Se hel versjon : Jeg ahr funnet en kul....
Polyanna
20-11-2002, 21:37
Jeg pleier å få "kuler" der når jeg brygger på en forkjølelse, så jeg tror absolutt det er lymfeknuter der! Og skikkelig stygge, "dype" kviser kan man også få, spesielt i disse barselstider....
Men føler du deg utrygg så sjekk det, du!:)
Jeg ville nå kontaktet legen for sikkerhetskyld :)
Lykke til :)
Jeg tror du kan være ganske sikker på at det ikke er kreft. Kreftsvulster dukker ikke opp hvor som helst på kroppen før man har fått spredning av kreften. Kreften starter som regel i et organ, blod etc.
Det er fullstendig usansynlig at du får kreft der du beskriver. Har man kommet så langt i en kreftsykdom at man får spredning av svulster har man som regel hatt mange andre symptomer på ubehag i kroppen før man oppdager en kreftsvulst.
snøkrystall
21-11-2002, 11:39
Jeg hadde akkurat det samme som deg får en måned siden, jeg gikk til legen og han sa med sikkerhet at det var en håven lynfeknute.
Den ville sakte men sikkert forsvinne av seg selv og hvis det tok mange uker , sa han at man kunne operer den bort , men dette var et vanlig problem.
Jeg fikk beskjed om å ikkke gå å ta på den , får dable den hissen og hovnet mere opp, jeg skulle bare holde øye med den ! og det har jeg gjor å nå er den helt borte ! :)
Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg :klem: snøkrystall
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.