Se hel versjon : Større pupper...
Puppe-guri
25-03-2004, 08:35
Jeg kunne godt tenkt meg å fått puppene til å se litt fyldigere ut, og hevet dem en del (bare sån under klærne). Har ikke råd til å operere, så derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har gode tips til f.eks. spes. typer BH`er, sån tape e.l...? Hvor har dere ev. kjøpt dem? og hva kostet det?
tidligere bruker
25-03-2004, 09:07
Push up er en fin ting synes enkelte.. Så får du jo kjøpt bh`er med olje og gele innlegg også nå. Jeg synes de bh`ne med skråcup`er får puppene til å se større ut enn andre bh`er!
Under klær er det penest med t-shirt bher, syns jeg. Push ups og balconette bher tar seg best ut til plagg med utrigning.
Ellers bør du investere i et korsett, eller en body... det gjør underverker! :kidoki:
Jeg bruker bh med olje innlegg..... Det funker kjempebra. :kidoki:
tidligere bruker
25-03-2004, 23:27
Venninna brukte det for ei stund sida,det gikk hull på den og hele genseren hennes ble full av olje *ler*
Gjett om hun følte seg bra lur da! :D Det var siste gang hun brukte sånn bh jah.
Opprinnelig melding fra Newt
Venninna brukte det for ei stund sida,det gikk hull på den og hele genseren hennes ble full av olje *ler*
Gjett om hun følte seg bra lur da! :D Det var siste gang hun brukte sånn bh jah. :eek: :eek: :eek: NEI!!!!!
Er det sant.... Jippi jeg som skal på byen lørdag, tenkte å ha på meg den da, men nå veit jeg ikke om jeg tør nei..... Har brukt dem mye da, men dette må jo ikke skje....:eek:
Er min største skrekk og,bruker mye olje bhèr..syns de er genial:kidoki:
Hadde det skjedd her hadde jeg bare skyldt på melkelekk:lol: :lol:
Klem fra Isemor og barna:hjerter:
tidligere bruker
26-03-2004, 12:52
Japp,det skjedde. Aner ikke hvordan hun klarte det heller. Men plutselig så var hele jakken full av olje. Hadde på seg sånn trang dongrijakke. ;) :D Så det viste veldig godt..
Syntes det var litt morsomt jeg da at hun hadde gått rundt på kjøpesenteret i flere timer med olje over hele jakka. hihi
Unregistered
26-03-2004, 22:00
Push-Up ??? Jeg er helt på jordet når det gjelder bh´er for jeg har så og si aldri brukt det før etter at jeg fødte...hvordan ser disse push-up´ene ut ?? Fåes dem kjøpt på vanlige klesbutikker ???
Opprinnelig melding fra Newt
Syntes det var litt morsomt jeg da at hun hadde gått rundt på kjøpesenteret i flere timer med olje over hele jakka. hihi
Ja, for du hadde vel syntes det var like moro om det hadde skjedd med deg???
Unregistered
26-03-2004, 23:20
Du tror vel ikke på det Newt sier?
Delfinus
27-03-2004, 08:22
Du får kjøpt BHer med både luft og olje på vanlige klesbutikker hvor de har undertøy. De er kjekke ;)
Tidligere bruker
28-03-2004, 10:38
jeg har også hørt om olje bh er som har gått istykker
Selvfølgelig kan oljebher gå i stykker.
Og selvfølgelig hadde jeg blitt lattermild dersom det hadde skjedd noen andre enn meg. :p
tidligere bruker
28-03-2004, 22:40
Er du helt dum anonym? Hvorfor er det så umulig at en oljebh kan gå i stykker? Ikke rart du ikke tør skrive med nick med så utrolig teite utsagn som dette! *oppgitt*
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.