Unregistered
30-03-2004, 21:57
Heisann!
Lurer på om noen har vært med på lignenede....;
Jeg fikk første mens etter fødsel for nøyaktig en uke siden, *skitt* og *ysj* tenkte mora, men,men...
Stappa inn en tampong og like blid...
På kvelden så jeg at den ikke var særlig "full", men sånnt kan det jo være første dagen, tok på bind for natten...
Dagen etter var det ingenting i bindet, men tok på nytt bind alikevel for det var fortsatt antydninger til blod på papiret...
Sånn fortsatte det til fredag kveld, da begynnte jeg plutselig å blø noe mere, mer som friskt blod.Gikk å la meg...
Morgenen etter var det ingenting i bindet.....
Dette gjentok seg både lørdag,søndag og mandagkveld også...
Altså, med ikke-friskt blod på dagen, og kun på papiret, og mere og friskt blod på kvelden.
I dag er det nøyaktig en uke siden "mensen" starta, burde den ikke slutte snart? Blør vanligvis ca. 5-7 dager
Er det vanlig at mensen er ustabil de første gangene etter fødsel..(9 mnd)
*Blirsnartgalavåikkeskjønnenoenting*
Takker for svar...
Lurer på om noen har vært med på lignenede....;
Jeg fikk første mens etter fødsel for nøyaktig en uke siden, *skitt* og *ysj* tenkte mora, men,men...
Stappa inn en tampong og like blid...
På kvelden så jeg at den ikke var særlig "full", men sånnt kan det jo være første dagen, tok på bind for natten...
Dagen etter var det ingenting i bindet, men tok på nytt bind alikevel for det var fortsatt antydninger til blod på papiret...
Sånn fortsatte det til fredag kveld, da begynnte jeg plutselig å blø noe mere, mer som friskt blod.Gikk å la meg...
Morgenen etter var det ingenting i bindet.....
Dette gjentok seg både lørdag,søndag og mandagkveld også...
Altså, med ikke-friskt blod på dagen, og kun på papiret, og mere og friskt blod på kvelden.
I dag er det nøyaktig en uke siden "mensen" starta, burde den ikke slutte snart? Blør vanligvis ca. 5-7 dager
Er det vanlig at mensen er ustabil de første gangene etter fødsel..(9 mnd)
*Blirsnartgalavåikkeskjønnenoenting*
Takker for svar...