Se hel versjon : Solarium og store pupper
Unregistered
25-03-2004, 21:13
Jeg er str 85 DD/E. Har nå begynt å ta endel sol. Problemet er at puppene "detter oppover" og jeg får skille oppå puppene. Ja, dårlig formulert, men jeg håper noen skjønner meg. :( Det er jo ikke noe pent, og jeg lurer på om det finnes noen smarte triks det ute.
Jeg vil helst sole meg toppløs.
Nennemor
25-03-2004, 23:27
Kan du ikke ligge litt på siden da, da burde sola komme til der eller misforstår jeg deg nå?
Unregistered
25-03-2004, 23:30
Nei, du misforsto ikke Nennemor. Tusen takk for tipset. :)
Men får jeg ikke mindre farge på rygg/mage da?
også en soler
26-03-2004, 08:45
Du bør nok bytte litt på det hvis du ligger på siden - litt på hver side, litt på ryggen, og så kan du ligge litt på magen, støttet litt opp på armene hvis du skjønner? Sånn at du ikke klemmer puppene "flate", da blir du neppe særlig jevnt brun. ;) Det er uansett en fordel å "bytte vinkel på sola" ganske ofte for å få jevn farge.
Når du soler deg ute kan du jo prøve å sitte mest mulig i stedet for å ligge på rygg, eller ligge i en skråning og/eller bygge opp unde hode og rygg så puppene faller nedover i stedet for oppover. En solseng som vippes opp i øverste halvdel er veldig deilig og gir fin vinkel. :)
Opprinnelig melding fra Bente
Jeg ville også byttet litt på.
Litt på rygg, litt på mage, og litt på begge sidene.
Da vil du få jevn farge vil jeg tro.
Lykke til. :)
Ja, så slipper du også og få en hvit srtipe på sidene... Det gjør altid jeg når jeg tar solarium..
:D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.