Se hel versjon : raping!
Huff..jeg får altså ikke snuppa mi til å rape jeg altså! Jeg legger henne over mot skuldra mi og smårister, stryker og dunker- men nei.. kommer det en rap er det mer tilfeldig (altså idet jeg flytter på henne eller noe) Hun er fryktelig urolig på kvelden, presser og presser og knyter seg litt... vil gjerne få til denne rapingen for å se om det blir bedre. Har prøvd å legge henne over beinet mitt og riste litt og, men neida... rapen uteblir! :( Hun gulper ikke såmye heller, gjerne en stund etter maten. Har prøvd å få henne til å rape i puppeskifte og, men ingen rap kommer!
NOEN RÅD??
Tidl. bruker
26-12-2005, 14:45
Fenikkel-te gjør susen her. Kjøpes på helsekost. Lag te som om du skulle laget den til deg selv, og avkjøl til den er lunken. Gi henne et par teskjeer. Det hjelper i hvert fall her. Dette fikk min lille allerede på barselavdelingen, så det er ikke farlig og et velprøvd råd mot luft i magen.
PS: Uten sukker selvsagt!
Jeg fikk ikke Aksel til å rape før han var en 4-5 uker uansett hva jeg gjorde. Da ble han sånn som du beskriver på kveldene. Nå er det ikke noe problem å få han til å rape. Han svelger mest luft til å begynne med så jeg venter til den værste melkespruten har gikk seg før jeg legger han over skuldra. Du får bare prøve så blir det kanskje lettere etterhvert, det ble det iallefall her.
Du kan jo prøve noe som heter Minifom som fås kjøpt på apoteket. Det skal "bryte ned" lufta i magen. Vi brukte det mot kolikken til lillegutt. Jeg synes egentlig ikke det hjalp noe særlig, men vet at mange har hatt nytte av det :jupp: Så det er jo verd et forsøk :snill:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.