Se hel versjon : OSCAR SYLTE PÆREBRUS i Bergen???????
Lina og nurket
02-10-2005, 15:40
Er det noen av dere kloke damer som vet hvor man får tak i OSCAR SYLTE PÆREBRUS i Bergen???????
(Kjetil savner denne brusen sånn, siden han er 1/2 Kr. sundsk ;) )
Og vi kommer oss ikke til kristiansund før om 2 år.
Håper at dere kan hjelpe.
klem
Mummitrollet
02-10-2005, 16:05
Det tror jeg ikke du får tak i.
Den selges vel bar i Møre og Romsdal, desverre!
Tror nok bare den er å få tak i her oppe i Møre og Romsdal ja.....
Gå til Bergens største og mest velassorterte supermarked - ULTRA?
På Ultra på Bryn her i Oslo har de både pærebrus og ananasbrus fra Oscar Sylte. Og jeg tror ikke det er den enster.
Oskar Syltes fabrikker ligger forresten i Molde, så de har det vel i hele Møre & Romsdal?
Jeg syns også det er stas med pærebrus og ananasbrus...! :sikle:
Pærebrus og ananasbrus fra Oskar Sylte ruler :tøff: . Var det eneste vi savnet i alle de årene vi bodde i Oslo.
Det er rart hvor mye den brusen har betydd for oss nordvestlendinger!
Nesten alle fra f.eks. Kristiansund lovpriser den brusen.
Jeg husker da jeg gikk på St.Hanshaugen vgs og det var ikke få som hadde skolebrød (skolebrød skal være avlange for å kalles skolebrød!) og pærebrus til lunsj..... Deriblant meg... :rødme:
Han jeg var gift med som er fra sundalsøra var oxo veldig glad i den brusa...og savna den fææælt når han ikke kunne få tak i den her
C@momilla
02-10-2005, 18:41
Gå til Bergens største og mest velassorterte supermarked - ULTRA?
ULTRA i Bergen? Har vi det? :shock: Har jeg virkelig gått glipp av noe her??
Ananasbrusen til Oscar sylte er fantastisk!! Får alltid folk til å hamste for meg når noen er i Molde.. :glis:
Mmmmmmmmmmmmmmmm..... jeg bare elsker den pærebrusen :D
Lina og nurket
02-10-2005, 19:16
Ja da blir det vel en stund til da.. hvis ikke jeg hamstrer når jeg kommer til oslo en gang;)
Takk jenter: Og fra Kjetil: Nammmmm pærebrus
Cleopatra
02-10-2005, 19:57
Ja, finst nok bare her:) Kan si ifra om vi kommer din vei snart, så kan jeg hamstre litt og møte dere;)
Lina og nurket
03-10-2005, 11:37
Ja, finst nok bare her:) Kan si ifra om vi kommer din vei snart, så kan jeg hamstre litt og møte dere;)
Åh så snill du er!!! :klemme:
cormatic
03-10-2005, 13:01
Har nok ikke Ultra i Bergen.
Men på Roalds Kro i Åsane har de både pære og ananasbrus! Til 5,- kr flasken!
(de hadde i allefall sist jeg var der)
C@momilla
03-10-2005, 17:25
Har nok ikke Ultra i Bergen.
Men på Roalds Kro i Åsane har de både pære og ananasbrus! Til 5,- kr flasken!
(de hadde i allefall sist jeg var der)
HAR DE?? :shock: :glis: :hyper: Har vært der mange ganger men aldri sett det.. skal jammen kikke etter det neste gang jeg er der!! :glis:
Jepp,pærebrus fra oscar sylte er den beste!!!!!!!!!!!Og heldivis får jeg tak i den når jeg vil,det er bare å ta en spasertur på butikken!!!
Mmmmmmmmmmmmmmmm..... jeg bare elsker den pærebrusen :D
:jupp: ja den er deilig, men jeg har ikke smakt den på maaaange år. Og nå ble jeg minnet på den og, søren ta ;)
Åh.. den er kjempegod!!!!!!!!!!!!!!!
På Ultra på Bryn her i Oslo har de både pærebrus og ananasbrus fra Oscar Sylte.
Ååå, savne savne. Oscar Syltes pærebrus er verdens beste brus, uten tvil. :nemlig:
ilpostino
07-02-2007, 19:13
Hvis du bor i Bergen kan du få herlig Oskar Sylte brus tilkjørt hjem til deg hvis du bestiller fra denne (http://bubbles.ub.googlepages.com/) adressen.
Det er forresten ganske mange store kjeder som har denne brusen, blandt annet Ultra som er tidligere nevnt i denne tråden.
:glis:
Tidl. bruker
07-02-2007, 20:37
Jeg kan godt sende deg alle de literne jeg KUNNE drukket......ekke så glad i neglelakkfjerner. Har litt lite neglelakk på tarmtottene om dagen, så derfor kan noen andre få kvota mi :humre:
Den brusen tror jeg du må være oppvokst med for å like... :)
- den og ananasbrusen :kvalm:
Meg_selv
18-02-2007, 08:31
Husk at på Ultra selger de kasser (bland alle typene om du vil) med 1,5-litere til kr 79, så brusen er ikke bare tilgjengelig, men billig!
Sitronbrusen fra OS er også god.
Tidligere bruker
02-03-2007, 12:07
En butikk i Åsane skal ha den(ser noen andre har skreve det).
Elsker annanas og pære!!! :nam:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.