Se hel versjon : Brownies
Hva er best? Toro pose eller "vanlig" oppskrift?
Har alltid laget Toro pose brownies. Synes de er supergode.. :rabla:
Maximillia
05-01-2006, 17:55
Det går an å lage veldig mye bedre brownies uten pose, men Toro brownies er ikke så aller verst de heller. :)
Tjorven75
05-01-2006, 17:58
Toro funker helt fint når man skal ha brownies i en fei, men det blir VELDIG mye bedre om man lager dem fra grunnen av. Synes jeg i hvert fall .......
Toro brownies kan ikke kalles brownies. Helt grei kake, men slett ingen brownie :glis:
Syns toro brownies er kjempegode jeg.. Blir alltid perfekte..
Smakt mange andre brownies men syns ingen er like gode som toro sine:fnise:
Tuppesjura
05-01-2006, 18:04
Jeg synes den ferdigbrownien er ganske god jeg.......uten nøtter da!:jupp:
OOOPS 4!
05-01-2006, 18:10
helt klart hjemmelaget brownies, toro posene er ok, men kan ikke sammenlignes med EKTE vare:glis:
Cathymora
09-01-2006, 04:28
Du får uten tvil de beste brownies ved bruk av "vanlig oppskrift" :sikle: !!! Toroposen er helt ok den altså, men på langt nær så god som "hjemmesnekra"!! :sikle:
jentemamma
09-01-2006, 06:29
Toro funker helt fint når man skal ha brownies i en fei, men det blir VELDIG mye bedre om man lager dem fra grunnen av. Synes jeg i hvert fall .......
:knegg:
Nennemor
09-01-2006, 08:18
Jeg synes Toro har flere ting som er veldig bra til å være halvfabrikata, men det beste er det som er hjemmelaget.
Stikka74
09-01-2006, 09:10
Hjemmelaget er best og Freia pakke nest best. Toroposen har jeg aldri fått til.
*Svimle*
09-01-2006, 12:09
Det går an å lage veldig mye bedre brownies uten pose, men Toro brownies er ikke så aller verst de heller. :)
signerer:jupp:
Siden jeg lager verdens beste brownies og omtrent får bestillinger fra gale folk som MÅ ha dem, så er selvsagt mine best. :knegg:
Jeg har laget Toro sine en gang, kan ikke engang sammenlignes.
Cecilie85
09-01-2006, 15:20
toro pose :jupp:
Pelleline
10-01-2006, 15:11
Er ikke særlig imponert over Toro sine jeg:sparke: Syns de duger til myyye altså, men akkurat brownies'ene syns jeg ikke var noe særlig:niks:
Toro pose blir godt, men hjemmelaget er BEST:knegg:
Stikka74
10-01-2006, 15:55
Ingen som bruker denne da? Den er jo knallgod, nesten som hjemmelaget :nikker: Mye bedre enn Toro sin ihvertfall.
http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/nono1/pictures/brownie_mix.jpg
Siden jeg lager verdens beste brownies og omtrent får bestillinger fra gale folk som MÅ ha dem, så er selvsagt mine best.
kunne man fått din oppskrift? :snill:
blomstermamma
11-01-2006, 17:56
kunne man fått din oppskrift? :snill:
Signerer kalufsen her!
Og hjemmelaget er best, synes ikke de blir så "sukkerknudrete" :himle:
Fikk jo ikke no lyst på brownies nå jeg nei :nam:
Eg likar vest heimelaga, med masse nøtter!
Synes at mykje halvfabrikata har ein spesiell smak som går att. Kan det vera egg i pulverform som smakar litt rart?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.