PDA

Se hel versjon : Bare gode venner?

Unregistered
25-03-2004, 09:12
Jeg har møtt en gutt, og vi liker hverandre godt. Pga at vi bor i hver vår by, og litt pga situasjonen rundt oss, skal vi ikke satse på å utvikle noe forhold nå. Han er imidlertid svært opptatt av at vi skal være gode venner, og er veldig interessert i å møte meg. Mitt spørsmål er: Er det mulig at en gutt bare er interessert i å være gode venner, eller tror dere han har baktanker bak dette vennskapet? (Dvs at han ønsker at vi skal bli sammen på sikt.) Hvorfor skulle han være interessert i å dyrke et vennskap med ei jente som bor i en annen landsdel, og som han uansett bare kommer til å møte noen ganger i året???

puu
25-03-2004, 09:19
Selvfølgelig kan det være at han kun er interesser i å ha deg som venn! Venner kan man jo ha over hele landet, og kjønn spiller ikke SÅ stor rolle. Noen av mine aller beste venner er gutter. ;)

Selvfølgelig kan det jo også være at han liker deg så godt at han håper det skal utvikle seg, men helt ærlig; dersom dere begge liker hverandre, hvorfor skulle det gjøre noe da?

Teofelia
25-03-2004, 09:35
Opprinnelig melding fra puu
Selvfølgelig kan det være at han kun er interesser i å ha deg som venn! Venner kan man jo ha over hele landet, og kjønn spiller ikke SÅ stor rolle. Noen av mine aller beste venner er gutter. ;)

Selvfølgelig kan det jo også være at han liker deg så godt at han håper det skal utvikle seg, men helt ærlig; dersom dere begge liker hverandre, hvorfor skulle det gjøre noe da? Enig med Puu. Flere av mine beste venner er gutter, og en del av dem bor i andre deler av landet.

Unregistered
25-03-2004, 14:03
Jeg er såpass mistenksom et jeg tror han er ute etter sex av og til ;)

puu
25-03-2004, 15:52
Opprinnelig melding fra Unregistered
Jeg er såpass mistenksom et jeg tror han er ute etter sex av og til ;)
Jammen, er det så ille 'a? Er ikke du også hypp på litt sex av og til? :p

Nei, bare kødder jeg asså. Hvis du tror han kun er ute etter å utnytte deg, så er det vel ikke verre enn å se det an litt.. Prøver han seg uten at du er interessert, så er det jo bare å ikke gi etter.

caja
25-03-2004, 22:26
Opprinnelig melding fra puu

Selvfølgelig kan det jo også være at han liker deg så godt at han håper det skal utvikle seg, men helt ærlig; dersom dere begge liker hverandre, hvorfor skulle det gjøre noe da? Så enig, så enig......... :kidoki: