Aimee83
05-11-2005, 14:34
Vi skal ha bursdagselskap for Julie nå snart og jeg er ikke særlig fan av å servere pølser og brød eller smørbrød i en sånn anledning - alle gjør det liksom. Vi har også invitert de ganske tidlig på en søndag (kl 14) så jeg ønsker å servere de ordentlig middag. Vi blir 17 stk så det kan ikke være så altfor avansert. Og gjerne noe som ikke blir hardt eller tørt av å stå i varmeovn litt eller litt ekstra tid på kokeplata, da jeg kunne tenkt meg å laget maten ferdig før de kom.
I Alexander sin 3 års bursdag så fikk de servert chili gryte, salat og baguetter. Ønsker noe annet denne gangen. Gjerne noe litt spennende, nytt som er rikt på smak. Ikke nødvendig å ta spesielle hensyn i valg av mat med tanke på barna, de spiser det meste og jeg finner alltids en måte og gjøre om maten de skal ha så den blir barnevennlig.
Noen forslag? (Ikke sjømat).
I Alexander sin 3 års bursdag så fikk de servert chili gryte, salat og baguetter. Ønsker noe annet denne gangen. Gjerne noe litt spennende, nytt som er rikt på smak. Ikke nødvendig å ta spesielle hensyn i valg av mat med tanke på barna, de spiser det meste og jeg finner alltids en måte og gjøre om maten de skal ha så den blir barnevennlig.
Noen forslag? (Ikke sjømat).