PDA

Se hel versjon : Til middagsmateksperter :)

Camelia
08-12-2001, 21:04
Hei!

Middagsmat er ikke kult, synes Hannah. Det vil si, vi har funnet ETT glass hun godtar, men det har jeg ikke funnet i Norge. Det er av merket HIPP (tysk, biologisk) som jo også finnes i Norge, men akkurat dette glasset har jeg ikke sett. Så jeg spørger:

Har noen sett HIPP middagsglass (fra 4 mnd) bestående av mais, potet og kalkun?? For det er nemlig nammenam, mener Hannah.

Og jeg spørger videre: :p

Hva er yndlingsmiddagsmaten til barnet ditt? (som kanskje er rundt Hannahs alder?) Hvilken middag går ned på høykant, en sikker vinner? Tenkte i første rekke på ferdigmiddag, men vil også gjerne ha tips på hjemmelaget.

Hun kan jo ikke spise grøt og grøt og grøt døgnet rundt, heller...

Annevenn
08-12-2001, 21:56
Tror jeg har sett merket på Obs Kvadrat (Sandnes), men vet ikke om jeg har sett akkurat den du spør etter.....

Et tips: ring Obs Kvadrat, eller noen andre som fører merket. Spør hvem som er leverandør/distributør av det merket, det er ikke så mange muligheter (det er bare en håndfull distributører av dagligvarer til butikkene!)

Så kan du ringe leverandøren og spørre om noen butikker i nærheten av deg har den maten....

Litt mye styr, men hva gjør man ikke for de små! :)