Se hel versjon : Coca Cola....
hmmm... det ble til at jeg drakk litt mye cola i går før jeg la meg. Jeg ammet Jenny kl 0300 og til min forskrekkelse :eek: våkner jeg kl 0500 av en hyper våken jente som smiler og prater og ler oppi sengen sin - og er SÅ klar for en ny dag! :gal: :gal:
I 1 1/2 time prøvde en fortvilet halvsovende :sover: :sover: :sover: ...eh..innimellom helsovende mamma å få den lille poden sin til å sovne igjen - og til slutt gjorde hun det. Heldigvis! :sover: Snooooork!
Det jeg tenkte på i den tiden jeg var halvsovende, er om Cola'en - som ofte er oppkvikkende på meg - kan ha samme effekten på Jenny?
Noen som har erfaringer på dette? :???:
Tidligere bruker
06-12-2001, 08:45
Jeg drikker alt for mye cola.:) Er faktisk nesten avhengig.:nam: :uff:
Men jeg merker heldigvis ingenting på Silje.:sover: Hun sover og virker fornøyd. Men jeg har også hørt om barn som reagere på at mor drikker cola.:leiseg:
Så det kan jo hende at colaen har skylden.:gal: :grrr: :bonk: :trist!:
Og har kuttet ut ting som KAN gi vondt i magen. Dermed, ingen cola, sjokolade og sånt nammenam i mammas mage. (og det er jo ikke bare dumt for en kolomp, hahaha)
Hei!!
Drakk Cola en gang etter at jeg fikk Sondre... Og det gjør jeg ikke igjen altså.
Det reagerte han veldig på, og ville ikke sove den natta hvertfall:p
Jeg også kan til tider drikek litt mye cola, men har aldri merket noe på Steffen heldigvi. Men det kan jo hende jenta di reagerer, Prøv igjen en gang når du har ork, så finenr du sikekrt fort ut av om det er noen sammenheng
Jeg er en coloman uten like, men jeg har ikke merket noe slikt hos Lille My iværtfall.... Verken vondt i magen, eller veldig våken..
Men det er jo ikke helt sundt verken for meg eller henne all denne coladrikkingen. Men, men.... har prøvd å begrense meg så mye jeg kan.... kanskje jeg klarer litt til....
supermamma
06-12-2001, 17:43
Lillesnusken ble veldig våken i begynnelsen av cola, men når merker jeg ingen ting lenger.... Skulle ikke drikke mer cola etter at jeg fikk han, men..... (hvorfor er det ikke cola telefon, når det er røyketelefon?)
Cola = Livets Vann!! :D
Men hvis det er koffeinen i cola'en som gjør barna :gal: hvordan er det da med kaffe? Drikker ikke kaffe selv...
Eg er (også) coca-coliker, og kan tidvis drikke mykje cola. Men Ada Sofie reagerte på cola-drikkinga mi i starten. Tok eit glass eit par gongar og ho vart veldig grinete- sikkert vondt i magen. Dette var den første månaden. Så eg slutta med cola til ho var 1,5 månadar, då begynte eg å smake litt av mannen min- eit par supar om gongen, før eg 'gradvis' øka til ein god 'porsjon'. Det gikk veldig bra, for etter ein tre vekers tid, så kunne eg drikke så mykje eg ville.:D
Jeg drikker ikke cola, men er derimot kaffekjærring av rang. Prøver å begrense det litt nå som jeg ammer, men det har hendt at det blir litt mye. Da merker jeg det veldig godt på gutta, særlig hvis jeg drikker mye på kvelden. Plutselig ligger de og sparker helt vilt rundt seg, med øyne så store som tinntallerkner! Må si jeg får dårlig samvittighet da:leiseg:
Jeg tror faktisk jeg er litt avhengig av cola. Hvis jeg ikke har drukket cola en dag så føler jeg nesten at jeg må ha cola dagen etter....:gal:
Vet ikke om jeg merker noe på Daniel jeg..., han har liksom alltid sovet veldig dårlig, men det skal jeg jammen teste ut :uff:
Håper ikke det har noen invirkning på han, eller kanskje det faktisk hadde vært det beste så hadde jeg klart å slutte...:p
Da Ronja var i magen satte Cola fart på henne!
Nå hender det jeg merker noe, men jeg har også drukket masser av Cola uten at det har hatt noen innvirkning. Så jeg vet ikke jeg. Kanskje det var måten jeg sang nattasangen på som gjorde at hun ikke sov så godt?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.