det er vanskelig å gå inn på dette "spille isdronning"/kostbar nå, skjønner dere? redd det skal slå feil vei på han selv om jeg er enig i at det der generelt er et godt triks! Men jeg prøver, hva har jeg å tape?
:blunke: jeg ser deg for meg nå:tenker: he he..det skal ikke være lett dette nei!
Men du skal nå se....som mor alltid sier: alt ordner seg for snille barn:kidoki:
Nå har helgen gått og jeg har hatt en super helg uten nesten en tanke på alt dette her. Mne jeg merker at det sniker seg inn i tankene igjen nå som helga er over og jeg vet at han kommer hit enten idag eller imorgen. Og det blir tøft å skulle holde seg borte, ikke sende sms, ringe etc siden jeg ser han mange ganger om dagen og vet at han bor rett her borte. Blir en spennende uke dette. Håper- og tror han tar kontakt og forteller hva han har tenkt etc sånn at jeg kan få et svar iallefall uansett uttfall. Det verste er uvissheten
Wish me good luck
Uregistrert
13-06-2004, 17:45
Lykke til! Og et lite tips. Hver gang du sliter med å ikke skulle sende en sms el..skriv noe her, så får du det ut uten at han mottar det ;)
Lykke til, rødme! Håper dette ordner seg greit for deg!! :lykke:
Sender en lykkeønskning fra meg også.
Flott at du har kost deg i helga. Skjønner veldig godt det er vanskelig å holde seg unna telefonen nå som du vet han er i nærheten, men krysser fingrene for at du klarer det. :) ( Han kommer nok til deg skal du se ;) )
Kjempe bra!!!
Fortsett sånn...veldig bra tips det at du sko skrive ned noe hver gang du følte for å sende en SMS! lykke til:nikker:
Nå må jeg skrive litt her så jeg ikke sender sms... Tenker å reise hjem fra jobb nå er helt utslitt idag. Så da regner jeg med at jeg ser han, men jeg skal legge meg litt før jeg henter barnet mitt. Lurer så fælt på hva han tenker og mener.... Åhhhhhhhhhhhhhhhh, blir gal snart!
Tidligere bruker
14-06-2004, 10:29
.....
Husk, det er fortsatt veldig kort tid siden han gjorde det slutt med dama. Prøv å forestill deg hvordan du ville oppført deg om han bare hadde vært en god venn, og ikke en du er forelsket i. Dvs blid og hyggelig, og langt fra desperat. Smil og vær hyggelig, du må for all del ikke begynne å mase og spørre om hvorfor han ikke har tatt kontakt denne helgen! Lat som om alt er normalt! Si hei, og spør om han har hatt en fin helg, og så kan du kanskje unnskylde deg med at du må gå, for du har et ærend, kort tid etter at du møter ham. Da blir det du som får siste ord. :)
Lykke til!
Helt enig! :nikker:
Synes du er flink jeg :klemme:
Blir ikke noe mas fra meg idag nei, møter jeg han skal jeg bare gjøre som du sier I am, spørre om helt vanlige ting... Ble bare så giret når han sendte den forrige sms`en. Skal behandle han som en av mine mannlige kompiser jeg :nemlig:
Men nå drar jeg hjem og finner senga-syk som jeg er!
Fikk en sms litt over kl 14 med spørsmål om jeg er hjemme. Jeg skrev bare "ja jeg er hjemme". Flink? :D
Ja, da var du flink! :nikker: Nå blir det spennende å høre om du får besøk i kveld, og hva han eventuelt har å si..... Vi venter i spenning!
Tidligere bruker
14-06-2004, 14:52
.....
Lurer på hvordan han hadde reagert, om han hadde visst at han var en av hovedpersonene, i en kjærlighetsroman på et mammaforum. :knegg:
Lykke til videre, følger nysgjerrig med i kulissene. :D
Ser han her borte nå... Om dette skulle ordne seg med oss så vil jeg nok fortelle han dette etterhvert, kan jo bli litt gøy det da :)
Han smiler og vinker så pent til meg så når jeg står ute på terassen og røyker..... :fnise:
Ååååå, dette er så spennende, selv om jeg synes han har oppført seg ganske dust i det siste, ut fra det du skriver her. Håpe virkelig det fikser seg nå!!!!!
Kjempe flink er du!!!
Tidligere bruker
14-06-2004, 17:14
.....
HVordan går det her da rødme?
Fikk sms med spørsmål om hvorfor jeg ikke var på jobb? Skrev at jeg er syk. Da fikk jeg tilbake:
Hvorfor kontaktet du meg ikke når du kom hjem så hadde jeg tatt vare på deg. Hvordan er det med deg nå? Og hva gjør du? Jeg skrev bare at jeg har feber og er trett/slapp, og at jeg ser TV og surfer. Spurte han hva han drev med? Han ser fotball og spiser godis....
Fikk sms med spørsmål om hvorfor jeg ikke var på jobb? Skrev at jeg er syk. Da fikk jeg tilbake:
Hvorfor kontaktet du meg ikke når du kom hjem så hadde jeg tatt vare på deg. Hvordan er det med deg nå? Og hva gjør du? Jeg skrev bare at jeg har feber og er trett/slapp, og at jeg ser TV og surfer. Spurte han hva han drev med? Han ser fotball og spiser godis....
Dette er bra *rødme* http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_19_3.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001) !!! fortsett sånn du..så skal du se at han snart begynner og logre http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_1_202.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001)
Att jeg ikke har sett denne diskusjonen her før da.Det begynte så bra så jeg bare måtte lese alt,så nå etter 1 time lesning ble jeg ferdig.Rå-spennende jo *rødme*!
Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg så i skinnet med tanke på mer fysisk kontakt enn en kos :flau:
Jeg syns kansje du skal passe på å ikke være for laid-back også jeg,tenk om han da tror att du har mistet inntressen helt.Prøve å finne den rette balansen mellom å ikke være for påtrengende og ikke for laid-back er sikkert ikke lett det heller.
Han var svensk skjønte jeg etterhvert i historien,jeg elsker det svenske språket :hjerter:
Når er han ferdig med å jobbe i ditt distrikt da?Hva skjer etter det?
Jeg gleder meg masse til fortsettelsen,ble nesten litt trist da jeg så att datoen i dag nærmet seg og vi ikke skulle få vite mer nå med en gang :flau:
Lykke til videre,og for all del,hold oss oppdaterte :nikker:
Håper også att alt ender veldig bra,så du kan avsløre deg :undrer:
Sendte han en sms med at jeg snart var hjemme igjen etter å ha kjørt barnet mitt idag. Jeg spurte om han ville komme ut, skravle og ta en røyk, men han skrev at han satt i brakka og spiste mat, og at han kom etterpå.
Men nå skal jeg finne senga jeg, helt pudding idag og, verre enn igår. Frister ikke mye med besøk heller så lenge man er syk og nesen renner-men skulle vel alltids overlevd det :D Så nå får vi se hva som skjer idag da. Jeg har iallefall endelig fått hans svenske mobilnr (noe han sa at han ikke hadde her tidligere ;) ) i og med at jeg skullle sende han et bilde på mms igår....
Å herregud, for en vibrerende tråd. :hyper:
Kom hjem istad og da var han ute. han kom bort og spurte om jeg var syk? jeg sa ja, og at han må komme og pleie meg... Jeg kommer etterpå sa han. Vi får nå se på det da ;)
Er det dumt om jeg sender en enkel sms med spørsmål om det er noe vits å håpe på oss mer? Jeg sprekker av nysgjerrighet snart på akkurat dette. Lurer meg snart grønn på hva han tenker og mener. Merker at jeg begynner å få litt GI FAEN holdning om han ikke snakker med meg snart ialefall. Forventer ikke at vi skal bli sammen her og nå, men jeg må vite litt hva som foregår og ikke bare gå rundt og vente som en idiot! Det eneste jeg forventer er at han sier noe uansett hva han måtte tenke, er det for store forventninger? Hvordan går jeg frem med dette uten å virke masete- og uten at han skjønner at jeg sitter og "venter". Snart gidder jeg ikke vente mer, for hva venter jeg egentlig på?
Tidligere bruker
15-06-2004, 16:24
.....
Fikk en sms med at vinduet på bilen min sto oppe når det begynte å regne istad. På slutten av sms`en sto det at han kommer en tur ikveld om det er ok :blunke: Blir vanskelig å ikke mase OM han kommer, men jeg skal gjøre mitt beste iallefall
Tidligere bruker
15-06-2004, 17:55
Korfor ikkje spørre? Er uenig med dei her som meiner du skal spele hard to get... Korfor ikkje legge alt på bordet, sei kva du føle og tenke og få han til å seie kva han føle og tenke? Masse lykke til, husk at spel og koketteri ikkje er nødvendig om det er EKTE følellsa involvert :blunke:
Korfor ikkje spørre? Er uenig med dei her som meiner du skal spele hard to get... Korfor ikkje legge alt på bordet, sei kva du føle og tenke og få han til å seie kva han føle og tenke? Masse lykke til, husk at spel og koketteri ikkje er nødvendig om det er EKTE følellsa involvert :blunke:
Helt uenig! Du må ikke finne på å mase på han! Du har vært så flink nå, så ikke ødelegg det. Og at det ikke skal være noe problem hvis det er ekte følelser, er kanskje (ikke helt overtyget men...) sant under mer "normale" omstendigheter. Før det første er dere ikke så veldig godt kjent enda, og da blir det feil å snakke så mye føleleser og legge alt på bordet. Det skal ikke være en byrde å date i begynnelsen, uten herlig og fritt og deilig...
For det andre er jo situasjonen veldig speciell i og med at han akkurat kommer fra et langt forhold. Da må du bare trå veldig forsiktig!
Håper så inderlig at dette går bra!!!!!!!!
Klem Lillan
Fikk sms nå om at han ikke kommer, hvorfor er jeg ikke overrasket? :gal: men at han kunne komme inn til meg imorgen om jeg ikke skal på jobb. Nå gir jeg rett og slett blanke faen om ingen her har en god forklaring til meg, for av han skønner jeg ikke noe og får ei heller noe forklaring på noe som helst. Dette kan rett og slett ikke skyldes at han fortsatt er forvirret- og har mye å tenke på etter bruddet, dette kan ikke skyldes noe annet enn manglende interesse. Om han hadde vært et lite fnugg interessert så hadde han faktisk kommet til meg for å bli kjent...
F*** i helvetes dritta gubbe.
Dere kloke hoder, hva nå?
Nå sender jeg rett og slett en sms og sier at jeg gidder ikke sitte her med forhåpninger lenger, og at han rett og slett kan drite i å komme hit mer........................................................ GÅr ikke an å oppføre seg sånn og sende så mixede signaler. Han leker ikke med meg iallefall.
Men det jeg ikke forstår er hvorfor han har sagt og gjort alt han har gjort, og at han ikke har gitt opp for lengst, det er dette som gjør meg så forvirret, men nå er det nok for meg. han har tråkket 20 000 km over min grense
Tidligere bruker
15-06-2004, 20:42
.....
Har ikke sendt den sms`en enda. Jeg vil heller ikke fremstå som et offer/taper uten noe liv... Blir så ufattelig lei meg, siden jeg faktisk har blitt/var forelsket i han, noe jeg sjelden opplever.
Skal skrive en sms, men kanskje moderere meg litt? Skriver vel noe sånt som at jeg er skuffet for at han ikke kommer hit, og at jeg rett og slett ikke aner hvordan jeg skal forholde meg til han og denne situasjonen. Så kommer jeg til å skrive at om han vil meg noe så vet han hvor jeg bor.
På meg virker det som han ikke er så veldig kin på deg,eller???
Kanskje han egentlig bare ville ha ei å varme seg på, men så var du ikke så lett på tråden likevel :undrer: Du har jo holdt litt igjen og det tror jeg har vært lurt :nikker:
Uansett,lykke til !
Gelé-dama
15-06-2004, 21:53
Pjuh, nå har jeg lest hele tråden. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har lest den før, men jeg har vel ikke hatt noe behov for sjekketips :)
Veldig spennende dette her, og jeg ønsker deg lykke til. Skjønner deg veldig godt, og jeg hadde garantert reagert på samme måte som deg.
Du har taklet dette på en veldig bra måte :klemme:
Lykke til videre!
JA, det er VELDIG DUMT!!! Nå har du vært såååå flink de siste dagene, og du merker jo selv også at han er litt ivrigere nå som du har roet ned litt. Nå er det viktig at du ikke begynner å mase igjen! Dette går aldeles strålende, *rødme*, nå må du prøve å ikke stresse det bort igjen! Sannsynligvis trenger han noen uker, kanskje en mnd, med en pustepause før han hopper inn i et nytt forhold. Det betyr ikke at han ikke er interessert i deg, for det er han jo tydeligvis. Bare gi ham tid. Gutter er primitive dyr, de liker helst å jakte selv, ikke å bli jaktet på (selv om de synes det er flatterende).
Prøv å holde deg rolig, hvis "dere" ikke har blitt nevnt etter at han har vært på besøk hos deg tre ganger fra nå av, da kan du kanskje begynne å hinte litt...
STÅ PÅ!
Klem
Dette var kloke ord!!!Hør på dette du *rødme*!!!
Fikk en mld rett etter at jeg hadde lagt meg igår om han kunne komme krypende i senga under dyna mi ved 0645 tiden. Jeg skrev at det var uaktuelt pga barnet. Da fikk jeg tilbake om han kunne komme når jeg har levert barnet om jeg er syk idag og. Jeg skrev at jeg kontakter han etter kjøring.
Har veldig lyst til at han skal komme, og ta det for det det er... Skal iallefall kjøre avgårde nå, så får vi se hva som skjer idag!
For en snål fyr. Greit og være usikker, men virker jo om han forandrer meninger annen hvert sekund jo. Hadde jeg vært deg hadde jeg sakt til han hvordan jerg følte, att jeg ikke mente vi skulle bli sammen her og nå, men iallefall ønsker og date litt normalt, også spurt han hva han tenkte og følte. Ingen ting er værre enn og føle seg lekt med, da er det bedre og bare kute ut hele greia. Spennende og høre om han kom nå da!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.