PDA

Se hel versjon : Grøt....

Hormonella
20-11-2001, 08:19
Ok, nå har Lucas fått grøt i en mnd!
Den siste uka har jeg gitt han en porsjon til frokost istedet for på formiddagen.
Men nå vil han plutselig ikke ha!
Han bare griner og spytter det ut igjen!

Noen tips?
Er det bedre å legge grøten til det siste måltidet på kvelden?
Etterfulgt av melk (det får han uannsett)??

Belle
20-11-2001, 12:06
Begynte med grøt på ettermiddagen til Tuva, og fortsatte med det en god stund. Nå får hun på kvelden og det går unna i en fei.

Hun spytter ikke ut så jeg kan ikke hjelpe deg med hvorfor Lucas gjør det, men kan du ikke prøve å gi han på kvelden da? Start litt forsiktig da vet du, så får du se.

Det har gått veldig bra med oss. Har bare vært en natt hun har vært litt urolig pga grøten, men da tror jeg nok hun fikk altfor mye.

LYKKE TIL

Macumba
20-11-2001, 15:01
Så rart!

En periode hadde også Peder det sånn...
Plutselig bestemte han seg for at grøt ikke var noe godt.
Samtidig fikk hans jevnaldrende nabogutt det samme for seg.

I den perioden det varte spiste han desto mer middagsglass og melk.
Jeg forsatte å prøve med grøt hele perioden, og nå har det gått seg til igjen.
Lykke til!

Shady
20-11-2001, 18:35
Kanskje han vil ha en ny sort grøt?

Macumba
20-11-2001, 18:46
Jeg prøvde også å variere med forskjellige typer grøt, men alt kom bare ut igjen...
Skjønte ikkeno'!
Plutselig en dag var alt greit igjen, nå spiser han alle typer grøt igjen.

Cilia
22-11-2001, 18:26
Godt å høre at det er flere som har problemer med grøten, jeg har nå forsøkt i en liten uke å få min Sebastian til å like grøt, men han bare fryner, spytter det ut igjen og brekker seg. Har da forsøkt med maisgrøt, skal nå forsøke en annen type etter å ha lest om deres erfaringer. Håpte det skulle hjelpe på nattesøvnen, for han våkner kjempeofte.

Cilia og Sebastian:baby:

Milli
22-11-2001, 21:15
William hadde også en sånn periode i starten. Da blandet jeg i litt sviskesaft, og da gikk det ned i rekordfart!