PDA

Se hel versjon : Motepress?

Princess
17-03-2005, 14:09
Så har han begynt og velge klær selv han store min, nå skal ikke mor velge lenger. I går tok vi en runde og han fikk ny sveis og merkeklær..

Egentlig synes jeg det er greit, bra han ikke krevde så mye før nå.. De andre kommer vel etter.. Men det går kanskje over?

På ungdomskolen er det viktigere og ha sin stil..

mamz
17-03-2005, 18:53
Så har han begynt og velge klær selv han store min, nå skal ikke mor velge lenger. I går tok vi en runde og han fikk ny sveis og merkeklær..

Egentlig synes jeg det er greit, bra han ikke krevde så mye før nå.. De andre kommer vel etter.. Men det går kanskje over?

På ungdomskolen er det viktigere og ha sin stil..

Sånn er det blitt her også, nå kan ikke jeg kjøpe hva som helst til gutten på 14 år, nå vil han velge selv.
Nå handler han helst i voksenavd på butikkene, og han har da bra smak synes jeg :glis: Ja de begynner å bli store barna våre :snill:

vimjer
17-03-2005, 20:18
Her er det bare å nikke gjenkjennende.:)

Gnuri
17-03-2005, 20:23
Ja det er jo ikke til å unngå at de vil begynne å bestemme antreket litt selv etterhvert :hyper:

Synes egentlig det er litt ok- det blir i allefall godt mottatt med gavekort på klær her i heimen :snill:

Princess
17-03-2005, 23:08
Synes nesten det er litt rørende og tenke på hvor fort de vokser :rørt: , er bare så glad jeg har noen små også..

Men er jo så stolt over og ha en fjortis snart også da.. :sterk:
Gode gutten min, i dag fikk han gode karakterer på noen prøver jeg skrev under på også :kry:

Mor til 4
18-03-2005, 00:35
Jenta mi på 14 1/2 er ikke så veldig opptatt av merker, men hun vet veldig godt hva hun vil ha, Hun er mere opptatt av at det skal passe bra og se fint ut. Hun velger ofte å kjøpe flere billige bukser enn ei dyr ei.
Det er ikke noe særlig motepress blandt hennes venner, ser ut til at de fleste velger klær de liker som ikke trenger å være veldig dyre.
Husker da hun var å skulle kjøpe seg bukser. fant ei miss sixty bukse til halv pris 485.- jeg fant ei til 1000 kroner som var kjempe fin og sa at hun skulle få den hvis hun ville ha den, men da så hun på prisen og sa at hun tok den billigste, så kunne hun heller kjøpe seg en genser til.

Angelique
18-03-2005, 07:48
Jentene her er 17 1/2 og 16 og det er nok forholdsvis mye penger jeg bruker på klær til de ja... :gal:
Nå er jeg rimelig klesgal selv...så der har jeg vel kun meg selv å takke antar jeg :jupp:

Men det er ikke til å komme bort fra at det går i dyre merkeklær selvom hun eldste også handler på H&M, Cubus, Vero Moda etc...

Maximillia
18-03-2005, 07:59
De store guttene mine velger klærne selv, men er heldigvis ikke så opptatt av dyre merker. De handler mest i kjedebutikker som Jack&Jones og H&M. De er endel ute og reiser sammen med faren sin, så da kjøper de gjerne klær.

Hulda
20-03-2005, 01:54
Her har 14 åringen bestemt selv en stund...han er sagger da..

Dra på dæ boksa gut...:snill:

Tidligere bruker
20-03-2005, 23:55
Jeg opplevde å stå bak en sagger i en prixbutikk og så ramla buksa hans ned.

Den historien har jeg fortalt med innlevelse til guttene mine. Nå skal det sies at ingen av dem er ekstremt opptatt av mote. Trettenåringen godtar fortsatt at jeg handler klær til ham (han roter bort så mange plagg at jeg nekter å kjøpe ham dyre klær før han holder orden på tingene sine). Tiåringen er mer opptatt av klær og utseende. Hårgelé er viktig. Og godlukt...

Og så venter jeg i spenning på hvordan snuppa blir. Foreløpig er hun fornøyd bare det er rooooosa.