PDA

Se hel versjon : Dere som er hjemmeværende uten lønn

Unregistered
27-03-2004, 11:01
og har barn som fortsatt ammes/får flaske:

Hvor ofte er dere alene borte på kveldstid (fest, sosialt samvær, kino osv) sånn at mannen må ta mating, kveldsstell osv? Hvor gamle er barnet/barna deres? Hvor mye er mannen borte på jobb?

Jeg er aldri borte fordi jeg får dårlig samvittighet når mannen må ta seg av barnet når han kommer hjem fra jobb. Det er jo han som tjener pengene i huset så han må jo få litt fri han også.

(Egentlig har jeg ikke dårlig samvittighet siden jeg synes jeg fortjener å være borte en kveld i måneden eller så)

camper
27-03-2004, 11:33
Hvilket århundre lever du i?

Tidligere bruker
27-03-2004, 11:52
Husk: du styrer hjemme og holder hjemmet iorden og tar deg av barn 24/7.
Mannen har vært på jobb ja! Men han får en miljøforandring når han drar fra jobb!

1 gang i mndr skal du finne på noe uten mann og barn synes jeg! Uten engang ett stikk av dårlig samvittighet! Du trenger å komme deg ut blant folk!

Her prøver vi stort sett å finne på noe med venner hver for oss uten barn 1 dag pr uke. Samboern er flinkere enn meg, men jeg gjør forsøk hvertfall!

Så: Kom deg ut, kos deg, det har dere nok godt av alle sammen!

Bokormen
27-03-2004, 15:51
Vi har satt av fast to kvelder hver i uken hvor som står til egen disposisjon som man kan bruke til hva man vil:)

Det er viktig å ikke glemme seg selv;)

Kaija
27-03-2004, 18:03
Bør ikke ha dårlig samvittighet for å la pappan ha egentid med ungen, vel. Det er jo en gave:)