PDA

Se hel versjon : Noen som har anelse på hvor man kan få kjøpt oreo cookies?

Bølle
06-10-2005, 19:32
...i bergen?:snill:

Finner det søren meg ikke i en eneste butikk:snurt:

TinkyWinky
16-10-2005, 18:11
Har dere Smart Club eller Ultra i Bergen da? De har Orio Cookies i Trondehein i alle fall. Selv om begge er har vært tomme lenge.. :mumle:

Astrid
16-10-2005, 21:12
Jag har aldri sett det (i Trondheim), men mamma har funnet en gang. Men hun lot være å kjøpe for prisen var visst helt hinsides!

Hva er Oreokjeks da. Er det ikke bare ekstra mørk sjokoladekjeks? Ingen som har ei oppskift vel?

mamma_nemi
16-10-2005, 21:51
Prøv å ringe til Deli de Luca i oslo,en av de butikkene som er der burde vel kunne sende ??

Crayzie
16-10-2005, 22:06
Finnes i Stavanger iallefall, men det hjelper vel kanskje ikke deg så mye. :vetikke:

TinkyWinky
17-10-2005, 07:57
Jag har aldri sett det (i Trondheim), men mamma har funnet en gang. Men hun lot være å kjøpe for prisen var visst helt hinsides!

Hva er Oreokjeks da. Er det ikke bare ekstra mørk sjokoladekjeks? Ingen som har ei oppskift vel?

Har du ikke sett oppskriften på Orio-kake under "Oppskrifter"? :sikle: Den har jeg tenkt å prøve i flere uker nå, men finner som sagt ikke kjeksen. Smart Club har bestilt dem sa de. Og sist jeg var på Ultra hadde de en pakke igjen. Må ha 3 pk til kaka.. :sukk:

Astrid
17-10-2005, 09:04
Har du ikke sett oppskriften på Orio-kake under "Oppskrifter"? :sikle: Den har jeg tenkt å prøve i flere uker nå, men finner som sagt ikke kjeksen. Smart Club har bestilt dem sa de. Og sist jeg var på Ultra hadde de en pakke igjen. Må ha 3 pk til kaka.. :sukk:

Jo, OreoKAKE vet jeg hva er ja :nam: Men jeg tenkte mer på kjeksen. For det er vel bare veldig mørk sjokoladekjeks... Eller? Og hvis det er det så lurte jeg på om det kanskje går an å lage dem selv :undrer: (Heller enn å lete så fælt)

TinkyWinky
17-10-2005, 12:21
Jo, OreoKAKE vet jeg hva er ja :nam: Men jeg tenkte mer på kjeksen. For det er vel bare veldig mørk sjokoladekjeks... Eller? Og hvis det er det så lurte jeg på om det kanskje går an å lage dem selv :undrer: (Heller enn å lete så fælt)

Har hørt rykter om at Orio kjeksen ikke er så gode i seg selv.. Men kaka: :vilha: :vilha: :sikle:

Nabbe
17-10-2005, 12:23
Har du sjekket Safari og Lerøy? Om noen har, bør vel kanskje det være en av de...

Anettemor
18-10-2005, 10:18
lykke til med letingen , det er ikke lett