PDA

Se hel versjon : Større pupper...

Puppe-guri
25-03-2004, 08:35
Jeg kunne godt tenkt meg å fått puppene til å se litt fyldigere ut, og hevet dem en del (bare sån under klærne). Har ikke råd til å operere, så derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har gode tips til f.eks. spes. typer BH`er, sån tape e.l...? Hvor har dere ev. kjøpt dem? og hva kostet det?

tidligere bruker
25-03-2004, 09:07
Push up er en fin ting synes enkelte.. Så får du jo kjøpt bh`er med olje og gele innlegg også nå. Jeg synes de bh`ne med skråcup`er får puppene til å se større ut enn andre bh`er!

puu
25-03-2004, 09:12
Under klær er det penest med t-shirt bher, syns jeg. Push ups og balconette bher tar seg best ut til plagg med utrigning.

Ellers bør du investere i et korsett, eller en body... det gjør underverker! :kidoki:

caja
25-03-2004, 22:34
Jeg bruker bh med olje innlegg..... Det funker kjempebra. :kidoki:

tidligere bruker
25-03-2004, 23:27
Venninna brukte det for ei stund sida,det gikk hull på den og hele genseren hennes ble full av olje *ler*
Gjett om hun følte seg bra lur da! :D Det var siste gang hun brukte sånn bh jah.

caja
25-03-2004, 23:47
Opprinnelig melding fra Newt
Venninna brukte det for ei stund sida,det gikk hull på den og hele genseren hennes ble full av olje *ler*
Gjett om hun følte seg bra lur da! :D Det var siste gang hun brukte sånn bh jah. :eek: :eek: :eek: NEI!!!!!
Er det sant.... Jippi jeg som skal på byen lørdag, tenkte å ha på meg den da, men nå veit jeg ikke om jeg tør nei..... Har brukt dem mye da, men dette må jo ikke skje....:eek:

Ise
26-03-2004, 02:12
Er min største skrekk og,bruker mye olje bhèr..syns de er genial:kidoki:
Hadde det skjedd her hadde jeg bare skyldt på melkelekk:lol: :lol:

Klem fra Isemor og barna:hjerter:

tidligere bruker
26-03-2004, 12:52
Japp,det skjedde. Aner ikke hvordan hun klarte det heller. Men plutselig så var hele jakken full av olje. Hadde på seg sånn trang dongrijakke. ;) :D Så det viste veldig godt..
Syntes det var litt morsomt jeg da at hun hadde gått rundt på kjøpesenteret i flere timer med olje over hele jakka. hihi

Unregistered
26-03-2004, 22:00
Push-Up ??? Jeg er helt på jordet når det gjelder bh´er for jeg har så og si aldri brukt det før etter at jeg fødte...hvordan ser disse push-up´ene ut ?? Fåes dem kjøpt på vanlige klesbutikker ???

FlyAway
26-03-2004, 23:19
Opprinnelig melding fra Newt

Syntes det var litt morsomt jeg da at hun hadde gått rundt på kjøpesenteret i flere timer med olje over hele jakka. hihi

Ja, for du hadde vel syntes det var like moro om det hadde skjedd med deg???

Unregistered
26-03-2004, 23:20
Du tror vel ikke på det Newt sier?

FlyAway
26-03-2004, 23:22
Njaaa....

Delfinus
27-03-2004, 08:22
Du får kjøpt BHer med både luft og olje på vanlige klesbutikker hvor de har undertøy. De er kjekke ;)

Tidligere bruker
28-03-2004, 10:38
jeg har også hørt om olje bh er som har gått istykker

puu
28-03-2004, 10:48
Selvfølgelig kan oljebher gå i stykker.

Og selvfølgelig hadde jeg blitt lattermild dersom det hadde skjedd noen andre enn meg. :p

tidligere bruker
28-03-2004, 22:40
Er du helt dum anonym? Hvorfor er det så umulig at en oljebh kan gå i stykker? Ikke rart du ikke tør skrive med nick med så utrolig teite utsagn som dette! *oppgitt*