PDA

Se hel versjon : Min stefar er forelsket i meg

Deprimert
27-03-2004, 22:53
Ja, denne historien blir lang, jeg vet ikke hvorfor jeg skriver den. KAnskje for å kunne skrive den ut og levere den til andre rundt meg slik at de forstår hvorfor jeg er sånn som jeg er nå? eller kanskje jeg kunne gitt den til legen min slik at jeg slipper å fortelle hvorfor jeg gråter hver gang han spør meg om jeg har det bra?

Det hele startet da jeg ble sånn 15 år, i dag er jeg 24 år. Min stefar som har vært rundt meg og min trygge klippe siden min far er alkoholisert og lystløgner, begynnte så å gjøre ting jeg ikke var sikker på hva han mente med. Det vil si: han kysset meg en gang etter at han gav meg penger, jeg dyttet han vekk og han gnålte om at jeg ikke var taknemlig nok. Han skulle smøre meg inn med krem da jeg satt med en venninne inne på mitt rom (satt da i trusa og hadde nettopp dusja og lakkerte neglene. Han kastet seg alltid rundt meg og skulle klemme hver gang jeg gikk forbi i gangen - jeg var livredd!!! Men ¨dette kan jo bare være innbilning regnet jeg med. Så kom dagen jeg satt i bikini og solte meg (16 år) han kom ut og skulle masere meg, jeg dyttet han vekk og så at han hadde stå pikk!!!! Da fikk mine små anelser noe å gå på. Mamma så dette også og blei hysterisk!!!

Så begynnte en tid med alvorligere ting. Jeg ble lusket på, han skikket gjennom nøkkelhullet mens jeg dusja, mens jeg tissa, mens jeg bæsja! Han hadde sagd av nederste del på døren (ørliten sprekke fordi det skal komme mere luft inn sa han) men der fikk han se alt han ville se. Det endte ofte med at jeg smøg meg rundt der inne og latet som om jeg dusjet, røsket opp døra og der? ja der stod han og runket!!! Og undskyldningen? han hadde diare, og trudde ikke det var noen der (derfor var buksa nede). Og alle (mor, svigerinne, bror og jeg) trudde jo på det, herregud han er jo ikke sånn, den snille mannen som alle syns er topp, som har tatt til seg to barn som ikke var hans egene, en helt!!!

jeg våknet på natten at sengen min ristet, de få gangene jeg rakk å hive meg opp så kastet han seg ned på gulvet og sa at han lette etter flasker og måtte finne dem slik at han hadde dem på morgenen før han skulle på jobb. dette skjedde hver uke i 3 år.

så var det alle de gangene jeg smelte opp døra i trynet hannes, noen ganger hadde han også buksene på!

Jeg kan fortelle hundre historier, han brukte mey en undskyldnign og det var at moren hannes døde, jeg hadde det jævli den tiden (18 år), da måtte han ligge i sengen min og ville at jeg skulle holde rundt han, jeg ba han gå vekk og han sa at han trengte msorg nå og spurte om jeg trudde mamma ville bli sjalu hvis han sov i senga mi. jeg jaget han. og han gikk rundt å gråt og sa at jeg var kald.

Endelig (takk gud) en dag tok jeg han, jeg tok han så jævlig!!! En kveld en uke før jeg fyllte 21, lå jeg og sov. døren min var alltid låst, men denne gangen hadde jeg glemt det. Jeg våknet, atter en gang av at sengen ristet. Jeg lå der i noen sekunder slik at han skulle tru jeg sov (det var helt jævli lange sekunder), og så hev jeg meg rundt, tok kvele tak på han og fikk sikkre bevis på hav han dreiv med. Han sprang, jeg sprang etter-- slo sparket han mellom beina og reiv han i håret. Han låste seg på inne på do, kom ut igjen og spurte om jeg hadde hatt mareritt!!! Han ringte visst til mamma med engang jge hadde gått og sa at jeg hadde klikka. Da flyttet jeg, uten fast jobb og faste inntekter, bodde jeg i bilen, hos bestemor og hos broren min i ett par uker. så fikk jeg meg leilighet. Han kom innom med masse gaver og så ett brev, der han beskrev at han elsket meg og hadde seksfantasier om meg osv osv.. jeg sa til han at han var syk. Han mente at mange av hans kollegaer så på unge damer og han skjønnte ikke hva som var galt..

Så fant jeg meg type og stefar sa at følelsene var borte...

MEN!!! Nå har jeg problemer med at når han ringer (ja vi later som ingenting har hendt, både jeg, mamma, broren og han)

så puster han tungt, prøverå snakke om gud og hver mann, virker ukonsentrert... jeg tror han driver å onnanerer,, og jeg forter meg å legge på. Jeg blir kvalm, har lyst å rive av meg øra når jeg hører han..

Når han er her på besøk, ser jeg han løpe ut fra rommet våres når jeg går opp, og han nekter for at han har vært der. Min største drøm, sette opp ett skjult kamera og ta han BIG TIME! Be alle naboer og venner av han og be dem se hva slags menneske han er.. Tenkt dere trynet demmes når dem ser mr perfect sniffe på de brukte trusene til ste datteren?

Syns jeg takler dette ganske bra, jeg har opplevd værre ting. Men nå tror jeg at jeg også har fått nok.. vet ikke hva jeg skal gjøre... trengte bare å få det ut jeg!

Takk for at du leste.. og beklager alle feila, har ikke enrgi til å se over...

Tidligere bruker
27-03-2004, 23:06
:stakar: til deg og til moren din også.

Virker nesten utrolig at dere kan late som slikt ikke har skjedd/ skjer. Dersom du har brev så har du jo bevis.

Unregistered
27-03-2004, 23:09
dem har jeg kasta... :( vet egentlig ikke hvorfor jeg trenger bevis lenger (som jeg selv leter etter), siden jeg selv har bevist det,. Kunne ønske jeg kunne meldt han til politiet og at politiet truat han til å dra til psykolog, en psykolog som sa at han var gal.. slik at han vet at jeg har rett, at dette er feil!!!!

Maximillia
28-03-2004, 09:19
Hvordan kan din mor late som ingenting hvis hun vet om alt dette? Og hvordan kan du? Du er voksen, kom deg bort fra dette.

kamomille
28-03-2004, 11:50
Forelsket er ikke ordet jeg ville bruke. Det virker som han misbruker deg og bare venter på en anledning til å gjøre det i enda større grad, og det har ingenting med edle følelser å gjøre. Kom deg vekk.

Tidligere bruker
28-03-2004, 11:59
Forelskelse er det ikke.Syns det er helt utrolig perverst.
Kom deg vekk fra den "weirdo`en".
Syyyke fyr.

Fadese
28-03-2004, 14:56
For meg låter dette som et klart overgrep fra hans side!!
Vil anbefale deg å undersøke om det finnes støttesenter mot incest i nærheten hvor du bor. Der vil du sikkert møte folk som kan dele sine erfaringer med deg.
:stakar:

livi
28-03-2004, 17:56
Mannen er jo tydeligvis besatt..du bør absolutt gjøre et eller annet for å fakke ham!!
Sett opp kamera du..da tar du ham skikkelig en gang for alle!!
Lykke til:stakar:

Lykke
28-03-2004, 19:06
Opprinnelig melding fra Ariel
Dette er alvorlig misbruk av deg. Du må komme deg bort, anmelde ham og gå til psykolog og få ordnet opp i tankene dine slik at du kan bli helt fri fra ham. Det kan godt hende at han er forelsket i deg, men det unskylder absolutt ingenting.

Sender deg en god klem,og håper du kommer over dette..:klemmer:

Signerer ...:stakar:

Happy
28-03-2004, 20:31
Opprinnelig melding fra kamomille
Forelsket er ikke ordet jeg ville bruke. Det virker som han misbruker deg og bare venter på en anledning til å gjøre det i enda større grad, og det har ingenting med edle følelser å gjøre. Kom deg vekk.

Akkurat.

tussi1979
28-03-2004, 21:21
:stakar:

Suzie Q
29-03-2004, 00:26
Huff, dette må spise deg opp innvendig :( Som mange andre her så vil jeg anbefale deg å komme deg videre. Kanskje i første omgang ta kontakt med en psykolog eller incest senter. For dette er incest og overgrep mot deg som har pågått i mange år! At han kaller det forelskelse viser jo hvor gal han er i hodet...

Ved et incestsenter vil de hjelpe deg og du vil bli veiledet i forhold til dine rettigheter. Kanskje vil du også komme i kontakt med andre som har opplevd det samme, hvis du ønsker det, kanskje på sikt :???:

Synes du burde ta det derfra, og vurdere fortløpende om du trenger å gjøre noe mer drastisk som å kutte helt kontaktene med han/familien din.

Vet din samboer om alt dette? Om ikke bør du vurdere å snakke med ham om det, han vil nok være en enorm støtte for deg :)

Det som er viktig for deg nå er å komme deg videre i livet, og bygge opp en god familie og frigjøre deg fra den vonde fortiden på best mulig måte. Preger familien din hevrdagen din negativt så bør du gjøre noe med det. Det viktigste er at du er lykkelig, og at du omgir deg med de du bryr deg om og som gjør deg lykkelig :)

Lykke til, av hele mitt hjerte - og søk hjelp! Det trenger enhver i en slik situasjon som du har helt uforskyldt havnet opp i...

:klem:

vibecke
29-03-2004, 15:44
Hmm..høres ut som denne mannen trenger seriøs hjelp.En voksen mann som er "etter"en jente på 15,som han i tillegg er stefaren til??Dette har nok ingenting med forelskelse å gjøre,denne mannen er syk i hue!Om han så var forelsket...som mange andre også er/har vært....så kan ikke oppførselen hannes kalles normal eller hur?Herregud om mannen min hadde ronka utafor do når jeg pissa or whatever,hadde han fått seg et ballespark så han seint ville glemme...samma hvor forelska han hadde påstått at han var!
Overgripere/pedofile gjør ikke alle sine syke handlinger kun utfra ondskap(i andres øyne ,men ikke i sine egne).De kan kalle det forelskelse,farskjærlighet,omsorg,å "glede barnet" osv..MEN det vil ikke dermed si at det er realiteten!Det er SYKE tanker hos en SYK mann!
At din mor kan fortsette å leve videre med denne mannen,når hun vet hva han gjør, er for meg helt absurd.Men kjærlighet gjør blind og det å ikke ville se fakta, i fare for å få livet/alt det "trygge" snudd på hodet,og det er vel grunnen til at hun ikke bryter ut av det.
Fersk ham,anmeld ham,ydmyk ham..gjør noe..Nå er du voksen og har all rett i verden til å sette foten ned, og si nok er nok!
Bare en tanke,siden du skriver her på NM så tenker jeg da at du har barn selv? Pass for guds skyld godt på...du er nok helt sikkert ikke den eneste han kan bli "forelska" i.

Lykke til videre!:stakar:

Send meg gjerne en PM om du trenger å "snakke",er her jeg.

fluffy
29-03-2004, 17:39
Huff, stakkars deg :klem: !
Han høres mer pervers enn forelsket ut ja! Om din mor vet om dette så skjønner jeg ikke hvorfor hun fortsatt er sammen med han??!!