Se hel versjon : Hvilke kjøpe-pepperkaker er best?
Pippi-mor
01-11-2005, 17:00
Vesla maste om å kjøpe pepperkaker på butikken idag. Vel, det er jo litt tidlig, men jeg sa vi kanskje kunne kjøpe litt til helga. Det nærmer seg jo 1. advent..... :sparke: Men jeg synes det er litt tidlig å bake pepperkaker ennå.
Men hvilke kjøpe-pepperkaker er best? Husker ikke hva vi kjøpte ifjor, men tror det var noen i en rød kakeboks. De var da gode mener jeg å huske...
Maggie74
01-11-2005, 17:06
Oscars (de er dyrest også)
Synes ikke noen kjøpepepperkaker er gode, jeg. Best å bake selv.... :snill:
Oscars (de er dyrest også)
Signerer!
AnneKristine
01-11-2005, 22:06
Husker jeg kjøpte noen på Rimi i fjord, blank boks med rødt lokk mener jeg å huske det var. Merke har jeg ikke peiling på.
Men de har jeg gode minner i fra, de var knallgode. Bedre en hjemmelagde :nikker:
Må se om jeg finner de igjen dette året :nikker:
ingen over, ingen ved siden:
pepperkakene fra det som nå er Binders (tidl. tybring-gjedde...) har julehandlet pepperkaker der i årevis, og det blir nok i år også.. :glis:
noen kaker er best kjøpt - det er særlig pepperkaker og smultringer (rett fra smultgryta, og spises mens frostrøyken står i smultringbua..)
jentemamma
02-11-2005, 08:59
Kung Oscars som en god nummer to kommer de som var i metallboks på Tybring og gjedde/binders.
linka-mor
02-11-2005, 09:12
Kong Oskar er helt konge:sterk:
Kong Oskar er helt konge:sterk:
Jepp!
Smakte forresten pepperkaker for første gang på Ikea i dag. Yummi! Det var digg altså. Pepperkaker er undervurdert! :jupp: Ellers så synes jeg også at pepperkakedeigen på Ikea er kjempegod.
Pippi-mor
04-11-2005, 20:10
Takk for tips!
Kjøpte en boks Berthas pepperkaker på Rimi idag. De var ikke noe særlig synes jeg. Men vesla digger dem da! :glis:
Det var nok Kung Oscar vi kjøpte ifjor som var så gode. Rød metall-kakeboks? :undrer:
I år vurderer jeg å kjøpe ferdig pepperkakedeig istedenfor å lage selv også. Har ikke gjort det før, men det er mange som skryter av den på IKEA. Vi lager masse pepperkaker nemlig. Pepperkakehus, store hjerter til å ha i vinduet også "vanlige" pepperkaker.
Markusmor
06-11-2005, 07:45
Lykke til med pepperkakebakingen:)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.