Se hel versjon : Hva annet enn kreft kan det være?
Sitter her på natten og er meget redd da jeg har funnet en øm stor klump i det ene brystet. sitter her å prøver å finne ut hva det kan være. Overalt jeg søker kommer kreft opp, og inn på den tanken tør jeg ikke å tenke... er livredd!
Har født for noen uker siden, men har ikke melk! Kulen ligger langt inn og den ligger under og på siden på brystet. Stor!!! Brystet har vært ømt de siste dagene... Har oxo sillikon. Kan det være den kanskje? typisk at alt skal skje på engang, har vært syk etter fødsel.
Men hva kan det være? Må en kul i brystet bety kreft?
Ringer legen i morgen... går det ann å ha så mye uflaks?
Hilsen Liten og redd!
Berglijot
20-11-2002, 07:17
Jeg hadde en kul i brystet da jeg var mye yngre. Det var en cyste, men den var godartet.
Kom deg til legen i morgen, ingen vits å engste seg unødig.
Lykke til!
Jeg tror oxo det kan være en melkekjertel du kjenner, er jo bare noen uker siden du fødte. Jeg hadde veldig lite melk selv, og kjente oxo kuler - det var tilstoppede melkeganger. Altså den lille melka jeg hadde fikk ikke sirkulert - siden jeg ikke ammet og samlet seg opp på ett eller flere steder. Jeg trur ikke man plutselig får en svær kul hvis det er kreft, de begynner som veldig små og vokser seg sakte men sikkert større. Men ta kontakt med legen da, så er du sikker.
Jeg er enig med de andre her.
Det er forferdelig å sitte med slike tanker. Håper det går bra med deg.
:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:
Bergensis
20-11-2002, 07:47
Vil berre seie som Nete: kreftkular er veldig sjeldan vonde og ømme.
:klem:
Jeg sier bare:Kontakt legen for sikkerhetskyld.
Lykke til :)
:mervink:
Stakkars deg:klem:
Det er vondt å sitte alene med slike tanker.
Jeg tror heller ikke at det er kreft,men en tilstoppet melkegang.
Håper du får komme til lege slik at du slipper å bekymre deg.
Ønsker deg lykke til!
LilleVirre
20-11-2002, 08:05
Jeg tror også det kan være en kjertel som kanskjer hoven?
Siden du har silikon kan det være at den presser på kjertel.
Lykke til hos lege`n :klem:
Itherska
20-11-2002, 13:38
Hadde det sånn etter at jeg fikk Andrea.Jeg hadde heller ikke melk,men guuuud så vondt jeg hadde:(
Håper du kommer med en oppdatering snart:)
Dette går bra!
Det var jeg som skrev denne meldingen. Ville være anonym, men gidder ikke det nå.
legen min var ikke der før til uka, men helsesekretæren ville ha meg til sykehuset. Men jeg sa jeg kunne vente til uka jeg... prøver å ikke tenke på det.. ikke lett da men. Jeg går på tbl for å drive melken tilbake, det er den andre kuren for å være helt sikker på at den blir borte, og helsesekretæren syns det var rart at det var melkekjertler.. men jeg håper det er det jeg...
snøkrystall
21-11-2002, 11:32
Jeg tror det er en tilstoppet melkekjertel eller en fett kul.
Som de andre sier her , en kreft kul er ikke øm og vond !
Lykke til :vink:
Klem snøkrystall
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.