PDA

Se hel versjon : kul i underlivet

Unregistered
27-11-2002, 10:12
Jeg har oppdaget en liten kul i underlivet. Det kan på en måte beveges på, og ligger på den ene siden på de ytre kjønnsleppene. Jeg kjenner tegn til noe på den andre siden også, men ikke på samme måte. Det har vært tilfeller av kreft i familien. Er det normalt å ha slike kuler, er det bare jeg som uroer meg unødig? Kan ikke huske å ha kjent noe sånt før, men så har jeg også fått mer kontakt med kroppen min etter å ha fått barn.....

Kengu
27-11-2002, 10:50
Slapp av, det er bare en fartsdump. Går det litt fort i svingene kanskje? http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/sex.gif

Fra spøk til revolver. Det kan være at en av kjertlene er betente, og dette bør du få sjekka opp av lege. Noen ganger holder det med en antibiotika-kur, andre ganger må rett å slett "kulen" åpnes slik at man får ut pusset.
Du har ikke nettopp barbert deg da, og så er det en av hårsekkene som er betente?

VIANA
27-11-2002, 10:56
enig i forslaga til kengu,eller kansje det bare er en fettkul??Man skal ALLTID ta kuler alvorlig så jeg ville ringt doktoren med en gang,men det trenger jo på langt nær være noe alvorlig.En kul kan være så mangt:)

Shanti
28-11-2002, 02:40
Hvis det er opp mot lysken kan det være en lymfekjertel som er litt hoven, og det tyder på at man har en infeksjon i kroppen, f.eks. halsbetennelse.

Ta en tur til legen om det ikke gir seg etter 3 dager og du ikke vet hva det kan være.

Myagi
28-11-2002, 17:30
Ikke for å koke suppe på en spiker;men en jeg kjenner kjente en kul i underlivet på en lørdag og tirsdag lå hun på operasjonsbordet,sykemeldt 2mnd og inn for å operere igjen i januar.

Jeg hadde sjekket.

Macy
28-11-2002, 22:25
Myagi: Hva var dette da?Kreft?Jeg har ofte små kuler,men
det er som oftest etter barbering.........betente hårsekker,er
skikkelig vondt!

Myagi
30-11-2002, 09:20
Swingi: Jeg har ikke fått flere detaljer enda,men jeg går jo ut ifra at dette er ett litt ekstremt tilfelle. Kan legge til at hun er mellom 40 og 50 år,hvis det har noe å si?

Jeg er ingen ekspert,jeg vet bare at neste gang jeg legger merke til noe uregelmessig,så kommer jeg til å sjekke det opp for å være sikker!
Det beste er jo å få en beskjed om at det ikke er noe:)

(etter barbering er nok betente hårsekker som du sier;) )